גימיקים הפכו לחלק בלתי נפרד מעולם הפרסום והמיתוג. למעשה, ללא גימיק איכותי וחזק קשה מאוד לגרום לפרסום להיות יעיל ואפקטיבי, הגימיק פועל בתור טריגר שמושך את האנשים להכיר את מה שלפרסומות יש להראות. עד כה התרגלנו לחשוב שגימיק זו שיטת פעולה האקטואלית אך ורק עבור חברות ענק שמגלגלות מיליונים. אך עם פריחת העסקים האישיים כיום, חשוב להבין שאפילו איש מקצוע אחד דורש גימיק על מנת לעניין את קהל היעד שלו.
מה יכול להיות הגימיק של איש מקצוע?
השיטה שבה עובדים כיום המון אנשי מקצוע פרטיים זה היבט אישיותי, בהתאם לתחום. למשל, אנשים העוסקים בתחום הייעוץ משתמשים פעמים רבות בעבר שלהם בתור גימיק, כגון אישה שהייתה מלאה בעברה וכיום עוזרת גם לאחרים לרזות, או אדם שהצליח להרוויח מיליוני בשוק ההון: הגימיק שלו יכולה להיות העובדה שיש לו הפרעות קשב וריכוז, או לחילופין – משפחה גדולה שהוא היה צריך לפרנס ולכלכל, וכעת יש לו את האפשרות לעשות זאת מבלי להיות במשרד מהבוקר עד הערב. מרגישים את הריגוש העולה בכם בעת קריאת שורות אלו? סימן שהגימיק פועל!
כיצד למצוא את הגימיק המתאים לכם?
בשיטה הזאת אפשר למצוא גימיק עבור כל איש מקצוע ועבור כל אדם. זכרו, בכל אחד יש משהו שמבדיל אותו מהאחרים, בין אם הוא עצמו רואה זאת, או לא. כאשר מדובר באדם שלא מצליח לזהות את הקווים הייחודיים באישיותו, הוא תמיד יכול לפנות לגורמים מקצועיים שיעשו זאת במקומו. יתר על כן, פעמים רבות אדם שמסתכל על מישהו מהצד יכול לראות את ה"גימיק" שלו באופן מיידי, כי בדרך כלל מדובר במשהו מאוד בולט לעין, מאפיין חזק מאוד באישיות של האדם
היתרונות החזקים ביותר של גימיקים לאנשי מקצוע
גימיק איכותי של איש מקצוע זה משהו שבא לו טבעי, מה שאומר שהוא לא יצטרך להתאמץ במיוחד בשביל לפתח אותו, פשוט להיות עצמו. הכוונה מקצועית לגבי מה הגימיק שלכם בתור אנשי מקצוע יכול לפתוח לכם אפשרויות שלא תיארתם לעצמכם. או שמספיק שתנסו להתעמק בעצמכם ולמצוא את הדבר הקטן הזה שמבדיל אתכם מכל העולם.
מוזמנים למצוא באתר האינטרנט מידע נוסף אודות מוצרי פרסום וגימיקים.