חפש מאמרים:
שלום אורח
18.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיקוד זה שם המשחק - איך להטמיע את המוצר שלך בקהלי יעד שונים

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/20138315 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי "אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, "אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,"כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?". ידידי אמרתי לו אני יסביר לך בדיוק למה...

קופירייטר מנוסה חייב להכיר את קהל היעד שלו,שאתה בא לנתח את קהל הידע שלך אל תניח שכולם חושבים בצורה סכמטית וזהה, האנשים שאתה רוצה להתאים לחתך שלך הם מגוונים ואינדיבידואלים, כמובן שהם חולקים תכונות, צרכים ורצונות אבל הם ייחודים בזכות עצמם. כשאתה מגדיר את בסיס הלקוחות העתידי שלך ואת המקטע הפנימי שלו תהיה כמה שיותר ספציפי ומדויק.

לשם העניין ניקח שני קהלי יעד שונים שמצויים בקטבים שונים – אזרחים ותיקים סטודנטים ועסקים קטנים.

אזרחים ותיקים

אם נחזור לרגע לתחום המחשבים, כמובן שנמצא מספר חתכי אוכלוסיה בתוך קהל היעד של רוכשי המחשבים. אחד מהם יהיה אזרח ותיק, לפי מחקרים 54 אחוז מהאוכלוסייה בגילאי 60-90 גולשת באינטרנט, למעשה 21 אחוז מהאנשים האלו הם אפילו בני 70 ומעלה. כמובן שבשביל לגלוש באינטרנט צריך מחשב...

אבל מה חשוב לאזרחים הוותיקים בנושא המחשבים ?

פחד מטכנולוגיה ומקדמה הוא מאפיין משמעותי בקהל היעד הזה. למרות שהם מאוד אוהבים את הרעיון שהם יוכלו לשמור על קשר עם המשפחה והחברים הם נרתעים פעמים רבות מלחקור את הנושא. הפעלה פשוטה וגרף למידה קצר הם אלמנטים הכרחים פה.

תיכוניסטים וסטודנטים

סטודנטים הם בדרך קהל יעד שמסתדר מצוין עם טכנולוגיה, הם נולדו לתוך זה ולכן זה דבר טבעי עבורם, אם משהו נדפק או לא עובד הם ימצאו בעצמם את הפתרון או שפשוט יקנו מחשב חדש. ניידות, מהירות וחדשנות טכנולוגית הם הפקטורים הכי משמעתים אצל סטודנטים.

עוד חתך שמסתתר בתוך הנדבך של תיכוניסטים וסטודנטים הם "הגיימרים" זאת אומרת שהמחשב שהם צריכים/רוצים חייב להכיל הרבה זיכרון, דיסק קשיח גדול, כרטיס מסך מפלצתי ומסך מרשים ואיכותי.

אבל מה לגבי העלות של המחשב המתוחכם ?  סטודנטים לפחות בתחילת הדרך הם לא אנשים עם אמצעים הם לא יקנו את המוצר בעצמם, ההורים הם בדרך כלל אלו שירכשו את המוצר בשביל הסטודנט הצעיר אם כך המחיר הוא לא התלבטות בשביל הסטודנט אז לסטודנט, גם אם ההורים אינם יכולים להרשות לעצמם תמיד יש את סבא וסבתא.

עסקים קטנים

למרות העובדה שמחשבים הם הוצאה מוכרת, עסקים קטנים עדיין מוטרדים ממחיר. הם תמיד מחפשים את ההצעה הכי טובה מכיוון שעסקים קטנים צריכים באופן עקבי עוד ועוד ציוד בנוסף למחשב הבסיסי,אלמנט שמעלה את ההוצאה הכללית.

כמו כן לעסקים קטנים אין בדרך כלל איש תמיכה IT במשרה מלאה אז תמיכה או העלות שלה זה דבר שחייבים לקחת בחשבון. האם ישנה תמיכה טכנית כלשהי שיש בעיות ושהרשת לא עובדת טוב ? מה לגבי תיקונים ? אם המחשב צריך שרות כלשהו – האם זה שרות עד בית הלקוח/עסק או שצריך לקחת את זה למעבדה ?, הם יש זמן מקסימום לתיקון המוצר.

לכול קהלי היעד יש צרכים שונים ודרישות שונות כאשר הם מתכוונים לקנות מחשב או כול דבר אחר, זה אמנם נכון "שכולם" צריכים מחשב אבל לא לכול אינדיבידואל יש את אותם שיקולים ברכישת מחשב חדש. לפני שאתה שוגה בהנחה שכול קהל היעד שלך הוא זהה קח לך קצת זמן לעשות מחקר קצר. עשה סקר לא רשמי, שאל שאלות ודבר עם לקוחות באופן פרטי אחד על אחד. ברר מה הצרכים שלהם או מה הם הכי היו רוצים שתציע, ברגע שתגלה את התשובה כתוב את הקמפיין כך שתדבר אליהם בגובה העיניים, ברגע שתתן ללקוחות שלך בדיוק את מה שהם כמהים לו אתה בדרך הנכונה להצלחה.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חברת Creative Brilliance היא הקול הצעיר הבועט והחדשני בפרסום שיווק וקידום אתרים ממותג, החברה פרי חזונו של המייסד איציק עומרי שמה לה לנכון לקחת את כול נושא קידום האתרים ולשים אותו בספרה אחרת לגמרי עם מקצועיות אין קיץ עם נופך מעט שונה ועם יצירתיות שמתכתבת עם הטרנדים של עולם הפרסום יחד עם רצון הלקוח…החיפושים שלכם הסתיימו באופן רשמי כי חזון התוכן היצירתי שיזניק את העסק שלכם קדימה נמצא ממש
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק עומרי

