חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסוד שחברות קידום אתרים לא יגידו לך.

מאת: מאירשיווק באינטרנט23/01/20121092 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לבנות אתר אחרי בניית אסטרטגית חברה ארוכת טווח

אין ספק כי בעידן זה של האינטרנט הקמת אתר לעסק שלך הוא הכרחי. כלומר, לא שזה רק חשוב להקים אחד כזה שמאפיין את העסק שלך, את השירותים שאתה נותן ואת האופי שלך כמנהל העסק. אלא בגלל התחרות הרבה זה יכול להיות ההבדל בין עסק מצליח לעסק פחות מצליח ולכן הכרחי..

אנשים מחפשים היום באינטרנט הכל על הכל ולכן חשוב להיות שם כשהם מחפשים. בניית האתר חייבת להיעשות אחרי מחשבה אסטרטגית ארוכת טווח. בניית תוכנית אסטרטגית לפיתוח עסקי תאפשר לך להבין לאן החברה רוצה להגיע ואלה מנועי צמיחה יביאו אותה לשם. כלומר, אלה שירותיים עתידיים, שיתופי פעולה, מודל עסקי אני צופה שיהיה בחמש השנים הקרובות ולהכניס אותם לאתר, לסגנון האתר ולמלל שלו. גם אם אין אותם כרגע, תעבדו על זה שזה היה תוך כדי שהאתר באוויר.

בוני אתרים, אינם מעוניינים באסטרטגיית החברה אלא ביצירת אתר שהוויזואל שלו ישקף את החברה כיום. התפקיד של המנהלים הוא לחשוב קדימה. עבודה בצורה כזו תחסוך מכם שינויים תכופים באתר ותחסוך לכם כסף, מכיוון שכל שינוי כזה עולה.

עדיף לא להשתמש באיש חיצוני כדי לכתוב את תוכן האתר.

תכתוב את התוכן בעצמך ורק אחר כך תן לקופירייטר למקצה שיפורים. הסיבה לכך היא שמי שיקרא באתר את התוכן שלו ויתחבר אליו בסוף יצטרך לפגוש אותך או אחד מהעובדים. בעסקים קטנים החשיבות רבה יותר כי לרוב יפגשו את המנהל הבכיר. הציפייה של קורא האתר היא לפגוש מישהו שדומה לסגנון שבו כתוב האתר לכן הוא פנה אליך ולא לאתר אחר שכתוב בסגנון אחר.

תכתוב כאילו מישהו היה מולך ואתה מספר לו על החברה, המרחק בין מה שהוא מצפה למה שהוא יראה יהיה קרוב. אנשים מתחברים גם דרך כתיבה. עזרה מקופירייטינג תעשה כדי להפוך את המלל לשיווקי מכירות יותר אבל לא צריך להחליף את הסגנון וטון הכתיבה.

מקדם אתרים הוא מצוין כל עוד אתה לא עוזב אותו.

למה הכוונה, אנשי קידום אתרים משתמשים במספר טכניקות על מנת לעלות את האתר של בדפי גוגל. לרוב כולם מצליחים ואכן זו מלחמה עיקשת. ההבדלים כיום בין כולם אינם מהותיים. אולם המכנה המשותף של כולם הוא שזה בלון מלא אוויר. ולמה הכוונה, אחת מהטכניקות היעילות ביותר היא לכתוב מאמרים, לשים מילות חיפוש רלוונטיות שמזוהות עם האתר שלך ולחבר להם קישורים לאתר. קידום אתרים עושים את זה דרך אתרי קש שהם בנו ומקודמים היטב, או באתרי מאמרים חינמיים. עד כאן הכול בסדר. אולם מה הבעייתיות – נגיד שאתה לא מעוניין בחברת הקידום הנוכחית כי אתה רוצה להפסיק את קידום האתר (בעיה תזרימי) או להחליף חברה. מרגע זה חברת קידום אתרים שהיית אצלה מפנה את כל הקישורים שעשתה בשבילך לטובת לקוח חדש. ברגע זה גוגל מפסיק לקרוא אותך ואין לאתר שלך קישורים רלוונטיים למילות חיפוש.

כמו כן היא מורידה אותך מאתרי הקש ואתה מוצא את עצמך אחרי חודש חוזר לעמוד שישי בגוגל...כן, אחרי חודש בלבד. לאחר חצי שנה של עבודת קידום והרבה כסף. האלטרנטיבה היא להמשיך או לעבור לחברה אחרת שתקדם אותך, גם לה ייקח זמן, כמובן, לקדם אותך שוב לעמוד ראשון וכמובן זה ידרוש כסף. לכן אני קורה לזה קידום במודל בלון נפוח עם התחייבות. מרגע שלקחת חברה לקידום אתרים זה הרגע שהתחייבת והדרך לצאת קשה כל עוד אתה מעוניין להיות בעמוד ראשון. למי שיש כסף אין זו בעיה לאחרים שיש פחות, זה הופך להיות בעייתי.

הפיתרון כמובן העדיף הוא להשקיע בעצמך בקידום, אולי זה יהיה איטי יותר (לא בהכרח תלוי בזמן שאתה מקדיש, אני הצלחתי להגיע לעמוד ראשון ב-7 חודשים). זה דורש לכתוב מאמרים ולפרסם (זה חינם). תוכל להתחבר לאינדקסים עסקיים תחת הגדרות העסק שלך כגון ייעוץ אסטרטגי או שיווק תוכנות שחברות קידום אתרים לא יחברו אותך לאינדקסים של עסקים כי אין להם אפשרות למחוק אחרי זה (יותר מדי התעסקות) אבל אתה יכול וזה עוד מקום שהאתר שלך קיים במקום שאנשים מחפשים אתרים. והכי חשוב אתה לעולם לא תסיר אותך ממילות החיפוש כך שגם אם הפסקת לחודש לקדם את האתר שלך הוא לא ירד בצורה דרסטית (הוא כן ירד קצת.)

יש לזכור, לעיתים קרובות גם כשמחפשים מילת חיפוש מסוימת במקומות הראשונים בגוגל לא נמצא חברות אלא פרסומיים וידיעות. לכן חשוב לפרסם כמה שיותר בכמה שיותר אתרים ובאותו נושא.

ישנם מספר דרכים לקדם את האתר לבד, את רוב התשובות ל "איך" תוכלו לקבל בחיפוש גוגל. תכתבו מאמרים ותפרסמו, תתחברו לאינדקסים עסקיים, תשימו פוסט באתרי יח"צ, תעלו סרטון ליוטוב, תתחברו לאתרים חברתיים ועוד...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אקסלנט BD שמה לעצמה מטרה לעזור במכירות שטח לעסקים על מנת להגדיל את הרווחים.

אנו מספקים שירותי מכירות שטח במיקור חוץ על מנת להביא את התוצאות הטובות ביותר ולהגדיל לכם את הכנסות . 

אנו מאמינים כי כיום עסקים זקוקים יותר לעזרה מעשית. עסקים רוצים תוצאות ובצדק.

לכן אקסלנט פיתוח עסקי פיתחה שיטת עבודה שמתאימה לעסקים בצמיחה. מערך סוכני מכירות השטח שלנו

יפתחו דלתות עסקיות עבורכם, יצאו לפגישות מכירה ויחזרו עם עסקאות חתומות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר

מאת: מאירייעוץ עסקי08/01/181360 צפיות
תחום המשא ומתן הינו תחום יותר מורכב ממה שבעלי עסקים נוטים לחשוב. כאשר ישנו הידע כיצד להתכונן, לנהל ולבצע משא ומתן יעיל, הסיכוי להגדלת התוצאות העסקיות גדל באופן משמעותי. נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם יעדים ספציפיים ומאתגרים השיגו תוצאות טובות יותר לעומת נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם רמות אחרות של יעדים או ללא יעדים מוגדרים. להלן מספר נקודות להתייחסות כשמתחילים במשא ומתן:

מאת: מאירייעוץ עסקי29/09/171445 צפיות
חוכמת ההמונים – על מנת לפתור בעיה באופן המדויק ביותר נשתמש בממוצע של אוסף הדעות של ההמון, אשר יניב את הפתרון המלא, המקיף והמדויק ביותר ביחס לקבוצה של מומחים. מיקור המונים - עקרון של ביצוע שירותים, העלאת רעיונות או כתיבת תוכן על ידי קבוצה גדולה של אנשים (ההמון) בעלי מוטיבציה כלשהי וזאת במקום שהיחיד יבצע את אותה המשימה.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/171341 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/171499 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים26/06/171396 צפיות
פיתוח עסקי – הינו תת דסיפלינארי בתוך עולם התוכן של שיווק ומוגדת כ "ניצול משאבי הארגון לטובת יצירה או איתור הזדמנויות עסקיות חדשות על מנת לזכות ביתרון יחסי בשוק". משאבים אלה יכולים להיות, כוח אדם, הון, טכנולוגיה או תשתיות. הכוונה במילים יצירה או איתור מתייחס למאמצים פנים ארגוניים או חוץ ארגוניים. פנים ארגונים עשוי להיות הרחבת קו מוצרים, פיתוח מוצר חדש, שיפור הנגישות ללקוח. וחוץ ארגוני מתייחס לשיתופי פעולה אסטרטגים, מיזוגים ורכישות.

מאת: מאירייעוץ עסקי26/06/171385 צפיות
אומנם השוק הישראלי הינו שוק קטן וזניח ברמה הגלובאלית אך כוח הקניה שלו הרבה יותר גדול מגודל השוק שהוא מחזיק. כמו כן לפעמים אינטרסים ואסטרטגיות עסקיות גלובאליות לוקחות בחשבון פרמטרים רבים חוץ מגודל שוק אלא גם השפעה על שווקים אחרים, מערכת קשרים. מינוף אזורי ועוד

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים19/02/131220 צפיות
עסקים רבים בעיקר קטנים שמתמודדים עם צמיחה עסקית עוסקים בשאלה איך אני יכול להגדיל את המכירות. ברור לכולם שגיוס איש מכירות ייעודי הוא הפתרון היעיל ביותר. אבל עובדה נוספת שקיימת בשוק שקשה למצוא איש מכירות טוב במחיר סביר שיכול להביא תוצאות. בהנחה שהמכירות אינן מבוססות רק על קשרים עסקיים אלא על הבנה עסקית, יכולת מכירה גבוהה, ורצון לעבוד קשה על מנת למצוא ליד, הרי שתפקיד המכירות הוא הקשה ביותר בעסק. ויחד עם זאת הוא הצינור ההכנסה העיקרי ולכן חשיבותו רבה

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213960 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184636 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172763 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162614 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163442 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153430 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153495 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica