אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק הדיגיטליים לשנת 2021 והצפי לשנת 2022. לדברי 81% ממנהלי השיווק, אתרי אינטרנט הוכיחו את יעילותם כאמצעי הכי טוב להשגת מטרות השיווק. דוא"ל נמצא במקום שני עם 71%, לפי מנהלי שיווק בחברות B2B ככלי להשגת מטרות השיווק בשנת 2021. אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO הוא הערוץ השלישי שדורג בסקר כיעיל על ידי יותר ממחצית מנהלי השיווק שנשאלו. שיווק דיגיטלי בשנת 2021
57% ממנהלי השיווק בחברות B2B שנשאלו אמרו שהם מתכננים להשקיע יותר תקציב ב- SEO בשנה זו, ו-54% אומרים שהם מתכננים להשקיע יותר במדיה חברתית- לינקדאין, פייסבוק, טוויטר וכדומה. מנהלי שיווק בחברות B2B אינם משוכנעים ביעילותם של טקטיקות מובייל כמו קוד QR, והודעות טקסט ומתכננות להקטין את תקציב השיווק בלפחות 40% באמצעים הללו. ממצאים מרכזיים נוספים מהמחקר אשר התבסס על סקר של מנהלי שיווק בכירים בחברות B2B ומובילי דעה בעולם העסקים מכל רחבי העולם: קרא עוד על תקציב למודעות בפייסבוק - תקציב פרסום בפייסבוק: איך להגדיר תקציב למודעות בפייסבוק? ערוצי שיווק נוספים
תערוכות נחשבות מועילות על פי 84% ממנהלי השיווק, שאר הערוצים כמו דיוור ישיר, פרסום במגזינים מודפסים וטלמרקטינג דורגו ברבע מהאחוזים ופחות. סוגי תוכן כ 70% ממנהלי השיווק בחברות B2B שהשתתפו בסקר אומרים שתוכן נכון באתר האינטרנט עזר להם להשיג את מטרותיהם בשנה שעברה.
סמינרים מקוונים Webinars(58%) סיפורי לקוח (51%)ו- whitepapers 48% נחשבו גם הם יעילים להשגת מטרות השיווק בשנת 2021.