מאת: איציק עומריקידום אתרים06/03/13975 צפיות
ה נראה כמו שאלה מצחיקה אבל מסתבר שהיא נשאלת מספר לא מבוטל של פעמים. “היכן לעזאזל צריך למקם את העותק הפרסומי שלך בדף האתר" השאלה הזו חוזרת הרבה פעמים מכיוון שישנם מספר פיסות מידע, שמועות ומיתוסים לגבי הטמעת טקסט שאתה כותב עותק פרסומי.

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138489 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

מאת: איציק עומריקופירייטינג04/12/128095 צפיות
לא משנה אם אתה מודע לכך או לא יש משהו שמייחד את העסק שלך מכול השאר, הדבר החכם הוא לגלות ולפענח אותו ופה בעצם טמונה הבעייה. הרבה מאוד בעלי עסקים ומנכל"ים אינם מבינים כיצד לבנות את הצעת המכירה הייחודית (USP). ישנם קריטריונים מיוחדים לשקול על מנת שהתוכן שלך או המסר יעבור ללקוחות הפוטנציאלים שלךבצורה ברורה ומוצלחת. הנה מספר כלים פשוטים שיעזרו לך:

מאת: איציק עומריקופירייטינג05/11/121338 צפיות
אני חייב להגיד שזה ממש מרתיח אותי לפעמים שקופירייטרים שכותבים SEO מקבלים שם רע תודות לחוסר תשומת לב. איך זה קורה ? מכיוון שיותר מדי אנשים טוענים שהם יודעים מה עושים אבל במציאות הם פשוט דוחפים מילות מפתח בלי התייחסות לזרימה של הטקסט. עותק שנשמע מכני ונוקשה הוא סימן לכתיבה חובבנית. כאשר אתה כותב עותק של SEO, אתה צריך לקחת את הזמן למצוא ולהבין מה אפקטיבי ומה לא. ישנם 2 טעויות נפוצות שכמעט כול קופירייטר חובבן שמתעסק בכתיבה למנועי חיפוש עושה. הנה 2 הטעויות:

מאת: איציק עומריקידום אתרים24/10/121187 צפיות
בכול שנותיי כקופירייטר SEO מעולם לא ידעתי שלגוגל יש פקטור אמון משלו שמקושר לדפי האתר ולעותק המצוי שם. אבל בכול זאת טור שפורסם לא מזמן בניוזלטר של גוגל הסביר בצורה מעולה מה באמת גוגל מחפשת בצורת התוכן שאתה מפרסם. אלו הם שיטות שיישמתי אותם במשך שנים וזה יכול לעזור לקופירייטינג שלך להיות מקור מהימן בשביל גוגל ובעל פוטנציאל להעלות אותך בדירוג.

מאת: איציק עומרישיווק באינטרנט16/10/121151 צפיות
זה לא מתסכל ? כל מה שרצית היה שולחן מחשב חדש אבל אתה לא מצליח לקבל החלטה שנוח לך איתה. זה לא אמור להיות כול כך קשה. מה בעצם עוצר בעדך ? כנראה שמה שעוצר בעדך הוא חוסר מידע. הנה משהו שכול בעל אתר אינטרנט צריך לדעת. כאשר מגיעים גולשים לאתר שלך הם מחפשים סיבה לקנות ממך. חושבים שזה מובן מאליו ? את נכונה לכם הפתעה! אני נתקל בשיטוטי היום יומיים באלפי אתרים שמביאים לך את כול הדברים והתכנים חוץ מהסיבה מדוע כדי לקנות אצלם, להירשם או להקליק. זה טעות פטאלית בכול עסק אבל זה בעיקר פוגע בחברות שעובדות רק באי

מאת: איציק עומריפרסום באינטרנט26/09/121283 צפיות
אבל איך לעזאזל הוא עושה זאת ? זו הייתה שאלה שנשאלתי על ידי לקוח פוטנציאלי לא מזמן. למרות שהלקוח הזה היה כותב מוכשר ביותר, הוא היה מתוסכל מכך שהוא לא הצליח ליישם את המידע שהוא עבד עבורו כה קשה ככלי להשגת כתיבה שתגרום לחיבור רגשי עם הלקוחות הפוטנציאלים שלו. אם אתה יודע היכן לחפש, אתה תוכל למצוא בקלות את הרמזים שמבטאים מה אנשים מרגישים. ברגע שעלית על זה, לייצור את החיבור זה עניין של מה בכך. לשם ההדגמה אנו ניקח את העניין של הורדת משקל ושיפור איכות החיים כנושא עליו נערוך את הקמפיין שלנו.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193960 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172596 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142823 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142920 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138251 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138489 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

מאת: אביקופירייטינג03/01/138124 צפיות
היה והשתמשתם במתרגם מומחה לפני שנה, בוודאי שאתם מבינים שמתורגמנות היא נושא חשוב. המומחיות הנדרשת בניבים ושפות בוודאות לא פשוטה. התפקיד שלנו מתבסס על מספר תחומים:

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica