חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סרטון תדמית – חשיפה לקהל רחב

מאת: סרטי תדמיתמיתוג25/10/20121157 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סרטון תדמית מהווה דרך ראשונה בכדי ליצור רושם ראשוני שייקלט בראשו של הלקוח. כבר הוכח שלקהל הגולשים ברשת האינטרנט והצופים במרחבי המדיה השונים מגיבים ומקבלים חומרים בדמות וידאו וקול בצורה הרבה יותר מזמינה מבחינתם מאשר חומר טקסטואלי. ובכך, הפקת סרטון תדמית לקהל הרחב מהווה עבור העסק שלכם כלי שיווקי מהמדרגה הראשונה שייזכר על ידי הצופים ובכך יבדיל אתכם משאר המתחרים בשוק.

כיום, ששוק המדיה התרחב אל עבר מחוזות האינטרנט, שלהם כמובן כרך נכבד של סרטוני וידאו החשיבות ביצירת סרטון תדמית הוא חיוני עד מאוד. הרצון להישאר רלוונטי ואף ליצור באזז חיובי, מרהיב וכזה שידברו עליו יכול לבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר ביצירת סרטון תדמית. כזה איכותי, מסקרן ומעניין שיתפשט לו כאש בשדה קוצים ברחבי האינטרנט ובעצם ידגיש לאותה חברה את החשיפה לה ביקשה.

כיום, בשל כך שהמדיה עמוסה בסרטונים רבים שמושכים את העין חשוב ליצור לקהל הלקוחות ולקהל הלקוחות הפוטנציאלי סרטון תדמית שלו יהיו אלמנטים שיגרמו ויביאו את הקהל לרצות לשתף בו, להתגאות בו, לצפות בו שוב ושוב וכמובן להרהר באם מאחורי סרטון תדמית זה, שמציג מוצר מסוים או שירות מסוים יהיה וכדאי אף לרכוש אותו ו\או להשתמש בשירותיו.

אותו אלמנט חשיפה של סרטון תדמית הופך להיות באחריות הקהל. באם יאהב את סרטון התדמית שנחשף לו, יזכור ממנו אלמנטים ששווה לשתף עבורם ולהעבירם הלאה יתרום הוא בעצם לחשיפתו. כך הדברים פועלים כיום: סרטון תדמית מוצלח נחשף בפני הקהל במעגל הקרוב שלו וככל שאותו מעגל אהב והתחבר לסרטון תדמית איכותי זה, כך אלמנט החשיפה השניוני על ידי אותו קהל יביא לעוד גל של חשיפה – רחב יותר וחוזר חלילה.

חשוב להזכיר, בכדי לזכות לחשיפה מוצלחת של סרטון תדמית חשובה עבודת רקע יסודית, זיהוי קהל היעד, היכולת למקסם את יתרונות המוצר והשירות. בעצם, לבטא מספר רב של אלמנטים לתןך סרטון תדמית שנמשך בין מספר שניות למספר דקות בלבד. כזה שחייב לתפוס את העין ולשבות את לב הקהל. כי בכוחו של הקהל הוא לדחוף סרטון תדמית זה קדימה לעבר חשיפה גדולה ורחבה יותר.

סטודיו 211 מכיר בכל אלמנטים אלו. בהיותו נמצא בלב ליבה של העשייה במרכז הארץ, מורכב מאנשי מקצוע מנוסים וחדורי מוטיבציה שלא מתפשרים ירצו הם להעניק לכל לקוח ולקוח את סרטון התדמית שיאפשר ללקוח את החשיפה המקסימלית לה הוא זקוק בכדי להגיע לקהל הפוטנציאלי אליו הוא שואף.

 



תגיות המאמר: סרטון תדמית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו 211 | www.studio211.co.il | אולפן בתל אביב

סטודיו 211 הינו אולפן וורסטילי המשמש כאולפן צילום קלאסי מחד (גרין, מולטי קאמרה ועוד) וכלוקישן אורבני מאידך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סרטי תדמית

מאת: סרטי תדמיתפרסום27/01/13939 צפיות
בעבר, רק חברות ועסקים גדלים, בעלי תקציב גדול שמופנה לשיווק ולפרסום, יכלו להרשות לעצמם להפיק סרטי תדמית ופרסומת. לא רק עלות ההפקה הגבוהה, אלא גם העלות שגבו גופי השידור, דהיינו בתי הקולנוע וערוצי הטלוויזיה, הם שחסמו את הדרך אל סרטי תדמית ופרסומות למרבית בתי העסק.

