להלן כמה עובדות:
*אתרי אינטרנט בעלי מבנה ותוכן איכותיים ויעילים, מושכים אליהם יותר גולשים, מה שמגדיל את
קהל המתעניינים בעסק ומקדם את האתר בתוצאות האורגניות של גוגל.
*אתרי אינטרנט בעלי מבנה ותוכן איכותיים ויעילים, גורמים לגולשים להישאר זמן ארוך יותר באתר
שלהם, מה שמגדיל את קהל המתעניינים בעסק וגם מקדם את האתר בתוצאות האורגניות של גוגל.
*אתרי אינטרנט בעלי תוכן איכותי יוצרים תדמית רצינית לבית העסק, ומסייעים לתהליך
הטרנספורמציה בהפיכתו של גולש- ללקוח אשר פונה בפועל לבית העסק.
הביטוי \"מבנה ותוכן איכותיים ויעילים\" של אתר אינטרנט, מכיל בתוכו:
*מיצוב האתר והגדרת קהל היעד- עוד משלב בניית הקונספט של האתר.
*אתר האינטרנט שלכם, לא ישמש עוד כ-\"כרטיס ביקור\". הדגש באתר יהיה להפוך אותו לכלי שיווק
ומכירות. הדגש, יהיה על \"יחס המרה גבוה לשם יצירת לידים/פניות\" (=הפיכתו של גולש מתעניין
ללקוח אשר פונה אל בית העסק ומבקש התייחסות).
*\"הנעה לפעולה\"- של קהל הגולשים, באמצעות טופס מקוון און-ליין, שליחת דוא\"ל, ושיחה טלפונית
באמצעות \"סקייפ\" או טלפון \"רגיל\". כפתורי הנעה לפעולה אלו ישולבו לכל אורך האתר וייתנו את
האפשרות לקהל הגולשים לבצע זאת מכל מקום באתר. כמו כן, יינתן ערך מוסף ליוצרים קשר-
חברות במועדון לקוחות אשר מעניקה הטבה, למשל.
*הקפדה על תוכן ברור, תמציתי וממוקד מטרה ויעדים.
*עיצוב האתר- ייבנה לפי המשוואה: גולש=קונה פוטנציאלי אשר נכנס לחנות \"רגילה\". אי לכך,
העיצוב יהיה נקי וברור, והפריטים יכילו גם מידע טכני- כגון מחיר (אופציונאלי), גודל, שימושים,
זמן אספקה, אפשרויות התשלום ועוד. מידע טכני משאיר את הצרכן זמן רב יותר בחנות.
*שילוב בכלים יצירתיים ובכללם תכני מולטימדיה- קריינות, ווידאו, סאוונד ואמצעי המחשה
וויזואליים אחרים.
*התאמת קוד האתר למנוע החיפוש של גוגל באמצעות טקסטים ומבנה רלוונטיים ושתילת
מילות חיפוש.
*אופטימיזציה- התאמת האתר לתקן העולמי לאתרי אינטרנט- W3C.
*יצירת תוכן \"בעל עניין\" ורלוונטי לקהל הגולשים-הארכת זמן השהייה של כל גולש באתר.
*נתינת אפשרות לגולשים להתעדכן באון ליין בעדכונים ובחדשות של האתר באמצעות ממשק RSS
או באמצעות דוא\"ל, מה שגם מייצר רשימת תפוצה לבעלי האתר אשר יכולים לשלוח גם עדכונים
יזומים.
*ווידוא שהטקסט, הגרפיקה והתמונות נמנעים מלהשפיע לרעה על זמן התגובה של האתר- קרי עד
כמה מהר האתר \"עולה\" במחשבו של הגולש.
*עדכון האתר- מהווה חלקת בלתי נפרד מאחזקת האתר. באמצעות עדכון האתר באופן שוטף, אנו
מידעים את קהל הגולשים על מבצעים רלוונטיים, חדשות, וכמובן- מספקים לגולשים חווית ביקור
מעודכנת. יחס הגולשים לאתר מעודכן הינו- רצינות, מקצועיות ורלוונטיות. לכן, אם האתר יכיל
בתוכו פורום, עליו להיות פעיל ולא שומם, אחרת- עדיף לוותר על ממשק זה.
*המנוע והטכנולוגיה של אינטרדיל- מאפשרת פניה אל קהלים נרחבים באמצעות שימוש במספר נרחב
של שפות. כמו כן, הטכנולוגיה שלנו מגלה תאימות לכל סוגי הדפדפנים, וממשק ניהול נוח, ידידותי
ויעיל, עבור הלקוחות שלנו.
*אמינות- היות והאינטרנט איננו מוחשי, בניית אמון אצל הלקוח הפוטנציאלי חשובה אף יותר מאשר
רכישה בחנות \"רגילה\". דוגמא ל-\"תכנים בוני אמון\" אשר אנו ממליצים לשלב באתר: תקנון
לרכישה מקוונת, תקנון החנות+כתב אחריות, פריסה נוחה לתשלומים וחיוב הלקוח לאחר קבלת
המוצר, לקוחות שכבר קנו באתר ממליצים על חווית הקניה בו, זמן אספקה, נתינת אפשרות לגולש
למסור את פרטי כרטיס האשראי בטלפון ועוד.
לפרטים נוספים: בניית אתרים , קידום אתרים