בעבר, רק חברות ועסקים גדלים, בעלי תקציב גדול שמופנה לשיווק ולפרסום, יכלו להרשות לעצמם להפיק סרטי תדמית ופרסומת. לא רק עלות ההפקה הגבוהה, אלא גם העלות שגבו גופי השידור, דהיינו בתי הקולנוע וערוצי הטלוויזיה, הם שחסמו את הדרך אל סרטי תדמית ופרסומות למרבית בתי העסק. ההתפתחות הטכנולוגית של השנים האחרונות שינתה את התמונה מן הקצה אל הקצה. היום, הפקת סרט תדמית כבר איננה נחלת הגדולים והעשירים. פריצתו של האינטרנט בפס רחב והטלפונים החכמים שהצטרפו אליו, מאפשרים להציג את סרט התדמית בקלות ובמהירות ללקוחות קיימים וחדשים.
עם סרט תדמית – אתם תמיד בתמונה
סרט תדמית נועד, על פי רוב, להציג בפני קהל היעד את בית העסק, את המוצרים שהוא מייצר או משווק, או את השירותים שהוא מספק. סרט תדמית הוא זול יחסית להפקה, והוא מתאים לחברות מכל הסוגים ומכל המינים. סרט תדמית יכול לפנות למגוון רחב ביותר של קהלי יעד; החל בקהל הרחב, דרך הצגה בפני עובדים, ספקים, שותפים עסקיים, וכלה בשיווק לקהלי מטרה ממוקדים ונישתיים. סרט תדמית יכול להשלים פרסום בערוצים נוספים, אבל לא בהכרח. סרט, ואפילו קצר, כפי שסרט תדמית טוב צריך להיות, יכול לעשות עבודה פרסומית מעולה אם עושים בו שימוש במקום הנכון; או נכון יותר – בערוצים הנכונים.
סרט תדמית בכל הערוצים
במידה ואתם זקוקים לסרט תדמית, מכל סיבה שהיא, כדאי להכיר את ערוצי השידור הנפוצים שדרכם יגיע סרט התדמית שלכם לקהל היעד.
• הערוץ הראשון שבו כדאי למקם את סרט התדמית שלכם, הוא אתר האינטרנט שלכם או של החברה שלכם. סרט מקצועי משדרג את אתר האינטרנט ומוסיף לו נופך של מקצועיות ויוקרה.
• במידה ואין לכם אתר אינטרנט, יתכן מאוד שאתם מתחזקים דף פייסבוק. גם דף פייסבוק הוא מקום טוב בכדי להטמיע בתוכו סרט תדמיתי.
• במקביל לאתר החברה באינטרנט, ולדף הפייסבוק, או במקומם, ניתן ואף מומלץ להעלות את הסרט התדמיתי שלכם לאחד מערוצי הסרטים המקוונים הפופולריים כדוגמת "יו-טיוב" (youtube), שלרוב אינם גובים תשלום עבור שירות זה.
• ערוץ נוסף שכדאי לעשות בו שימוש להפצת הסרט התדמיתי שלכם הוא באמצעות הדואר האלקטרוני. ניתן לשלוח אותו כשלעצמו או כקישור למיילים שוטפים.