מאת: סרטי תדמיתמיתוג27/01/13888 צפיות
בין הכלים השיווקיים אשר עומדים לרשותו של כל ארגון או חברה, תופסים סרטי התדמית מקום של כבוד. זוהי הדרך היעילה ביותר לפנות לקהל היעד ולהעביר מסרים מסוימים, באופן המקצועי והמדויק ביותר. וכך, אחת למספר שנים, כל גוף המכבד את עצמו בוחר להשקיע מספר חודשים בתכנון והפקת סרט התדמית. אנחנו ננסה להבין מדוע.

מאת: סרטי תדמיתמיתוג17/12/121010 צפיות
סרטי תדמית נועדו, על פי רוב, להיות מוצגים בפני קהל מטרה רחב, באמצעות רשת האינטרנט ובאמצעות טלפונים ניידים חכמים. העובדה שלרבים כל כך יש היום אמצעים לצילום דיגיטלי, הופכת את האפשרות להפקת סרטי תדמית באופן עצמאי לקלה במיוחד, לפחות באופן תאורטי.

מאת: סרטי תדמיתמיתוג05/12/121082 צפיות
אין ספק שבימינו האינטרנט הוא כלי השיווק הכי טוב שיש לכל העסקים, וכבר קשה מאוד למצוא עסק שאין לו אתר אינטרנט. אם גם לכם יש עסק אתם חייבים ליצור לעצמכם אתר אינטרנט מעולה, או לבחור חברה טובה שתייצר עבורכם אתר אינטרנט טוב.

מאת: סרטי תדמיתמיתוג04/10/12912 צפיות
העובדה שיש לנו אתר אינטרנט היא אינה מספיקה, כי השאלה מה אנחנו עושים עם האתר הזה, ובעיקר, כמה אנשים נכנסים אליו ומתבוננים בחומר שאנחנו שמים בו. מאוחר יותר השאלה תהיה כמה מתוך כל אותם האנשים שנכנסים לאתר שלנו באמת הופכים ללקוחות, אך דיה לצרה בשעתה. יש הרבה מאוד דרכים שבהן אפשר לגרום לאנשים להיכנס לאתר שלנו, ויש הרבה דרכים שבעזרתן אפשר לגרום לכך שאחוזי ההמרה שלנו יהיו יותר גבוהים.

מאת: סרטי תדמיתפרסום02/10/12906 צפיות
העולם שבו אנחנו חיים הוא עולם מאוד מתקדם מבחינה טכנולוגית, מה שאומר, שאף אחד לא יכול להרשות לעצמו להישאר מאחור. מה שפעם היה שיא הטכנולוגיה הופך להיות מאוד מיושן תוך מספר שנים, ולעיתים אפילו תוך כמה חודשים בלבד. דוגמא לכך היא כרטיסי הביקור: אומנם זה נכון שעדין לכל חברה יש כרטיסי ביקור, וזה נכון שאנשים עדין הולכים ומחלקים כרטיסי ביקור, אך היום אנשים כבר לא מסתפקים בדרך הזו על מנת שיוכלו להציג את עצמם ואת החברה שבה הם עובדים.

מאת: סרטי תדמיתפרסום19/09/12952 צפיות
כלי התקשורת המקוונים הפכו מזמן לאחר המקומות שלא ניתן להתעלם מהם בעת בניית אסטרטגיה שיווקית לבית עסק. אמצעי הפרסום הרבים ברשת מעניקים לבית העסק אפשרות ליצור פריסה רחבה של פרסום, לפנות לקהל לקוחות רלוונטי, להגדיל את קהל הלקוחות ואת הרווחים שלו וכדומה. בעת בניית אסטרטגיה שיווקית חשוב ביותר להשתמש במגוון גדול של כלים פרסומיים על מנת להשיג פרסום גדול ככל הניתן.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192798 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176262 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162663 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162783 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162263 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162180 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162075 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica