בעלי עסקים רבים שבנו את עצמם ב-10 אצבעות וביססו את מעמדם בשוק גם ללא ליווי של משרד פרסום לא מבינים את הצורך בשירותי פרסום חיצוניים. הנה חמש נקודות למחשבה לבעל עסק מתלבט:
1. נקודת מבט חיצונית על העסק – לבעלי חברות שחיים את העסק שלהם מידי יום ומכירים אותו לעומק אין בדרך כלל את היכולת לקחת צעד הצידה ולהתבונן בחברה ובתהליכי השיווק שלה מהצד ולכן משרד פרסום, כגוף חיצוני, מכניס לתהליך העבודה נקודת מבט חדשה על העסק, על דרכי השיווק שלו ועל הדרך שבה תופס אותו קהל הצרכנים, נקודת מבט שקשה מאוד לראות אותה דרך עיניו של בעל העסק.
2. ניסיון מקצועי – משרדי פרסום מגיעים עם ניסיון רב במציאת פתרונות שיווקיים ופרסומיים למגוון רחב של מוצרים וחברות, שכולל ידע חשוב שנצבר ממהלכים שהצליחו וממהלכים שנכשלו בשטח. הידע הזה מאפשר להם לבצע מהלכים פרסומיים שאינם בגדר הימור, אלא מתוך הבנה של הקמפיין שיש לו את הסיכוי הגבוה ביותר להצליח.
3. אסטרטגיה שיווקית מבוססת מחקר – משרד פרסום נעזר בכלים מחקריים וסטטיסטיים שמאפשרים לו לנתח את מצב השוק, את הצרכים ותפישות הצרכנות של קהלי היעד ואת המיצוב האובייקטיבי של המוצר או החברה שאותם צריך לפרסם בתוך בשוק שבו הם פועלים. התובנות ממחקרים אלו מאפשרים לחברת הפרסום לפתח אסטרטגיה שיווקית שתאפשר למותג שאותו מפרסמים להתמודד עם חסמי רכישה ועם איומים מצד אחד ולנצל את ההזדמנויות השיווקיות שנפתחות בפניו.
4. קריאייטיב – בעל עסק מעולה ככל שיהיה הוא עדיין לא איש קריאייטיב. הפתרונות הקריאייטיביים שמציג משרד הפרסום יכולים לעשות את ההבדל בין פרסום שעובד לכזה שלא.
5. חיסכון באנרגיה – בניית קמפיין פרסומי משלב המחקר ופיתוח האסטרטגיה, דרך העיצוב וכתיבת התכנים ועד רכישת המדיה וביצוע מעקב אחרי הביצועים מצריך הרבה זמן ומשאבים. העברת שרביט הפרסום לגוף מקצועי מוריד מבעל העסק את כאב הראש השיווקי ומאפשר לו להתרכז בניהול העסק עצמו.
ברור שכל אלו רלוונטים רק ברגע שחברת הפרסום היא חברה רצינית שיודעת לעשות את עבודתה. במידה וזה כך עדיף שתשאירו את הפרסום במשרד.