חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת סרטוני תדמית

מאת: סרטי תדמיתמיתוג19/09/2012890 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם התחרותי של היום, יותר ויותר בעלי עסקים ואנשים פרטיים המציעים שירותים רואים את ההכרח לבנות אסטרטגיה שיווקית מוצלחת על מנת להרחיב את קהל הלקוחות שלהם ולהגדיל את ההזדמנויות העסקיות שלהם. אחד מהכלים הנפוצים והמקובלים היום ככלי שיווקי ופרסומי הוא סרטי תדמית. באמצעות הפקת סרטוני תדמית יכול בעל העסק לפרסם את עצמו ואת השירותים שהוא מעניק ולהשתמש בכלי השיווקי הזה בכלי המדיה הרבים הקיימים היום.

פרסום באמצעות סרטי תדמית מאפשר פריסת הפרסום לקהל לקוחות גדול ופוטנציאלי ומעניק לבעל העסק את היכולת לתת פן אישי לפרסומת אשר הופך אותה למקורית ומיוחדת לבעל העסק ולשירותיו בלבד. שימוש באמצעי הפרסום סרטי תדמית נחשב לאחד הכלים המקובלים היום בעולם הפרסום הודות ליתרונותיו הגדולים.

כיצד להפיק סרטוני תדמית

למרות שמקובל לחשוב שעריכה והפקה של סרטי תדמית היא פעולה פשוטה שכל אחד יכול לעשות, החשיבות של הפקת סרטי תדמית באמצעות חברה מקצועית היא רבה ומשמעותית. מאחר והמרכיבים השונים של סרטי תדמית כוללים בניית תסריט מקורי, הצגת בית העסק והשירותים שהוא מעניק באופן הטוב ביותר ובניית תדמית שלמה של בית העסק ונותני השירות או של המוצרים המבוקשים לפרסום, חשוב ביותר לשמור את חלק הבנייה של התסריט והתוכן של סרטי תדמית למקצוענים ומנוסים בתחום על מנת למנוע טעויות אשר יופצו בפרסום נרחב.

בנוסף לבניית התסריט, חברת הפקות מקצועית אשר מנוסה בביצוע הפקת סרטוני תדמית תוכל להנחות את בעל העסק לגבי המרכיבים של סרט התדמית אשר יהפכו אותו ליעיל ושיווקי במיוחד וילוו את כל התהליך משלב הבנייה והעריכה של הסרט ועד לשלב הפצתו. סרט תדמית אשר ערוך מבחינה ויזואלית בצורה המיטבית והמקצוענית הוא סרט תדמית אשר יניב את התוצאות הטובות ביותר.

תכני סרטי תדמית

המטרה העיקרית של הפקת סרטוני תדמית היא פרסום בית העסק ושיווקו למטרות הגדלת הרווחים וחשיפה גדולה של בית העסק והשירותים שהוא נותן לקהל לקוחות פוטנציאלי גדול. בעת ערכית סרטי תדמית חשוב לכלול בתכני הסרט את כל האלמנטים אשר ימשכו לקוחות אל בית העסק, יגדילו את הרווחים ויותאמו עם היעדים הכלליים של בית העסק.

בנוסף, מאחר וסרטי תדמית הינם סרטים אישיים וויזואליים חשוב לכלול פן אישי בהפקת הסרטים כמו צילום של עובדי החברה, צילום של בעל העסק שמדבר אל הלקוחות בגובה העיניים, הבלטת היתרונות התכונות הטובות של בית העסק וכדומה. בנוסף, תכני סרט התדמית צריכים להיות ממוקדים בקהל הלקוחות הפוטנציאלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו 211 | www.studio211.co.il | אולפן בתל אביב

סטודיו 211 הינו אולפן וורסטילי המשמש כאולפן צילום קלאסי מחד (גרין, מולטי קאמרה ועוד) וכלוקישן אורבני מאידך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סרטי תדמית

מאת: סרטי תדמיתפרסום27/01/13939 צפיות
בעבר, רק חברות ועסקים גדלים, בעלי תקציב גדול שמופנה לשיווק ולפרסום, יכלו להרשות לעצמם להפיק סרטי תדמית ופרסומת. לא רק עלות ההפקה הגבוהה, אלא גם העלות שגבו גופי השידור, דהיינו בתי הקולנוע וערוצי הטלוויזיה, הם שחסמו את הדרך אל סרטי תדמית ופרסומות למרבית בתי העסק.

מאת: סרטי תדמיתמיתוג27/01/13888 צפיות
בין הכלים השיווקיים אשר עומדים לרשותו של כל ארגון או חברה, תופסים סרטי התדמית מקום של כבוד. זוהי הדרך היעילה ביותר לפנות לקהל היעד ולהעביר מסרים מסוימים, באופן המקצועי והמדויק ביותר. וכך, אחת למספר שנים, כל גוף המכבד את עצמו בוחר להשקיע מספר חודשים בתכנון והפקת סרט התדמית. אנחנו ננסה להבין מדוע.

מאת: סרטי תדמיתמיתוג17/12/121011 צפיות
סרטי תדמית נועדו, על פי רוב, להיות מוצגים בפני קהל מטרה רחב, באמצעות רשת האינטרנט ובאמצעות טלפונים ניידים חכמים. העובדה שלרבים כל כך יש היום אמצעים לצילום דיגיטלי, הופכת את האפשרות להפקת סרטי תדמית באופן עצמאי לקלה במיוחד, לפחות באופן תאורטי.

מאת: סרטי תדמיתמיתוג05/12/121083 צפיות
אין ספק שבימינו האינטרנט הוא כלי השיווק הכי טוב שיש לכל העסקים, וכבר קשה מאוד למצוא עסק שאין לו אתר אינטרנט. אם גם לכם יש עסק אתם חייבים ליצור לעצמכם אתר אינטרנט מעולה, או לבחור חברה טובה שתייצר עבורכם אתר אינטרנט טוב.

מאת: סרטי תדמיתמיתוג25/10/121158 צפיות
סרטון תדמית מהווה דרך ראשונה בכדי ליצור רושם ראשוני שייקלט בראשו של הלקוח. כבר הוכח שלקהל הגולשים ברשת האינטרנט והצופים במרחבי המדיה השונים מגיבים ומקבלים חומרים בדמות וידאו וקול בצורה הרבה יותר מזמינה מבחינתם מאשר חומר טקסטואלי. ובכך, הפקת סרטון תדמית לקהל הרחב מהווה עבור העסק שלכם כלי שיווקי מהמדרגה הראשונה שייזכר על ידי הצופים ובכך יבדיל אתכם משאר המתחרים בשוק.

מאת: סרטי תדמיתמיתוג04/10/12913 צפיות
העובדה שיש לנו אתר אינטרנט היא אינה מספיקה, כי השאלה מה אנחנו עושים עם האתר הזה, ובעיקר, כמה אנשים נכנסים אליו ומתבוננים בחומר שאנחנו שמים בו. מאוחר יותר השאלה תהיה כמה מתוך כל אותם האנשים שנכנסים לאתר שלנו באמת הופכים ללקוחות, אך דיה לצרה בשעתה. יש הרבה מאוד דרכים שבהן אפשר לגרום לאנשים להיכנס לאתר שלנו, ויש הרבה דרכים שבעזרתן אפשר לגרום לכך שאחוזי ההמרה שלנו יהיו יותר גבוהים.

מאת: סרטי תדמיתפרסום02/10/12906 צפיות
העולם שבו אנחנו חיים הוא עולם מאוד מתקדם מבחינה טכנולוגית, מה שאומר, שאף אחד לא יכול להרשות לעצמו להישאר מאחור. מה שפעם היה שיא הטכנולוגיה הופך להיות מאוד מיושן תוך מספר שנים, ולעיתים אפילו תוך כמה חודשים בלבד. דוגמא לכך היא כרטיסי הביקור: אומנם זה נכון שעדין לכל חברה יש כרטיסי ביקור, וזה נכון שאנשים עדין הולכים ומחלקים כרטיסי ביקור, אך היום אנשים כבר לא מסתפקים בדרך הזו על מנת שיוכלו להציג את עצמם ואת החברה שבה הם עובדים.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192798 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176262 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162663 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162783 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162263 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162180 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162075 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica