את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.
מ"האח הגדול" לסיפור הצלחה בתחום היח"צ
מליץ לוהק לעונת VIP ב"אח הגדול" בעיקר על תקן האקס של מאיה בוסקילה, אולם עד מהרה הוא הוכיח לכל מי שהיה זקוק להוכחה שהוא הרבה יותר מאשר "האקס של". גם כשסביבו דמויות דומיננטיות כמו מנחם בן, אנשים אהובים כמו אמיר פיי גוטמן ואמנים מוערכים כמו קורין אלאל, התבלט מליץ - בעיקר בזכות היושרה המלאה שהפגין, הנאמנות לחבריו, העמידה לצד מי שנתפס כחלש, ההיצמדות לאמת וחוסר החשש לומר את אשר על ליבו, ותמיד בדרכי נועם.
כל האיכויות הנ"ל אחראיות גם להצלחה של דודי מליץ בתחום יחסי הציבור. אמנם תחום זה נתפש ככזה שלא נאמרת בו אמת אלא מופצים דימויים שמייפים את המציאות, אולם בפועל יחסי הציבור הטובים ביותר מבוססים על יושרה, שכן הציבור יודע לזהות זיוף ומתחבר רק לאמת.
בהתאם, כפי שקהל צופי ערוץ 2 חיבב אותו מאוד כשהיה בבית האח הגדול והעניק לו את הפרס הראשון, כך הציבור הרחב מתחבר למותגים ולבני האדם שמייצג מליץ ולערכים שלפיהם הוא מקפיד להתנהל בעבודתו.
מדוע הגיע דודי מליץ אל תחום יחסי הציבור?
מאז ומתמיד הפגין מליץ מודעות גבוהה לאופן עבודתה של התקשורת ולמה שמניע אותה, ואולי חלק מהצלחתו באח הגדול ניתן לייחס גם לעובדה זו.
בהתאם, ההבנה העמוקה הן בנפש האדם והן בנוגע לעבודת כלי התקשורת השונים הפכה את תחום יחסי הציבור לבחירה טבעית עבור מליץ, שכן שם הוא יכול להביא לידי ביטוי את יכולותיו.
כמו כן מצליח דודי מליץ ליצור אינטראקציות נכונות עם כל לקוחותיו, והחיבור האמיתי בינו לבינם תורם אף הוא להצלחת הקמפיינים התקשורתיים של המשרד שבבעלותו.
מאפיינים נוספים של ההתנהלות של מליץ כאיש מקצוע היא הקפדה על יושרה מוחלטת וכן מקצועיות ללא פשרות.