בחירה של משרד פרסום היא התמודדות קצת מתעתעת - אחרי הכל מדובר במשרדיםשהמומחיות שלהם היא שיווק ופרסום, ויש להניח שהם עומלים קשה גם כדי לשווק את עצמם.
בכל מקרה בחירה במשרד פרסום צריכה להיות שקולה ולהיעשות לאחר בדיקה של מספר קריטריונים.
תקשורת עם הלקוח- מסירות ומקצוענות
כמובן כמו בכל בחירה של ספק אנו מעוניינים במוצר איכותי ומוביל. את איכות משרד הפרסום אפשר לבדוק בכמה רמות. ראשית- שירות ועבודה מול הלקוח.
משרד פרסום צריך להיות לא רק מומחה בפרסום והעברת המסר שלנו הלאה לקהל היעד, אלא בראש ובראשונה לדעת לעבוד מולנו – הלקוחות הפוטנציאליים- משרד פרסום איכותי ידע לזהות את הרצונות והצרכים של הלקוח, להבין אותם ולנסח אותם בצורה ברורה ונכונה. משרד פרסום צריך להיות קשוב ללקוח וכן בהיר בהסברה ללקוח את צרכיו ואת אסטרטגיית הפרסום שנבחרה.
משרד פרסום מסור ללקוחותיו, רציני ומקצועי לעולם לא יסתפק רק ב"הפקת הפרסומת" ושידורה הלאה, אלא יציע גם יעוץ בשיווק ובעיצוב האסטרטגי של הקמפיין כולו.
חפירה לעומק בכל משרד פרסום– עבודות ולקוחות קודמים
את פירות העבודה של משרדי פרסום קל מאוד למדוד- העבודה שלהם אמורה להיות מופצת ומפורסמת ברבים. אל תתביישו לחקור ולחפור ברקורד של המשרד- בדקו היטב את "תיק העבודות" של משרד הפרסום. מעבר לגודל הקמפיינים והצלחתם חשוב שתבדקו גם כי אופי העבודות הולם את רצונותיכם ואת צרכי המוצר שלכם. משרד הפרסום של קוקה קולה, לשם העניין, לאו דווקא ידע לספק פרסום נכון לאהרון ממושב נהלל שמייצר משקאות בוטיק טבעיים.
אם במפגש עם משרד הפרסום הרגשתם שבאמת מבינים אתכם, את המוצר ואת הרעיון, ומוכנים לספק לכם שירות מסור ומקצועי, אם תיק העבודות של משרד הפרסום נראה מספק ומרשים, אם תקציב הפרסום שלכם תואם את דרישות המשרד, ואם הרגשתם את ה"קליק" כנראה שבחרתם במשרד הנכון.