חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסודות מאחורי המדפים - נא להכיר, מר מלפפון וגברת חסה ?

מאת: לובנשטיין יובלשיווק23/05/20111297 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסודות מאחורי המדפים – נא להכיר, מר מלפפון וגברת חסה ?

יובל לובנשטיין

מחלקות הירקות והפירות במרכולים וברשתות השיווק נמצאות בעיצומה של מתיחת פנים רצינית, הנמשכת מזה מספר שנים, אשר משנה לחלוטין הנראות ואת תחושת הטריות.

חלק מהירקות מוגשים באריזות נאות, חלקם עטופים, חלקם בסלסלה או במגשית, חלקם בשקית, או אפילו חתוכים עם רוטב בצידן.

אין ספק שמדובר כאן על שינוי לטובה ומתן התייחסות רצינית ומכובדת למרכיב כול כך בסיסי במזון הטרי שלנו.

מחלקת הירקות והפירות, מקבלת את הכבוד הראוי לה, בדרך כלל בקדמת החנות, התאורה שופרה, הוספו לה אמצעי מידוף מתקדמים כולל מקררים לאחסון סחורה, במידת האפשר מגדילים את חלקה ואת המוצרים הנלווים כמו, פירות יבשים למיניהם ולפעמים גם רטבים ושמן זית.

שינוי זה הוא בהחלט לטובה ואין ספק שתוצאותיו החיוביות, מעודדת את העוסקים בתחום להרחיבו תוך הקצאת שטחים נוספים לתחום המתפתח, בדרך כלל על חשבון הקטנת שטחי התצוגה של הבצקים הקפואים, אם כי מדובר ברוב המקרים על מיקומים שונים בחנות וכמובן על סוג מקרר שונה.

מי היה מאמין שבסופר נוכל לקנות מספר עלי חסה שטופים, מוכנים לאכילה, אשר מוגשים בתוך מגשית פלסטיק או שקית ? או סלט קצוץ עם רוטב וסכום ?

מהפכת הבריאות אכן תפסה את המחלקה במצב של מוכנות ושל רעננות, דבר אשר בא לידי ביטוי, בנתוני המחלקה ובעיקר בשיעורי הרווח שלה.

הירקות מוגשים היום במצב אסטטי יותר, נקיים, חלקם מוכנים לאכילה, עם ברקוד ותאריך אחרון לשיווק, פשוט תענוג.

מהפכה זו החלה עם כניסתה של שטראוס לפני מספר שנים לתחום, אשר ניצלה את מערך ההפצה היעיל שלה ונגישותה לנקודות המכירה בישראל, תוך ניצול מערך ההפצה המצונן שלה, דרך כניסת המותגים הפרטיים של הרשתות לתחום.

אין ספק שדווקא בתחום זה קיים יתרון אדיר לרשתות השיווק על גבי השווקים הפתוחים אף כי מתחילים לראות גם בשווקים סוחרים אשר החלו להכניס מקררים מצוננים בעיקר בירקות העליים.

הסלטים המוכנים משרתים צרכים רבים ומגוונים, החל מצרכנים פרטיים או משפחות קטנות, אשר קניית שקית זו מקלה עליהם את המלאכה ואינה דורשת מהם לקנות שלל ירקות, דרך ציבור עובדים, אשר מוצר זה מסייע להם בארוחת הצהרים במשרד.

נראה שכולם מרוצים . היצרנים המתמחים קיבלו את הנישה ואת המקום הראוי להם

ומספקים את סחורתם כמו "מפעל קטן", המשווקים, יכולים לארגן ולסדר להם ביתר קלות את נתיבי ההפצה, הרשתות אשר זוכות לשיעורי רווח משופרים כולל סידורי פחת והחזרתם סחורה כמו כול מוצר מבורקד אחר וכמובן הצרכנים אשר הגיע הזמן שיוכלו לקנות – "כמו בחו"ל".

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יובל לובנשטיין משמש כיועץ לחברות בתחום מוצרי הצריכה, בדגש אסטרטגי ושיווקי.

שימש בעבר במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות גדולות כמו הום סנטר ושופרסל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לובנשטיין יובל

מאת: לובנשטיין יובלניהול05/10/111393 צפיות
ראש השנה עבר חלף לו ולרגע נדמה שגלי הים חזרו להרגלם מימים ימימה, האומנם ? האם השקט הזה מבשר לנו דברים אחרים, כמו למשל סערה ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות02/10/111282 צפיות
כולנו מכירים את המכונות לממכר משקאות קלים. הן נוחות מרוות את הצמא ובעיקר מספקות נו משקה צונן ביום חח ולוהט. אולם מה עושים החיילים, אשר נמצאים בבסיס מרוחק ומבודד, אשר להם אין חלופפות אחרות, מלבד להשאיר שם את מחצית משכורתם החודשית ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות28/08/111183 צפיות
החזרה לבית הספר מופרדת השנה מראש השנה, האם הרשתות ניצלו עובדה זו על מנת להוציא מאיתנו יותר כסף מבלי שנרגיש ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות25/08/111403 צפיות
מחאות הן דבר שבאופנה והפייסבוק הוא כלי אדיר לבצען. הטרנד החדש הוא מחאת צרכנים נגד רמות המחיר הגבוהות של רשת שופרסל. האם הרשת רגישה לסוג זה של מחאות ? האם זו הדרך להתמודד עם עליות המחיר של הרשתות הגדולות ?

מאת: לובנשטיין יובלניהול24/08/111364 צפיות
רמת החובות של אזרחים,חברות נמצאת במגמת עליה. האם לא הגיע העת להאיט קצת את הקצב, גם במחיר של פגיעה בצמיחה, על חשבון עתיד בטוח יותר ?

מאת: לובנשטיין יובלצבא וביטחון22/08/111394 צפיות
האם מהפכת הפייסבוק במצרים, לוב, סוריה ותימן הקדימה את זמנה ? האם העם מוכן ובשל להכנס בריק שנוצר ? ואם לא מי עשוי להכנס לתוכו ?

מאת: לובנשטיין יובלניהול22/07/111496 צפיות
האם ניתן לקרוא לתנועות המחאה האחרונות בשם "הפנתרים הלבנים" ומה הקש בינן להוצאות התקשורת ?

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222697 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213939 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/214092 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175522 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162716 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/163039 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162131 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica