פירסמת "דרוש קופירייטר".
חיפשת קופירייטר שיעשה לך דף נחיתה. אז חיפשת קופירייטר עם נסיון ואפילו מצאת אחד כזה.
טעות מספר אחת.
הוא עשה משהו באמת אחלה , אבל זה... כמעט לא הביא לקוחות.
לא התייאשת. חיפשת משרד פרסום, ושלמת אלפי שקלים...
טעות מספר שתיים.
והלקוחות? הם ראו את המודעה החדשה שלך, המהמו לעצמם ו...המשיכו למתחרה שלך.
למה זה קורה?
קופירייטר מתחנך משחר צעירותו לחפש את המושך, את הקריאייטיבי, את המגרה.
אבל...
הקופירייטינג של עולם הweb 2.0 (והאינטרנט בכלל) שונה בתכלית השינוי מאשר זה של האופליין.
קוצר הזמן של האנשים, והסריקה בעין של תוכני אתר (כן כן, שמעת נכון, אנשים לא קוראים את מה שכתוב באתר שלך אלא מחפשים מילות מפתח שחשובות להם) לא מאפשרת לך לתת להם עוד איזה תמונה שיקח להם 20 דקות לפענח, או באנר שהופך אותם לאימבצילים (אתה יודע למה אני מתכוון- "באיזה צבע כתובה המילה סגול" או "אתה זוכה אפשרי (!) באייפון 4")
אז מה כן לעשות?
בוא נתחיל מהתחלה.
פרסמת מודעה "דרוש קופירייטר" לבניית דף נחיתה.
מצאת קופירייטר, ואפילו יש לו נסיון.
1. תעמיד אותו במבחן ה"bounce rate".(אחד האלגוריתמים של גוגל לבדיקת איכות אתר זה כמה זמן הגולש ישאר בו לפני שהוא ילך לאתר אחר).
שים את הטקסט שלו באתר/במחשב שלך ותן לאנשים לקרוא.
אם אנשים ממשיכים לקרוא (ולא רק סורקים...) ומתעניינים, יש סיכוי גדול שיש לך ביצת זהב ביד.
לחילופין: תוכל לבדוק המרות שלו על דפי נחיתה שהוא כתב.
2. הנעה לפעולה: קופירייטר טוב יודע להשתמש במילות כח (על כך במאמר נפרד) כדי להניע לפעולה.
גם מבלי להיות ידען גדול פשוט תבדוק...
אם כשהגעת לסיום הטקסט לא הרגשת ש"זה ממש עניין אותי/ גרם לי להתקשר/להשאיר פרטים" אז... תעבור לתרנגול הבא.
לסיכום: לפני שתפרסם "דרוש קופירייטר" תבדוק עד כמה הברנש שיושב מולך בכיסא יודע לדבר לא רק אופליינית אלא גם (ובעיקר)...
אונליינית שוטפת.
אם יש לך כל שאלה לגבי תרנגולים, קופירייטינג, ושאר ירקות...אתה כבר יודע את הכתובת:
huntercopy@gmail.com
http://www.TheHunter.Biz