תחום הפרסום עבר בשנים האחרונות מהפך מן הקצה אל הקצה. מאז שנכנסה רשת האינטרנט לחיינו הפרסום המסורתי כגון פרסום בעיתונות וכן פרסום בטלוויזיה הפכו להרבה פחות רלוונטיים ואיבדו מכוחן מכיוון שכיום בעלי עסקים יכולים לפרסם את עצמם בצורה שבכל העולם ניתן יהיה לראות אותם ואת העסק שלהם והכול בעלויות יחסית מזעריות. פרסום סרטון ביוטיוב, פרסום בגוגל, גוגל קידום אתרים הינן שתי דרכי הפרסום הגדולות ביותר הקיימות היום וזאת מכיוון ששני אתרים אלו הינם האתרים עם כמות הגלישה הגדולה ביותר ברשת ומיליארדי גולשים נכנסים לאתרים אלו. כל זאת הופך את האתרים האלו לקרקע טובה לפרסום ולנגישות לקהל רבץ
מהו פרסום בגוגל?
גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול בעולם. בכל יום ויום מיליארדי גולשים מאתרים את מבוקשם על ידי חיפוש מונח מסוים במנוע החיפוש של גוגל ומכיוון שכך בעלי אתרי האינטרנט מנסים כל הזמן להיות כמה שיותר רלוונטיים במונחים מסוימים כדי שכשגולש יחפש את המונח הזה הוא יקבל את האתר שלהם בראש תוצאות החיפוש. פרסום בגוגל וכן פרסום סרטון ביוטיוב במובן הזה עובדים בדיוק אותו הדבר ומעודדים את בעל האתר או בעל הסרטון לרשום מילות מפתח כמה שיותר רלוונטיות לאתר או לסרטון. פרסום בגוגל יכול להיות אם כן בצורה אורגנית אשר נותנת לאתר להתקדם כל הזמן בצורה טבעית ובהתאם לתוכן ולעניין שהוא מספק לגולשים.
מהו פרסום סרטון ביוטיוב?
פרסום סרטון ביוטיוב כמו שציינו הוא פרסום שדומה מאוד לפרסום בגוגל. גם בפרסום זה ישנו החלק האורגני – טבעי וישנו החלק הממומן שדורש מהמפרסם תשלום עבור כל כניסה או הקלקה על המודעה. החלק האורגני הינו החלק העיקרי ביוטיוב והינו מקודם על ידי סרטונים רלוונטיים לגולש ועל ידי מילות מפתח מתאימות לכל סרטון וסרטון. חשוב מאוד לתת מילות מפתח מתאימות מכיוון שמילות מפתח לא מתאימות יכניסו גולשים אשר מחפשים משהו אחר ויגרום גם לאי כניסה של גולשים רלוונטיים אשר היו יכולים להפוך אחר כך ללקוחות. בנוסף, כדאי מאוד לעשות את הסרטונים שיהיו קצרים וממוקדים ובכך לא לעייף את הגולש ולגרום לעזיבתו.