הפייסבוק הפך לחלק בלתי נפרד מהשגרה שלנו - החל בבקשת הלייק מהחבר, דרך צ'יטוט עם ידיד רחוק, שיתוף פוסט כדי לזכות בהגרלה או פרסום סטטוס מבדר. כיום קשה למצוא אנשים שהם לא בעלי חשבון פייסבוק פעיל, וברור למדי למה. פייסבוק כבר מזמן אינה רק כלי לשמירת קשר עם מכרים ותיקים - היא כיום דרך העברת מידע מרכזית, אפיק שיווק חשוב ודרך תקשורת ראשית. במעט שנותיה, הצליחה פייסבוק לשנות את פני האינטרנט באופן ניכר - וכבעלי עסקים, עלינו לנצל את נתון זה לטובתנו.
מדוע פייסבוק כל כך פופולארית בקרב בעלי עסקים?
ראשית, פייסבוק סוללת את הדרך לקשר ישיר עם כל משתמשיה - וכאלו יש יותר ממיליארד. כל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים במרחק נגיעה, וקל אי פעם להעביר להם מידע. אין ספק כי גם אתר אינטרנט חושף אתכם בפני אינספור גולשים - אבל שיווק בפייסבוק זוכה ליתרון האמינות. לעומת פרסומות ומודעות, פרסום בפייסבוק מרגיש אישי יותר, ולרוב לא יגיע ישירות מכם - אלא יתפרסם מכיוון שחברו של המשתמש עשה לייק או שיתף את העדכון שלכם. באופן זה, הפרסום עובר מפה לאוזן וכך זוכה למימד של אמינות, מהימנות וקירבה - מה שלא קיים בעולם הפרסומות, שתמיד מלווה בחשדנות מסוימת מצד הגולשים.
שנית, באמצעות דף עסקי בפייסבוק בעלי העסקים יכולים לקבל תגובה ישירה ומידית מקהל היעד שלהם, וכך ללמוד היכן עליהם להשתפר ומה רצונם של לקוחותיהם. באופן זה ניתן לשדרג באופן ניכר את ביצועי העסק, מבלי להעסיק מכוני מחקר שוק יקרים. פייסבוק מאפשרת לקבל פידבק מהיר, מידי ומדויק, מבלי להמתין רגע מיותר.
בנוסף, פייסבוק היא פלטפורמה יחסית חדשה - וכך השתלבות בה תצביע על העסק שלכם כעדכני, רלוונטי ומקצועי.
יתרה מזאת - שיווק עסק בפייסבוק מעניק יתרון אדיר בכל הקשור אל קידום אתרים. מכיוון שגם דפי פייסבוק מאונדקסים והרשת החברתית זוכה לפופולאריות רבה, לרוב דף עסקי בפייסבוק יקבל דירוג גבוה יותר מאתר האינטרנט של אותו עסק, וכך יופיע לפניו בגוגל.