דלת זכוכית מפרידה בין מסדרון שומם לבין הכוורת השוקקת שהיא משרד הפרסום.
האנרגיות מורגשות בכל פינה- ממחלקת הלקוחות- שם דואגים לקשרי הלקוחות ולתיאום בין שאר המחלקות, דרך מחלקת הקריאייטיב- הלב הפועם של משרדי הפרסום- ממלכת היצירה והרעיונות ועד לשאר המחלקות- מחלקת האסטרטגיה- בה יוצרים את אופן הפירסום, מחלקת המיתוג, מחלקת ההפקה, מחלקת המדיה והסטודיו.
משרד פרסום כמו בכל משרד אחר מנצחת על הכל ההנהלה, ונזכיר גם את הפקידות ומחלקת החשבונאות.
בכל המחלקות האלו ישנם תפקידים מגוונים שכולם פועלים יחד כדי לעשות דבר פשוט אחד- לגרום ללקוח למכור יותר.
משרד פרסום - תפקידים מרכזיים:
במחלקת הלקוחות נמצא את התקציבאי- הוא אחראי על תיקים של לקוחות מסוימים ודואג על הקשר ביניהם למשרד ולמחלקות השונות. על מספר תקציבאים מפקח הסופרוויזר.
במחלקה היצירתית -הקריאייטיב נמצא את הקופירייטר- בעברית צחה- רעיונאי – שכשמו כן הוא, אחראי על הרעיונות לניסוח המסר הפרסומי. המעצב \ארט דיירקטור אחראי על הצד הויזואלי של הרעיון ועל שניהם מנצח מנהל הקריאייטיב.
מחלקת הקריאייטיב בכל משרד פרסום מורכבת בעצם ממספר צוותים של ארט דיירקטור וקופירייטר.
במחלקת האסטרטגיה יושבים יחד המידען- שאחראי על מחקר בתחום שבו עוסק הלקוח, שעובד יחד עם הפלנר שאחראי על סקירת תחומי השוק והמדיה השונים. יחד הם יוצרים את האסטרטגיה הטובה ביותר להעברת המסר השיווקי.
משרדי פרסום גדולים מחזיקים מחלקת הפקה שמפיקה בפועל את הפרסומות וכוללת תפקידי הפקה שונים, וכן מחלקת מדיה האחראית על רכש מדיה ובה מדיה פלנר וקניין שאחראים על רכישת שטחי הפרסום ואופן חלוקתם.
בסטודיו יושבים גרפיקאים וביצועיסטים ומוציאים את הרעיונות הפרסומיים אל הפועל.
משרדי פרסום במבנה זה קיימים בהמוניהם- הכוח שבהצלחת המשרד טמון כמובן באיכות העבודה וכן בקשרים מוצלחים והרמוניה בין העובדים והמחלקות השונות.