חפש מאמרים:
שלום אורח
25.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לכתוב תוכן באתרי מאמרים שיניע לפעולה!

מאת: צבי נגלרפרסום באינטרנט17/07/20111049 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

איך לכתוב תוכן שבאמת יניע לפעולה באתרי מאמרים?

1.       כותרת, כותרת ו...כותרת.

החיים קשים אבל...בלי כותרת מעניינת הסיכוי שיקראו את המאמר שלך קלוש.

אז...איך לכתוב כותרת נכונה?

תעשה חקר מתחרים!

בדוק מה המתחרים שלך כותבים (באתרי מאמרים ובאתרים באופן כללי).

מה הלאה?

א.      תוסיף נקודת בידול!

תבדוק על מה המתחרים שלך כותבים באתרי מאמרים ואז תוסיף משהו שיבדל אותך.

נניח שאתה מתעסק במוצרי חשמל ואתה רוצה לתת טיפים על קניית מכשירי חשמל.

אם שאר המתחרים שלך מפרסמים על "5 טיפים לקניית מוצרי חשמל", אתה יכול להוסיף משהו קטן כמו  " 5 טיפים איך לקנות מוצרי חשמל בצורה חכמה"

התוספת הקטנה של לקנות בצורה חכמה/חסכונית יותר תמיד מוסיפה נקודת בידול וגורמת לרצות לקרוא דווקא את המאמר שלך".

ב. תן לכאב לדבר...

כפי שאני מדגיש תמיד, רצוי (במידת האפשר) להוסיף גם כאב בכותרת:

"5 דברים שכדאי שתקראו לפני שהעסק שלכם יקרוס"

ג. דבר במספרים (ולא עגולים)

5 טיפים מעולים איך לא לזרוק 330-550 שקלים מיותרים בקניית מוצרי חשמל".

בטיפ הזה צרפתי עוד כמה טיפים על הדרך (לחדי העין שמביניכם):

-          כתיבת מספרים מדוייקים (רצוי לא עגולים- מוסיף אמינות).

-          כתיבת סקאלת מספרים (גם עוזר ליצור אמינות).

-          שימוש בדימוי ("לזרוק" במקום לכתוב "להוציא")

ד.       תספר קצת...

"איך קרה שעשרה אנשים מראש פינה נדפקו בקניית (מוצר x)?"

אין כמו כותרת שנשמעת לקוחה מאיזה משהו אמיתי שקרה כדי ליצור ענין (במיוחד אם היא נשמעת עלילתית (מישהו הפסיד, קרה לו משהו וכו).

2. תן ערך!

כותרת טובה כדי למשוך את העין, אבל כדי להניע לפעולה, אתה חייב תוכן אמיתי.

אתה חייב לשתף מהסודות שלך.

זוהי הדרך הטובה ביותר שיכירו אותך וידעו שאתה מקצוען.

3. מאמר+וידאו:

במידת האפשר, תשתדל לעשות וידאו על כל מאמר שאתה כותב.

זו אחלה דרך להפיץ את החומר שלך ברשת.

4. הנעה לפעולה!

אל תצפה שהגולשים שלך ילכו לאתר שלך סתם כך.

תגיד להם לעשות כך.

ולא, אין בזה חוסר נימוס.

אתה פשוט לוחץ על הכפתורים הנכונים (והחיוניים) כדי שיפעלו בהתאם למה שאתה רוצה ושלא יתפזרו.

לסיכום:

כתיבת תוכן באתרי מאמרים היא דרך נפלאה למתג את עצמך, אבל כדי באמת ליצור לעצמך תדמית נכונה אתה חייב לכתוב תוכן שיהיה קצר, קולע, איכותי מבחינת הגולש, ושידגיש את נקודת הבידול שלך על פני המתחרים.

עד כאן להפעם.

בקרו באתר שלי והרשמו לקבלת טיפים נוספים למיתוג העסק עוד היום.

http://www.thehunter.biz

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.thrhunter.biz

צבי נגלר הוא קופירייטר חד כתער, בוגר תילתן, מנהל חנות לשעבר, המשמש כיום כקופירייטר לחברות ועסקים קטנים.

מומחה לכתיבה שיווקית, קופירייטינג, ומיתוג ברשת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי נגלר

מאת: צבי נגלרקופירייטינג19/07/111260 צפיות
פרסמת דרוש קופירייטר בלי לדעת בדיוק מה לחפש? המאמר הזה בשבילך

מאת: צבי נגלרפרסום באינטרנט17/07/111048 צפיות
המדריך לדפי נחיתה מלמד את העשה ואל תעשה בבניית דף נחיתה ואיך לגרום לו לשפר את אחוזי ההמרה, ולהמנע מטעויות.

מאת: צבי נגלרמיתוג אישי 13/07/111358 צפיות
האם מומלץ לשכפל תוכן באתרי מאמרים? הכל במאמר שלפניכם.

מאת: צבי נגלרפרסום03/07/111254 צפיות
הנחיות וטיפים חשובים אילו טעויות לא לעשות בבחירת שם למוצר. כולל דוגמאות מעשיות.

מאת: צבי נגלרמיתוג03/07/111199 צפיות
טיפים מועילים ועצות מעשיות על רעיונות לכתיבה באתרי מאמרים. חובה לקריאה לכל מי שרוצה למתג את עצמו ברשת.

מאת: צבי נגלרטיפים שיווקיים03/07/111298 צפיות
שני עקרונות הזהב לכתיבת תוכן ברשת שמניע לקוחות לפעולה ומצליח לגעת בנקודות התורפה.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213904 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202351 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172909 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172836 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162427 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162955 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162870 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica