לאחר שהשקעתם זמן וכסף באתר שלכם, הגיע הזמן לראות תוצאות - ולשם כך דרושים גולשים שייכנסו לאתר.. אך כיצד יגיעו? התשובה ברורה - יש לקדם את האתר.
קידום אתרים הוא אחד מאפיקי הפרסום והשיווק המובילים כיום, כשלאינטרנט השפעה אדירה על העולם העסקי. אתר שלא יקודם, כאילו ואינו קיים - הוא שקול לחנות מרהיבה שלא נכנס בה איש. כדי שכל ההשקעה באתר לא תרד לטימיון, יש להתחיל בהליכי קידום אתרים - ולעלות על הגל בדרך להצלחה. קידום האתר הוא בעצם בניית גשר בין האתר שלכם, לבין אינספור הגולשים שברחבי האינטרנט - ולהפוך אותם ללקוחות פוטנציאליים.
אם פעם היה נהוג לפרסם את העסק בעיקר באמצעות עיתונים, טלוויזיה ורדיו, כיום כבר כולם יודעים שהדרך המהירה והיעילה ביותר לשיווק היא קידום האתר ברשת. האינטרנט הפך לחלק ניכר מחיי כל אדם, ללא תלות במוצאו, מגדרו או דתו - וכך הוא מאפשר לנו כבעלי עסק להגיע לקהלים רחבים במיוחד. אם בפרסום מודעה בעיתון ידענו שנוכל להגיע רק למנוייו, ולקוות שהם אכן יפתחו בדף הספיצפי בו פורסמה המודעה - באינטרנט הרבה יותר קל לנו להגיע לקהל רחב בהרבה. יתרה מכך - בקידום אתרים ניתן לכוון ולהתמקד בקהלים רלוונטים, וכך להגדיל את הסיכויים להצלחת הפרסום.
אם כך, מהו אותו קידום אתרים? מרבית הליכי קידום אתרים מתרכזים בגוגל וסביבתו, וזאת לאור העובדה שרק בישראל, 80% מהתושבים משתמשים לפחות פעם ביום במנוע חיפוש זה. הקידום מתחלק לשתי דרכים מרכזיות - קידום אורגני וקמפיין קידום ממומן. בשתי הדרכים, מרבית ההצלחה תלויה בניהול נכון של הקידום, הנובע מניתוח מוצלח של האלגוריתמים המסובכים של גוגל. לפיכך, כדי למקסם את הצלחת קידום האתר ברשת, עדיף לפנות לאנשי מקצוע שרכשו את הידע והניסיון הדרושים - וכך להגיע לתוצאות הטובות ביותר, בזמן הקצר ביותר.