חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לבנות אתר שמתאים לקידום - טיפים

מאת: סוסקה פלוסקידום אתרים20/07/2013985 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העבודה לא מסתיימת לאחר שהעלנו את האתר לאוויר - כל עוד לא ייכנסו אליו גולשים, ההשקעה שלנו לא תהיה שווה דבר. אז מהו השלב הבא? כעת עלינו להכיר את המושג "קידום אתרים" - וכמה שיותר מוקדם, כך יותר טוב. ככל שנשים מול עינינו את קידום האתר בשלב יותר מוקדם, כך נוכל להאיץ את הליכים אלו ולגרום לחשיפה גדולה יותר לאתר בזמן קצר יותר. ככל שהחשיפה גדולה יותר כך מתרבות הכניסות - ותוכלו לממש את מטרות האתר.

מספר דגשים להתאמת האתר לקידום:

תכנים - התכנים צריכים להיכתב באופן שמתאים לקידום - ולכך יש מספר מרכיבים. הראשון בהם הוא מילות המפתח. עלינו לשלב בכל טקסט באתר מילות מפתח חשובות ורלוונטיות, בכדי שנופיע בתוצאות החיפוש עבור מילות מפתח אלו - באופן זה נקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש. קידום אתרים מסוג זה נקרא קידום אורגני. חשוב לזכור כי אזכור מועט מדי של מילת המפתח לא יהיה יעיל, בעוד שהגזמה בשילוב מילות המפתח יעניק תחושה מאולצת בקריאה ואף עלול לסמן את הטקסט כספאם. בנוסף, חשוב שבכל עמוד באתר, גם בדף הבית, יהיה טקסט - אך להשתדל שלא להגזים בכמות המלל. עדיפים הרבה עמודים קטנים מאשר עמוד אחד עמוס.

חשוב לציין כי לא די בשילוב תכנים המתאימים להליכי קידום אתרים. כל עוד הטקסטים לא יהיו מעניינים ואיכותיים, הם עלולים אפילו להזיק לאתר - לא משנה עד כמה הקפדתם על שאר הכללים. מנועי החיפוש מנתחים את התנהגות הגולשים ואם הם שמים לב לאחוזי נטישה גבוהים - כלומר לגולשים שנכנסים ויוצאים במהרה מן האתר - דירוג אתרים אלו ייפגע. אתר עם אחוזי נטישה נמוכים ייחשב ע"י מנועי החיפוש כרלוונטי, מעניין וחשוב בתחומו - ולכן יזכה לקידום מהיר יותר.

עיצוב ומבנה - הטקסט שבאנימציות פלאש אינו קריא על ידי מנועי החיפוש - ולכן, כל טקסט שישולב בהם יזכה להתעלמות גם אם הופיעו בו כל מילות המפתח בתדירות הנכונה. עדיף להמעיט ואף להימנע מאנימציות פלאש, בכדי לאפשר קידום אתר מקסימלי. כמו כן, עדיף לבחור במבנה אתר שיהיה נוח עבור ה"עכביש" של גוגל, שסורק את הטקסטים לשם דירוגם, שיוכם וקידומם.

תוספים - ישנם תוספים שונים שניתן להתקין על גבי האתר (במיוחד במערכות ניהול תוכן תחת הוצאת קוד פתוח) שמאיצים קידום אתרים וגורמים לו לטפס במהרה במעלה עמודי התוצאות.

כפי שניתן לראות, קידום אתרים הוא תחום שמצריך ידע רב, ניסיון ובקיאות ולכן מומלץ לפנות לאנשי מקצוע מומחים שיבנו אתר המתאים להליכי קידום אתרים ולאחר מכן ימשיכו לקדם ולפרסם את אתרכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוסקה פלוס

מאת: סוסקה פלוסרשתות חברתיות04/11/131198 צפיות
רבים מבעלי העסקים אינם מצויים בחדשנויות הטכנולוגיה, וכשהם שומעים על פייסבוק או חמור מכך - טוויטר, לא ברור להם על מה מדובר ומה הקשר שלהם לכל זה. זוהי טעות חמורה. אמנם אתר אינטרנט מספק נוכחות אינטרנטית, אך כיום, לא די בכך עבור ייצוג העסק ברשת. אתר תדמית הוא רק הצעד הראשון וחלק אחד מתוך המערך השיווקי השלם שכיום צריך עסק באינטרנט.

מאת: סוסקה פלוסבניית אתרים30/10/13989 צפיות
אתר לעסק, או בשמו המקצועי אתר תדמית, שונה משאר האתרים בכמה מאפיינים בולטים - ולכן גם עיצובו ומבנהו שונים גם הם. הסיבה להבדלים נובעת מהמטרה של אתר לעסק - בזמן שבאתרים אחרים כמו פורטלי תוכן, אתרי חדשות או בלוגים היעד הוא בעיקר להציג מגוון רב של תכנים ורק לעיתים לשלב פרסומות, אתר תדמית מהווה חלון ראווה לעסק - והוא בעצם כרטיס הביקור האינטרנטי של העסק. כל גולש שיגיע לאתר יקבל את הרושם הראשוני שלו על העסק - ואין חשוב מרושם ראשוני במיוחד בעולם העסקי. כדי שנצליח להפוך גולשים מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות.

מאת: סוסקה פלוסשיווק באינטרנט26/10/131080 צפיות
אלו אינם ימים קלים מבחינה פיננסית - במיוחד עבור בעלי עסקים. עסקים רבים קמים - ורבים עוד יותר נסגרים. התחרות גדולה, השוק מוצף - והמדינה לא מקלה על העסקים הקטנים. מחקרים אף מוצאים כי רק 2 מתוך כל עשרה עסקים שנפתחים, יישרדו בשוק של היום. אך למה זה קורה, ואיך ניתן להיאבק בנתונים האלו? לרוב המקור לבעיה הוא חשיבה שיווקית שגויה, קבלת החלטות מוטעות הנובעות מחששות, דעות קדומות וחוסר ניסיון.

מאת: סוסקה פלוסאינטרנט - כללי15/10/131002 צפיות
לא די בבניית אתר מושקע והעלאתו לרשת - ורבים נוטים לשכוח זאת. הם משוכנעים כי לאחר ששכרו את איש המקצוע הטוב ביותר שבנה עבורם אתר תדמית מרהיב, העבודה תמה - אך זו טעות. ללא מעקב צמוד אחר ביצועי האתר וניתוח נתונים אלו, לא נוכל לדעת האם ההשקעה הייתה שווה, וכיצד עלינו למקסם אותה לשם העלאת הרווחים שלנו. ללא מעקב, אנו בעצם זורקים את כל הכסף והזמן שהושקעו באתר לפח - בעוד שבאמצעות ניתוח הסטטיסטיקות בתדירות גבוהה נוכל לממש את הפוטנציאל השיווקי האדיר הטמון ברשת ולהפוך את האתר שלנו למצליח ורווחי במיוחד.

מאת: סוסקה פלוסעסקים מקוונים13/10/13876 צפיות
כולנו יודעים שאין דבר כזה שעסק לא יופיע באינטרנט - אם לקוח פוטנציאלי יחפש אחרינו בגוגל ולא ימצא דבר, הוא מיד יסיק שמדובר בעסק לא רלוונטי, מיושן, חובבני ואף שמדובר בנוכלים. אין כבר עסק שאינו מופיע באינטרנט - וכיום מדובר בהרבה יותר מאשר בניית אתר לעסק. כיום נדרש מערך שלם של ייצוגים בשלל אתרים - אינדקסים, רשתות חברתיות ועוד, בכדי להצליח לממש את הפוטנציאל השיווקי העצום של האינטרנט בעבור העסק שלנו.

מאת: סוסקה פלוסרשתות חברתיות06/10/131176 צפיות
כיום ידוע לכולם - הדרך השיווקית הלוהטת ביותר היא באמצעות הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק. הסיבה לכך ברורה - ברשתות חברתיות נמצאים גולשים מכל שכבות האוכלוסייה, וקיים מגוון ענק במאפייני הגולשים - נשים, גברים, ילדים, בני נוער, מבוגרים, עניים, עשירים - כולם בפייסבוק, בטוויטר ועוד. עבור בעל עסק זוהי הזדמנות פז - מתי עוד יוכל להגיע לכל כך הרבה לקוחות פוטנציאליים ולזכות לחשיפה עצומה - במינימום השקעה? עם זאת, הוא יצליח למקסם את הרווחים ולהגיע לתוצאות רק במידה וישתמש ברשתות החברתיות בחוכמה.. אך מהי הדרך ה

מאת: סוסקה פלוסבניית אתרים24/09/131218 צפיות
הגיע הזמן - הבנו שבלי אתר, העסק שלנו לא יוכל להמשיך בעידן המודרני. אך כעת, כיצד מצליחים לייצר לעצמנו אתר תדמית ראוי ובמחיר משתלם?

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213858 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211846 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183693 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/173026 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172754 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172619 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172652 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica