במאמר זה אנו דנים על חשיבות ההגנה מפני גניבת זהות. גניבת זהות מתרחשת כאשר מישהו עושה שימוש במידע האישי שלך כגון שם, מספר זהות, מספר כרטיס אשראי או מידע מזהה אחר, ללא רשותך ומבצע הונאות או פשעים אחרים. גניבת זהות היא פשע חמור האם אתה מוגן?
הגנה על נתוני החברה באקלים העסקי של ימינו הפך להכרח חיוני.כדי להשיג ביטחון מקסימאלי, ולמנוע כל הפרה של פרטיות, אנשי מקצוע מסתמכים על נתונים של מכשירים מקצועיים. יש מגוון אפשרויות שיכולות להגן על העסק כגון: סריקת מסמכים לתוך ארכיון דיגיטלי, גריסת ניירת , אבטחת מידע ועוד. כל אלו ועוד יכולים להבטיח הגנה גבוהה לרשומות עסקיות ועד מסמכים צבאיים סודיים.
גניבת זהות היא פשע חמור אשר קורא תיגר על מערכות המשפט ברחבי העולם. בניגוד לאמונה הרווחת, גניבת זהות יכולה להתבצע בדרכים רבות, מלבד עסקאות מבוססי אינטרנט ואלקטרוני היו מספר מקרים של גניבת זהות כתוצאה מכרטיסי אשראי גנובים, מסמכים עסקיים ופנקסי המחאות.
מחקר חדש מאשר כי רק 11.6 אחוז פשעי גניבת זהות יתקיים באמצעות האינטרנט. מספר רב של עבירות גניבת זהות בוצעו בעזרת מסמכים שנגנבו ממשרדים. אם אתה בעל עסק, חשוב שתגן על מידע רגיש של החברה שלך ושל הלקוחות שלך.
להלן פירוט של מספר הסיבות מדוע עליך לוודא כי העסק שלך מוגן מפני גניבה:
- לביטחון של העסק - בלי אמצעי אבטחה נאותים אפשר לגנוב את שם החברה ובאשראי של החברה ניתן להשתמש כדי לרכוש סחורה מחברות אחרות.
- כדי לשמור על המוניטין של העסק- לוקח שנים לבנות מוניטין טוב - אתה לא יכול להרשות לעצמך להרוס את זה בכך שתאפשר למישהו אחר להשתמש בשם שלך כדי לרמות אנשים.
- מניעת פרסום שלילי - אם אתה בעל עסק מצליח, אשר שם החברה נוצל בעבר על ידי גנבי זהות כדי לרמות לקוחות תמימים, החברה שלך באופן אוטומטי מושכת הרבה פרסום שלילי, בין אם הוא אשם או לא. כתוצאה מכך, אנשים כנראה יחששו מרכישה של מוצרים או שירותים של החברה שלך שוב.
- כדי להגן על פרטיות הלקוח - היו מקרים אחדים של חברות לגבי אובדן מידע רגיש על לקוחותיהם ע"י האקרים וגנבי זהות, מה שהוביל להפסדים כבדים..מה גם שהמסמכים עשויים להכיל נתונים אישיים חשובים הכוללים מסמכי ביטוח, פרטיים, עסקיים ורשומות מס. במידע המתקבל ניתן להשתמש כדי ליצור מסמכי זיהוי מזויפים.
- כדי להגן על פרטיות העובדים - ההתעניינות העיקרית של גנב הזהות טמון במסמכים ובמקורות העשויים לחשוף נתונים אישיים וחשובים. אלה כוללים שמות, כתובות, מספרי ביטוח לאומי, מספרי טלפון, מידע על ביטוחים ופרטים בנקאיים. הקבצים הקיימים בחברה כוללים את כל המידע הזה. גישה לקבצים אלה, מוביל השלכות חמורות ומניח את העתיד הכלכלי של העובדים שלך בסכנה.
- כדי לעמוד בדרישות החוק - החוק החדש מחייב בעלי עסקים להשמיד מסמכים חשובים שכבר לא נדרשים על ידי הארגון, אך הוא עשוי להכיל מידע רגיש. ביעור ניירת נפוץ ברוב הארגונים.
- כדי למנוע השלכות משפטיות - אם מישהו עשה שימוש לא חוקי בשם החברה שלך כדי להונות לקוחות,קיימת אפשרות כי הקורבן יכול לתבוע אותך על ההפסדים. השלכות משפטיות כאלה עלולים לפגוע במוניטין שהרווחת בעבודה קשה.
- לחיזוק יחסי קרבה עם לקוחות ובניית אמון – לקוחות אמורים להיות מזוהים עם המותג או החברה שיש לה מוניטין טוב. כדי להגן על האינטרסים של הלקוחות שלך אתה צריך לזכות באמונתם בך.
סריקת מסמכים לתוך ארכיון ממוחשב ושמירתם באמצעות מגוון אפשרויות הגיבוי תבטיח לארגונים הגנה מרבית על כל המידע המצוי בארגון ובפרט על מידע עסקי בעל ערך גבוה.
חברת ארכיב 1 מספקת שירותי סריקת מסמכים וניהול מסמכים. החברה מפעילה לשכת סריקה חדשנית הכוללת תוכנה ואמצעי סריקה מתקדמים.
למידע נוסף ניתן ליצור קשר ב 1-700-07-10-10