ההתפשטות הדיגיטלית מחוץ למסכים המוכרים והידועים מאפשרת לעסקים להנגיש ללקוחות ממשקים יעילים תוך מתן חווית משתמש מקסימלית. לפניכם 5 דרכים לשפר עסקים בעזרת iPad2
1. חווית קנייה יוקרתית - כשהמוצר יוקרתי, דרישותיהם של הלקוחות הן בהתאם. לקוחות בית האופנה הבריטי-יוקרתי Burberry למשל , יכלו לקנות באופן מיידי את הקולקציה החדשה בעת שהוצגה בשבוע האופנה בלונדון, דרך אפליקציה ב iPad
נוצרה חווית קנייה ייחודית לבאי החנות' באמצעות תכנים נלווים הרלוונטיים לרכישה כמו סרטונים. מעתה, האפליקציה תהיה זמינה ב-25 סניפי הרשת, ב-16 מדינות שונות.
2. שילוב בין מותרות וטכנולוגיה - חברת Incentient , מציעה ללקוחותיה פתרונות עסקיים ויצירתיים הקשורים ל iPad מתוך הגישה שיש לשלב בכל חוויה צרכנית טכנולוגיה חדישה.
תוכנת ה-iPad של החברה, מחברת למשל אורחי מלון לשירות חדרים, שוער, הנהלת המשק ועוד שלל שירותים וכך ההנאה ממותרות המלון מחוברת באופן חדיש, נוח ופונקציונאלי עם טכנולוגיה – שימוש ב iPad
3. מידע נגיש ומסודר אודות מוצר מורכב - מסעדת South Gate , הסמוכה לסנטרל פארק בניו יורק, היתה הראשונה שהעבירה את רשימת היינות שלה ל-iPad.
בעזרת החיפוש החכם שיצרה עבורה חברת Incentient , יכולים לקוחות המסעדה למיין את היינות על פי סוג ומחיר, כשלצד כל יין ניתן למצוא פסקה המפרטת אודותיו. ההעברה הדיגיטלית של תפריט היינות, הכולל למעלה מ-650 סוגי יין, ל-iPad, מפשטת את תהליך הרכישה הן עבור הנהלת המסעדה והן עבור הלקוחות, הנהנים אף מחוויה מיוחדת של רכישת יין.
4. יצירת קטלוג מורחב של מוצרי החברה - לחברת GAP אפליקצית iPad, המהווה מעין קטלוג מורחב של מוצרי החברה. באפליקציה ניתן למצוא מידע על כל המוצרים השונים של החברה, הסיפורים שמאחורי יצירתם וההשראות השונות העומדות מאחוריהם, ראיונות עם המעצבים, מוסיקאים, מפורסמים ואחרים אודות המוצר. בנוסף ניתן לרכוש את המוצרים דרך אפליקציה זו.
5. כלי לייעול שירות עצמי עבור הלקוח - העמדות הממוחשבות הנמצאות בנמלי התעופה השונים לרוב ישנות מסורבלות ואינן בעלות תועלת מירבית המצופה מהן, מצידו של התייר הממוצע, שנחת עתה מבולבל בארץ לא מוכרת.
בתקופה האחרונה, התחדשה חברת התעופה Malaysia Airlines בעמדות שירות עצמי של iPad.
בעמדות אלו יכולים לקוחות החברה לבצע הזמנות, לשלם ולסמן את הגעתם, כשהם נכנסים לנמל התעופה של קואלה למפור, בירת מלזיה.
בנוסף, עמדות אלו מאפשרות ללקוחות לצפות בלוחות זמנים, לבדוק את הסטטוס של הטיסה עליה הם עתידים לעלות, לבחור מושבים, לחפש מטען שאבד ואף למצוא הצעות ומבצעים אטרקטיביים הבלעדיים למשתמשי עמדות אלו.
גם אנחנו פיתחנו אפליקציית ipad כמוצר משלים לצילום הקונבנציונאלי.
צלמת FrameMe מצלמת את קהל היעד, מדפיסה לו את התמונה במקום ובמקביל ממשיכה את התהליך עם המצולם בעמדת ה ipad. התמונה המצולמת, נשלחת אלחוטית לאפליקציה והמצולם עובר 3 מסכים – הזנת נתונים לצרכי המותג (data base), שליחת התמונה במייל ושיתוף התמונה בפייסבוק. כל זאת, כאשר בכל הערוצים – הפיסי והדיגיטלים – מצורף תוכן שיווקי מובנה.
בימים אלו פרוסים צוותים שלנו בקניונים במסגרת קמפיין 'צוות המומחים של סימילאק שומר על קשר' שזכה לתגובות אוהדות בקרב קהל היעד, הרבה בזכות החדשנות שהוא מביא עימו וחווית הצילום הרב ערוצית.
הפוסט פורסם לראשונה בבלוג של FrameMe, קמפיין שיווקי באינטרנט, שיווק אונליין, אסטרטגיה שיווקית באינטרנט