מה כדאי לכתוב באתרי מאמרים?
אתרי מאמרים הם כלי נפלא לקידום האתר ולמיתוג ברשת.
אף על פי כן, אתרי מאמרים אינם בלוג ואתם לא אמורים להעלות שם כל תיעוד של לקוח חדש שהגיע לעסק שלכם.
אז...על מה כן לכתוב?
1. תכירו את קהל היעד שלכם:
במקום לנסות להמציא את הגלגל, נסו לראות מה באמת מעניין אנשים בהקשר לנישה שלכם.
נניח שאת/ה עורכי דין - נסו לתשאל לקוחות (או אפילו סתם אנשים שיכולים להיות קהל יעד פוטנציאלי) מהם הדברים שהם מחפשים (/שעלולים לחפש).
2. שואלים את מאמא גוגל:
כדי לראות קצת יותר לעומק מהן השאלות הנפוצות סביב הנישה שלכם, אתם מוזמנים להיכנס לאתר כלי המפתח של גוגל:
https://adwords.google.co.il/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS#search.none
הערה:
באתר זה תוכלו לחפש בשלושה דרכים:
"מדויקת" - חיפוש למילים הספציפיות שהקשתם כדי לדעת על ביטוי מסוים.
"נרחבת" - ואז גוגל יתן לכם מלים שקשורות בעקיפין לביטוי.
"לביטוי" - גוגל יתן ביטוי שמכיל את מה שכתבתם (נניח אם חפשתם "אימון" גוגל יתן "אימון לזוגיות" וכו')
3. חסכון
כתבו מאמרים איך לגרום לאנשים לחסוך כסף (בהקשר לנישה שלכם). זה תמיד עובד.
4.איך להתמודד עם בעיות שונות:
תראו את המומחיות שלכם דווקא על ידי נתינת טיפים (מבלי לחשוש שאתם "חושפים את כל הקלפים").
דווקא טיפים מקצועיים הם אלו שימתגו אתכם טוב יותר מכל.
5. סיפור אמיתי/case study:
כולנו אוהבים לקרוא סיפורים, ובנוסף, סיפור היא דרך מצויינת לחבר את הקורא אליך ולהעביר גם מסרים סמויים.
אז , גם אין לכם עדיין סיפורים משלכם, ספרו סיפורים שקרו (=case study)ומה נעשה כדי לצאת מהבעיה (כמובן, בהקשר לנישה שלכם).
הערות כלליות:
1. תנו כותרות ביניים.
אוברלואד של טקסט זה אף פעם לא דבר נעים לעין.
זכרו שאנשים ברשת קוראים (או סורקים ליתר דיוק) בעיקר על פי הכותרת.
כתבו כותרות מעניינות שמגרות לקרוא.
2. תמנעו מז'רגון (=מילים מפוצצות).
זה בדר"כ לא מוסיף ואף גורע (אלא אם כן זה ממש בטעם). דברו בצורה פשוטה, זורמת וקלילה.
שני טיפים לסיום:
1. סיימתם לכתוב? תפיצו בעוד אתרי מאמרים וסנכרנו עם רשתות חברתיות.
2. אל תשכחו להפנות לאתר/דף נחיתה שלכם.
בהצלחה!
http://www.thehunter.biz