בעבר, רק חברות ועסקים גדלים, בעלי תקציב גדול שמופנה לשיווק ולפרסום, יכלו להרשות לעצמם להפיק סרטי תדמית ופרסומת. לא רק עלות ההפקה הגבוהה, אלא גם העלות שגבו גופי השידור, דהיינו בתי הקולנוע וערוצי הטלוויזיה, הם שחסמו את הדרך אל סרטי תדמית ופרסומות למרבית בתי העסק.
למאמר המלא...
|
בין הכלים השיווקיים אשר עומדים לרשותו של כל ארגון או חברה, תופסים סרטי התדמית מקום של כבוד. זוהי הדרך היעילה ביותר לפנות לקהל היעד ולהעביר מסרים מסוימים, באופן המקצועי והמדויק ביותר. וכך, אחת למספר שנים, כל גוף המכבד את עצמו בוחר להשקיע מספר חודשים בתכנון והפקת סרט התדמית. אנחנו ננסה להבין מדוע.
למאמר המלא...
|
סרטי תדמית נועדו, על פי רוב, להיות מוצגים בפני קהל מטרה רחב, באמצעות רשת האינטרנט ובאמצעות טלפונים ניידים חכמים. העובדה שלרבים כל כך יש היום אמצעים לצילום דיגיטלי, הופכת את האפשרות להפקת סרטי תדמית באופן עצמאי לקלה במיוחד, לפחות באופן תאורטי.
למאמר המלא...
|
אין ספק שבימינו האינטרנט הוא כלי השיווק הכי טוב שיש לכל העסקים, וכבר קשה מאוד למצוא עסק שאין לו אתר אינטרנט. אם גם לכם יש עסק אתם חייבים ליצור לעצמכם אתר אינטרנט מעולה, או לבחור חברה טובה שתייצר עבורכם אתר אינטרנט טוב.
למאמר המלא...
|
סרטון תדמית מהווה דרך ראשונה בכדי ליצור רושם ראשוני שייקלט בראשו של הלקוח. כבר הוכח שלקהל הגולשים ברשת האינטרנט והצופים במרחבי המדיה השונים מגיבים ומקבלים חומרים בדמות וידאו וקול בצורה הרבה יותר מזמינה מבחינתם מאשר חומר טקסטואלי. ובכך, הפקת סרטון תדמית לקהל הרחב מהווה עבור העסק שלכם כלי שיווקי מהמדרגה הראשונה שייזכר על ידי הצופים ובכך יבדיל אתכם משאר המתחרים בשוק.
למאמר המלא...
|
העובדה שיש לנו אתר אינטרנט היא אינה מספיקה, כי השאלה מה אנחנו עושים עם האתר הזה, ובעיקר, כמה אנשים נכנסים אליו ומתבוננים בחומר שאנחנו שמים בו. מאוחר יותר השאלה תהיה כמה מתוך כל אותם האנשים שנכנסים לאתר שלנו באמת הופכים ללקוחות, אך דיה לצרה בשעתה. יש הרבה מאוד דרכים שבהן אפשר לגרום לאנשים להיכנס לאתר שלנו, ויש הרבה דרכים שבעזרתן אפשר לגרום לכך שאחוזי ההמרה שלנו יהיו יותר גבוהים.
למאמר המלא...
|
העולם שבו אנחנו חיים הוא עולם מאוד מתקדם מבחינה טכנולוגית, מה שאומר, שאף אחד לא יכול להרשות לעצמו להישאר מאחור. מה שפעם היה שיא הטכנולוגיה הופך להיות מאוד מיושן תוך מספר שנים, ולעיתים אפילו תוך כמה חודשים בלבד. דוגמא לכך היא כרטיסי הביקור: אומנם זה נכון שעדין לכל חברה יש כרטיסי ביקור, וזה נכון שאנשים עדין הולכים ומחלקים כרטיסי ביקור, אך היום אנשים כבר לא מסתפקים בדרך הזו על מנת שיוכלו להציג את עצמם ואת החברה שבה הם עובדים.
למאמר המלא...
|
כלי התקשורת המקוונים הפכו מזמן לאחר המקומות שלא ניתן להתעלם מהם בעת בניית אסטרטגיה שיווקית לבית עסק. אמצעי הפרסום הרבים ברשת מעניקים לבית העסק אפשרות ליצור פריסה רחבה של פרסום, לפנות לקהל לקוחות רלוונטי, להגדיל את קהל הלקוחות ואת הרווחים שלו וכדומה. בעת בניית אסטרטגיה שיווקית חשוב ביותר להשתמש במגוון גדול של כלים פרסומיים על מנת להשיג פרסום גדול ככל הניתן.
למאמר המלא...
|
בעולם התחרותי של היום, יותר ויותר בעלי עסקים ואנשים פרטיים המציעים שירותים רואים את ההכרח לבנות אסטרטגיה שיווקית מוצלחת על מנת להרחיב את קהל הלקוחות שלהם ולהגדיל את ההזדמנויות העסקיות שלהם. אחד מהכלים הנפוצים והמקובלים היום ככלי שיווקי ופרסומי הוא סרטי תדמית. באמצעות הפקת סרטוני תדמית יכול בעל העסק לפרסם את עצמו ואת השירותים שהוא מעניק ולהשתמש בכלי השיווקי הזה בכלי המדיה הרבים הקיימים היום.
למאמר המלא...
|