בימינו קשה מאוד למצוא חברה שפועלת, נותנת שירות ללקוחות, מוכרת דבר מה, ואין לה אתר אינטרנט. פשוט קשה לעסק לשווק ולפרסם את עצמו ואי אפשר לקיים קשרים טובים עם הלקוחות שלנו, אם אין לנו אתר אינטרנט לשם כך. יחד עם זאת, העובדה שיש לנו אתר אינטרנט היא אינה מספיקה, כי השאלה מה אנחנו עושים עם האתר הזה, ובעיקר, כמה אנשים נכנסים אליו ומתבוננים בחומר שאנחנו שמים בו. מאוחר יותר השאלה תהיה כמה מתוך כל אותם האנשים שנכנסים לאתר שלנו באמת הופכים ללקוחות, אך דיה לצרה בשעתה. יש הרבה מאוד דרכים שבהן אפשר לגרום לאנשים להיכנס לאתר שלנו, ויש הרבה דרכים שבעזרתן אפשר לגרום לכך שאחוזי ההמרה שלנו יהיו יותר גבוהים. אין ספק כי אחת הדרכים היותר טובות לעשות את זה, היא כל ידי סרטי תדמית שנוכל ליצור לחברה שלנו.
סרטי תדמית – מה הכוונה? סרטי תדמית הם אותם הסרטים הקצרים שאנחנו, בתור לקוחות, יכולים לצפות בהם על מנת שנוכל לקבל התרשמות ראשונית לגבי חברה שמעניינת אותם. סרטי תדמית הם נוחים עבור הלקוח, כי הלקוח לא צריך להתעמק בקריאה והוא לא באמת חייב להישאר מרוכז, כי סרט התדמית רץ לו מול העיניים ונותן לו את כל האינפורמציה ללא כל מאמץ מצידו של הלקוח. כמו כן, סרטי התדמית האלה יכולים לשמש את החברות השונות לא רק באתרי האינטרנט שלהן, אלא גם כאשר הן משתתפות בכנס של חברות ורוצות להציג את הפעילות שלהן. להציג את הפעילות של חברה זה עניין לרוב לא צריך לקחת הרבה זמן, כי ככל שזה נעשה בצורה יותר קצרה וקולעת, כך יש סיכוי גדול יותר שהלקוחות הפוטנציאלים באמת יקשיבו לפרטים ולא יאבדו עניין אחרי רגע. איך יוצרים סרטי תדמית? סרטי תדמית זה עניין שאפשר לעשות בהרבה דרכים. יש אנשים שמעדיפים לחסוך בעלויות ולכן הם מנסים לעשות את סרטי התדמית שלהם לבד, אך מדובר לרוב על בזבוז זמן. אם כבר משקיעים זמן ורוצים לעשות סרט תדמית טוב, כי הרי מדובר על התדמית של העסק שלנו, ברור שצריך לפנות לחברה שמתמחה בתחום זה. לחברה שעוסקת בתחום זה יש הרבה יותר ציוד טכנולוגי, וציוד הרבה יותר טוב, ממה שלכל אחד מאיתנו יש בבית הפרטי, וכמו כן, יש לחברה המקצועית ידע וניסיון. בסרט תדמית חשוב לדעת לבחור היטב את התוכן ולהיות תמציתי, וגם את זה החברה המקצועית תדע לעשות טוב יותר.