תהליך עיצוב תדמית של מוצר או גוף מסחרי לא תם ביום אחד, מאחר והינו מורכב משלבים רבים אשר כל אחד קשור בהיבט אחר של הנושא - כך למשל, אם מדובר במוצר צריכה כדוגמת מזון או דיסק, כדי לשווקו בצורה יעילה יש להשקיע מחשבה בין היתר בפעולת עיצוב אריזות, וזאת מכיוון שאריזה אטרקטיבית מסייעת ליצירת מיתוג מוצרים שיאריך את חיי המדף של אותו מוצר. כמו כן, במהלך עיצוב ומיתוג יש להתחשב לא רק במראה המוצר עצמו, אלא גם בסיפור שמאחוריו, וזה בדיוק הדבר בו מתמקדת חברת הפרסום All in One. חברה זו תפקידה להכין קמפיין פרסומי למוצרים שונים וכדי שאותו קמפיין לא יהיה פשטני ויצליח ליצור עיצוב תדמית לאותו מותג, אנשיה משקיעים רבות בכל אחד משלביו, ולא רק במלאכת עיצוב אריזות. קמפיין פרסומי נעשה בשיתוף מפתחי המוצר המספרים על השתלשלות האירועים שהובילה לפיתוחו - מדוע בחרו בו, מה הכי חשוב שיכלול מיתוג מוצרים אלו ועוד. הפגישה מובילה להפקת מתווה עיצוב ומיתוג, ולאחריה חברת All in 1 מתחילה ביצירת הקמפיין, בו היא מוציאה מן הכוח אל הפועל את חזונם של מפתחי המוצר.
כמובן שהקשר עם הלקוח לא מסתיים כאן, אלא נמשך לכל אורך שלבי הקמפיין הפרסומי, וזאת כדי להבטיח כי הלקוח ידע בביטחון שיש לו חלק בקמפיין על כל שלביו, לא רק בקביעת עיצוב תדמית המוצר או העסק. כאמור, כל העת מתקיים דיאלוג בין הלקוח לחברת הפרסום, ואחד מתוצריו של אותו דיאלוג הוא מיתוג מוצרים, בין השאר באמצעות עיצוב אריזות, דבר שהופך את המוצר לנגיש עבור קהל היעד אליו הוא פונה. אותו דיאלוג מתמשך חשוב, מאחר ואותם עיצוב ומיתוג המופקים בו מהווים את ייצוג המוצר בפני הצרכנים.
בסופו של יום, על תהליך פרסום מוצר לכלול עיצוב תדמית ראוי, הכולל לא רק עיצוב אריזות או מיתוג מוצרים, אלא גם את החזון של מפתחו, אשר יצר עיצוב ומיתוג למוצר זה.