לאחר שכולנו הבנו שללא אתר אינטרנט, שום עסק לא ישרוד לזמן רב, כמעט ולא ניתן לראות עסק שאין בבעלותו אתר אינטרנט. אתר אינטרנט הוא בעל קשר ישיר להכנסות, ואפקטיבי לכל פעולות השיווק מחד ושימור הלקוחות מאידך. עם זאת, גם אם הינכם בעלי אתר מוצלח ומצליח במיוחד - לא רחוק היום שבו אתר התדמית שלך כבר לא יספק את הסחורה. הסיבה לכך פשוטה - הקצב הטכנולוגי מהיר במיוחד וכל יום ויום ישנם חידושים רבים בעולם האינטרנט. כל הזמן משתחררות אופנות חדשות ושיטות עבודה מתוחכמות יותר מכל היבטי ניהול האתר - עיצוב, תכנים, מבנה, קידום ועוד - ולא קל לעקוב אחרי הקצב המסחרר הזה. אף אתר לא יכול להרשות לעצמו להישאר מאחור, משום שכך הוא יעניק למבקריו רושם של עסק מיושן ולא רלוונטי. אך כשיש כל כך הרבה מגמות חדשות - כיצד נדע אחרי אלו לעקוב?
מבין השינויים המהותיים שנעשו בזמן האחרון בעולמם של אתרי התדמית, אי אפשר שלא להתייחס לכניסת הרשתות החברתיות לאינטרנט בכלל ולעולם העסקי בפרט. בשל הכוח העצום של הרשתות החברתיות, כבר כמעט כל עסק פתח לעצמו דף עסקי בפייסבוק, בטוויטר, לינקאדין ועוד. שילובו של עסק ברשתות חברתיות ובמיוחד ברשת החברתית פייסבוק הוכח כהצלחה - הדבר מאפשר תקשורת ישירה עם פלח עצום של האוכלוסייה ללא השקעה גבוהה מצד העסק, וכן מגביר את החשיפה שהעסק זוכה לה באינטרנט באופן ניכר. עם זאת, חשוב להזכיר כי עבור שימוש מושכל ברשתות החברתיות וקטיפת רווחים מהן, נדרשת נוכחות מתמדת באתרים אלו - כלומר, זמן רב שלא לכל בעל עסק יש. מעבר לכך, ניהול דף עסקי בפייסבוק מצריך הבנה בתחום, ולכן עדיף לשכור את שירותיו של איש מקצוע מנוסה שינהל את העמוד עבורנו.
זוהי רק דוגמה אחת לשינוי שנעשה ברשת בשנים האחרונות - וגם בתוך תחום זה מתרחשים שינויים קטנים מדי יום ויום. בשל כך, כדי להבטיח שהאתר שלנו ימשיך לתפקד ולממש את הפוטנציאל שלו, עדיף להפקידו בידיו של איש מקצוע מומחה בתחום, שידאג לעדכונים שוטפים ולכך שהאתר יישאר בשיא הקידמה - ובמקסימום רווחים.