האם בכתיבת תוכן כדאי לשכפל תוכן באתרי מאמרים?
כל מי שכותב באתרי מאמרים וחשוב לו למתג את עצמו ברשת, עלול לשאול (אם הוא לא כבר שאל את עצמו) את השאלה שהצגתי בכותרת:
כל מי שעוקב אחרי גוגל רואה שהפרמטרים של גוגל לתוכן איכותי ברשת הולכים ונהיים קפדניים יותר , ומחייבת אותנו - ככותבי תוכן שיווקי /ובעלי אתרים לנקוט בזהירות יתרה ולהתעדכן.
אז...מה התשובה לשאלת מיליון הדולר?
כן....ולא.
נתחיל מלא: גוגל לא יעניש אותנו על שיכפול תוכן (וגם לא את האתר שבו כתבנו- אף שבדר"כ באתר שלנו זה עלול לעלות לנו ביוקר) ולא יפסול את המאמרים שלנו.
אבל...גוגל כן ירשה לעצמו להציג רק מאמר אחד בלבד שכתבנו (כן כן...גם אם העתקת אותו לעוד 10 אתרי מאמרים).
למה כן: למרות שגוגל יציג באתר אחד, אסור לשכוח שלכל אתר מאמרים יש חשיפה שונה, ולכן המשמעות שעוד אנשים יחשפו לתכנים שלנו - באותו אתר מאמרים (או אף בדף הפייסבוק של אותו אתר מאמרים וברשתות חברתיות שונות בו אנו נפיץ אותו) שווה את ההשקעה.
לסיכום: בכתיבת תוכן לאינטרנט יש להזהר משיכפול תוכן ברשת שבדר"כ על כך גוגל קונס אותנו ובגדול.
במקרה הספציפי הזה, למרות שגוגל לא מפרסם את כל המאמרים שלנו, הרי שיכולת החשיפה שלהם היא עדיין משמעותית, ולכן מומלץ לפרסם.
כדי לקבל עוד טיפים יעילים בכתיבת תוכן לאינטרנט בחינם אתם מוזמנים לפנות אלי ל:
huntercopy@gmail.com
http://www.thehunter.biz