חפש מאמרים:
שלום אורח
18.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רטוריקה ומכירות - איך לבדל את העסק שלך מכול השאר

זה לא מתסכל ? כל מה שרצית היה שולחן מחשב חדש אבל אתה לא מצליח לקבל החלטה שנוח לך איתה. זה לא אמור להיות כול כך קשה. מה בעצם עוצר בעדך ? כנראה שמה שעוצר בעדך הוא חוסר מידע.

הנה  משהו שכול בעל אתר אינטרנט צריך לדעת. כאשר מגיעים גולשים לאתר שלך הם מחפשים סיבה לקנות ממך. חושבים שזה מובן מאליו ? את נכונה לכם הפתעה! אני נתקל בשיטוטי היום יומיים באלפי אתרים שמביאים לך את כול הדברים והתכנים חוץ מהסיבה מדוע כדי לקנות אצלם, להירשם או להקליק. זה טעות פטאלית בכול עסק אבל זה בעיקר פוגע בחברות שעובדות רק באינטרנט.

לשם העניין נמשיך את הדוגמה לקניית שולחן מחשב. אתה מתחיל את חיפושך בשלושת החנויות של החברות המובילות למוצרי משרד. אתה לוחץ על הלינק של "ריהוט משרדי" ואתה מקבל מאות לינקים לעמודים של מנורות, מעמדים למדפסות, כונניות ועוד... ואז אתה מגיע לשולחנות עבודה, שולחנות מחשב, קולקציה של שולחנות עבודה, שולחנות עבודה ממתכת, תחנות עבודה...לעזאזל זה לא נגמר אתה אומר לעצמך יש כול כך הרבה לינקים, אבל אין מידע. בסופו של דבר לאחר חיפוש של שעות במאות או אלפי לינקים אתה מוצא תיאור של שולחן עבודה שאתה חושב שאתה רוצה. אתה מסתכל על התכונות שלו ורושם את המחיר ואת עלות המשלוח וקדימה לאתר הבא.

שאתה נכנס לאתר הבא הוא נראה כמעט אותו דבר חוץ מהלוגו, אותם לינקים, אותם מוצרים, אותם מחירים אותו עלות משלוח ואותה מדיניות משלוחים. כאשר אתה עובר מאתר לאתר אתה מרגיש d?j? vu . איך לכול הרוחות את אמור לקבל החלטה לקנות משהו שכול האופציות נראות זהות ? מה יהיה הפקטור שייטה את הכף בין חברה A לחברה B ?

אם אתה מרגיש מתוסכל רק מלקרוא את הסצנריו הזה חשוב איך גולשי האתר שלך מרגישים. כשהלקוחות כבר מגיעים לאתר שלך הם מחפשים סיבה ברורה לקנות מהאתר שלך ולראות את הערך המוסף שמייחד אותך מכול אתר אחר. שאל את עצמך האם אתה נותן להם את הסיבה הזו ? האם אתה נותן להם יותר מסיבה אחת ?.

אם כול הפקטורים זהים – אפילו אם הם דומים – לקונים הפוטנציאלים שלך יהיה בעיה להגיע להחלטה. ברגע יתחילו להסס ולנחש באיזה אתר יהיה הכי טוב לקנות, אתה תתחיל לאבד מכירות. אולי הם יבחרו אותך ואולי לא אבל זה סיכון גדול מדי בשבילך. ישנה שיטה להבטיח שיבחרו אותך על פני המתחרים. אתה צריך להראות ולהסביר בצורה ברורה ופשוטה מדוע אתה שונה או טוב יותר מכול האופציות האחרות שנמצאות בשוק שלך.

לא מזמן פורסם מחקר לגבי חברות שמתבלטות מעל אחרות בשוק. הממצאים דיווחו שרוב החברות שנשאלו מה האלמנט שמייחד אותם לעומת חברות אחרות אמרו "שרות הלקוחות שלנו". יש לי בשבילכם בשורות רעות זה פשוט לא מספיק, מדוע? מכיוון שברוב המקרים שהמבקרים מגיעים לאתר לקבל מידע ולקבל החלטת קנייה הם לא יבואו במגע עם שרות הלקוחות של החברה. שני הישויות לא יפגשו אם המוצר יהיה תקין.

בנוסף, מכיוון שרוב העסקים טוענים שיש להם שרות לקוחות מצוין, אנשים נוטים לא להאמין לכך ולכן זה אספקט שלא נמצא גבוה ברשימה של הלקוחות. אתה צריך משהו בסיסי, חזק, אתה צריך משהו משכנע. אם הייתי עומד מולך ואומר לך שאני שוקל לקנות שולחן עבודה ממך או מספק X מה היית אומר כדי לשכנע אותי לקנות ממך ? הנה מספר דברים שכדאי לשקול שאתה רוצה לבדל את עצמך משאר המתחרים.

· הצע משלוח חינם

· הגדל את המלאי שלך

· הקטן את המלאי שלך ותחזיק רק דברים מיוחדים שאין לאחרים

· תמחר את המוצרים שלך בצורה אגרסיבית

· העלה את המחירים שלך (עובד מצוין למוצרי פרימיום)

· הגדל את תחום ההתמחות שלך

· בנה לך נישה מצומצמת שתתמחה בה.

· זכה בפרסים

· הצע ללקוחות תוכנית נאמנות.

ערוך סקר בין גולשי האתר שלך ושאל אותם מה הם רוצים. בחן את התלונות שקיבלת ופידבקים אחרים וקח משם רעיונות איך לבדל אותך מהמתחרים. שלך מייל ללקוחות קיימים. ושאל אותם מדוע הם בחרו בך. לא משנה מה תעשה אל תישאר במצב סטטי בו אתה דומה למתחרים שלך יש יותר מדי סיכוי שאתה עלול לאבד את הלקוחות שלך.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חברת Creative Brilliance היא הקול הצעיר הבועט והחדשני בפרסום שיווק וקידום אתרים ממותג, החברה פרי חזונו של המייסד איציק עומרי שמה לה לנכון לקחת את כול נושא קידום האתרים ולשים אותו בספרה אחרת לגמרי עם מקצועיות אין קיץ עם נופך מעט שונה ועם יצירתיות שמתכתבת עם הטרנדים של עולם הפרסום יחד עם רצון הלקוח…החיפושים שלכם הסתיימו באופן רשמי כי חזון התוכן היצירתי שיזניק את העסק שלכם קדימה נמצא ממש
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק עומרי

מאת: איציק עומריקידום אתרים06/03/13976 צפיות
ה נראה כמו שאלה מצחיקה אבל מסתבר שהיא נשאלת מספר לא מבוטל של פעמים. “היכן לעזאזל צריך למקם את העותק הפרסומי שלך בדף האתר" השאלה הזו חוזרת הרבה פעמים מכיוון שישנם מספר פיסות מידע, שמועות ומיתוסים לגבי הטמעת טקסט שאתה כותב עותק פרסומי.

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138316 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138490 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

מאת: איציק עומריקופירייטינג04/12/128095 צפיות
לא משנה אם אתה מודע לכך או לא יש משהו שמייחד את העסק שלך מכול השאר, הדבר החכם הוא לגלות ולפענח אותו ופה בעצם טמונה הבעייה. הרבה מאוד בעלי עסקים ומנכל"ים אינם מבינים כיצד לבנות את הצעת המכירה הייחודית (USP). ישנם קריטריונים מיוחדים לשקול על מנת שהתוכן שלך או המסר יעבור ללקוחות הפוטנציאלים שלךבצורה ברורה ומוצלחת. הנה מספר כלים פשוטים שיעזרו לך:

מאת: איציק עומריקופירייטינג05/11/121338 צפיות
אני חייב להגיד שזה ממש מרתיח אותי לפעמים שקופירייטרים שכותבים SEO מקבלים שם רע תודות לחוסר תשומת לב. איך זה קורה ? מכיוון שיותר מדי אנשים טוענים שהם יודעים מה עושים אבל במציאות הם פשוט דוחפים מילות מפתח בלי התייחסות לזרימה של הטקסט. עותק שנשמע מכני ונוקשה הוא סימן לכתיבה חובבנית. כאשר אתה כותב עותק של SEO, אתה צריך לקחת את הזמן למצוא ולהבין מה אפקטיבי ומה לא. ישנם 2 טעויות נפוצות שכמעט כול קופירייטר חובבן שמתעסק בכתיבה למנועי חיפוש עושה. הנה 2 הטעויות:

מאת: איציק עומריקידום אתרים24/10/121188 צפיות
בכול שנותיי כקופירייטר SEO מעולם לא ידעתי שלגוגל יש פקטור אמון משלו שמקושר לדפי האתר ולעותק המצוי שם. אבל בכול זאת טור שפורסם לא מזמן בניוזלטר של גוגל הסביר בצורה מעולה מה באמת גוגל מחפשת בצורת התוכן שאתה מפרסם. אלו הם שיטות שיישמתי אותם במשך שנים וזה יכול לעזור לקופירייטינג שלך להיות מקור מהימן בשביל גוגל ובעל פוטנציאל להעלות אותך בדירוג.

מאת: איציק עומריפרסום באינטרנט26/09/121283 צפיות
אבל איך לעזאזל הוא עושה זאת ? זו הייתה שאלה שנשאלתי על ידי לקוח פוטנציאלי לא מזמן. למרות שהלקוח הזה היה כותב מוכשר ביותר, הוא היה מתוסכל מכך שהוא לא הצליח ליישם את המידע שהוא עבד עבורו כה קשה ככלי להשגת כתיבה שתגרום לחיבור רגשי עם הלקוחות הפוטנציאלים שלו. אם אתה יודע היכן לחפש, אתה תוכל למצוא בקלות את הרמזים שמבטאים מה אנשים מרגישים. ברגע שעלית על זה, לייצור את החיבור זה עניין של מה בכך. לשם ההדגמה אנו ניקח את העניין של הורדת משקל ושיפור איכות החיים כנושא עליו נערוך את הקמפיין שלנו.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213955 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184633 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172762 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162614 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163441 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153429 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153493 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica