סרטון תדמית מהווה דרך ראשונה בכדי ליצור רושם ראשוני שייקלט בראשו של הלקוח. כבר הוכח שלקהל הגולשים ברשת האינטרנט והצופים במרחבי המדיה השונים מגיבים ומקבלים חומרים בדמות וידאו וקול בצורה הרבה יותר מזמינה מבחינתם מאשר חומר טקסטואלי. ובכך, הפקת סרטון תדמית לקהל הרחב מהווה עבור העסק שלכם כלי שיווקי מהמדרגה הראשונה שייזכר על ידי הצופים ובכך יבדיל אתכם משאר המתחרים בשוק.
כיום, ששוק המדיה התרחב אל עבר מחוזות האינטרנט, שלהם כמובן כרך נכבד של סרטוני וידאו החשיבות ביצירת סרטון תדמית הוא חיוני עד מאוד. הרצון להישאר רלוונטי ואף ליצור באזז חיובי, מרהיב וכזה שידברו עליו יכול לבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר ביצירת סרטון תדמית. כזה איכותי, מסקרן ומעניין שיתפשט לו כאש בשדה קוצים ברחבי האינטרנט ובעצם ידגיש לאותה חברה את החשיפה לה ביקשה.
כיום, בשל כך שהמדיה עמוסה בסרטונים רבים שמושכים את העין חשוב ליצור לקהל הלקוחות ולקהל הלקוחות הפוטנציאלי סרטון תדמית שלו יהיו אלמנטים שיגרמו ויביאו את הקהל לרצות לשתף בו, להתגאות בו, לצפות בו שוב ושוב וכמובן להרהר באם מאחורי סרטון תדמית זה, שמציג מוצר מסוים או שירות מסוים יהיה וכדאי אף לרכוש אותו ו\או להשתמש בשירותיו.
אותו אלמנט חשיפה של סרטון תדמית הופך להיות באחריות הקהל. באם יאהב את סרטון התדמית שנחשף לו, יזכור ממנו אלמנטים ששווה לשתף עבורם ולהעבירם הלאה יתרום הוא בעצם לחשיפתו. כך הדברים פועלים כיום: סרטון תדמית מוצלח נחשף בפני הקהל במעגל הקרוב שלו וככל שאותו מעגל אהב והתחבר לסרטון תדמית איכותי זה, כך אלמנט החשיפה השניוני על ידי אותו קהל יביא לעוד גל של חשיפה – רחב יותר וחוזר חלילה.
חשוב להזכיר, בכדי לזכות לחשיפה מוצלחת של סרטון תדמית חשובה עבודת רקע יסודית, זיהוי קהל היעד, היכולת למקסם את יתרונות המוצר והשירות. בעצם, לבטא מספר רב של אלמנטים לתןך סרטון תדמית שנמשך בין מספר שניות למספר דקות בלבד. כזה שחייב לתפוס את העין ולשבות את לב הקהל. כי בכוחו של הקהל הוא לדחוף סרטון תדמית זה קדימה לעבר חשיפה גדולה ורחבה יותר.
סטודיו 211 מכיר בכל אלמנטים אלו. בהיותו נמצא בלב ליבה של העשייה במרכז הארץ, מורכב מאנשי מקצוע מנוסים וחדורי מוטיבציה שלא מתפשרים ירצו הם להעניק לכל לקוח ולקוח את סרטון התדמית שיאפשר ללקוח את החשיפה המקסימלית לה הוא זקוק בכדי להגיע לקהל הפוטנציאלי אליו הוא שואף.