חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפצת ניוזלטר

מאת: אלון סודריפרסום באינטרנט09/06/20091727 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניוזלטר הוא פעולת פרסום והעברת אינפורמציה באמצעות דיוור אלקטרוני. דואר זה נשלח ללקוחות או לקוחות פוטנציאליים שנרשמו למועדון לקוחות של ארגון מסויים, כדי לקבל ממנו עדכונים בתיבת הדואר.

חברות, וארגונים מרבים להשתמש בשיטת פרסום זו כדי לחזק את הקשר עם לקוחות, לחזק את המכירות או את האג'נדה של הארגון, ולהעביר מידע ועדכונים אודות פעילות הארגון.

הניוזלטר מסייע למטרות אלה במספר דרכים.

ראשית, על ידי הניוזלטר ניתן להעביר מסרים באופן ישיר ומהיר יחסית לקהל הקוראים.

הניוזלטר מגיע בסופו של דבר לקהל רחב, כתוצאה מכך שהנמענים יכולים להעביר אותו הלאה לרשימות התפוצה שלהם בקלות. כיום, חלק גדול מהעצומות מועברות בצורה זו, והמייל מסייע למעבירי העצומה להתגבר על מגבלות של זמן, מקום, מגזר, גיל וכו'.

הניוזלטר מהווה כניסה לתודעת הגולש והנעתו לפעולה. לשם עידוד המשתמש לפעול או לצרוך את מוצרי החברה, חשוב מאד שעיצוב הניוזלטר יתאים לתדמית שמנסה הארגון להציג, וכן שהתוכן ייכתב בצורה ייצוגית ומעניינית.

בנוסף לכך, במקרה של ניוזלטרים ניתן לחשב בקלות יחסית את ערך ההחזר על ההשקעה (ROI) באמצעות מערכת בדיקת נתונים סטטיסטיים המציגה בפני מפיצי הניוזלטר את כמות הגולשים שנכנסו לאתר שלהם דרכו.

יחד עם כל היתרונות, הניוזלטר מביא עימו מספר חסרונות שיש לקחת בחשבון:

להבדיל מבניית אתר אינטרנט, לניוזלטר אין סטנדרט עליו צריך לשמור, ולכן הוא עלול להגיע לקוראים בצורה לא תקינה.  

ניוזלטרים בעלי משקל כבד מועברים אוטומטית לתיבת הספאם של הקוראים.

לא ניתן להכניס סקריפטים לניוזלטר.

לא ניתן להכניס אלמנטים גראפיים כמו פלאש לתוך הניוזלטרים.

חלק מתוכנות האימייל לא מאפשרות הורדה אוטומטית של תמונות או קישורים.

על מנת שהעברת הניוזלטר תיעשה בצורה יעילה התורמת לשיווק באינטרנט של הארגון, מומלץ לדאוג לכך שהקוראים יוכלו לקרוא לפחות חלק מהמסרים או העדכונים גם בלי הורדת תמונות וקישורים- המסרים יכולים לעבור גם בלי אלמנטים גראפיים מתוחכמים, בצורה נקייה, פשוטה, ונעימה למשתמש. כמו כן יש לדאוג לכך שמשקל הניוזלטר לא יהיה כבד מידי.  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון סודרי

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט09/02/101513 צפיות
לניהול תוכן שלושה מטרות: לייצר תדמית לעסק, לשווק את המוצרים או השירותים של העסק, ולקדם את אתר העסק בגוגל.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט20/01/102013 צפיות
כיצד להביא לאתר אינטרנט חשיפה בתוצאות החיפוש של גוגל? אילו מילות מפתח כדאי לבחור לשם כך?

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט27/12/091455 צפיות
מאז ההסכם שנחתם בין טוויטר למנועי החיפוש, שיווק באינטרנט דרך טוויטר משלב אלמנטים של באז מרקטינג, יחד עם שיווק האתר בגוגל.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט21/12/091941 צפיות
מאז השקתו של טוויטר, התפתחה תורה שלמה סביב השיווק בטוויטר. אילו קמפיינים של שיווק באינטרנט נעשו דרך טוויטר, וכיצד הרשת הזו סייעה לחברות למכור מוצרים ולפתח תדמית חיובית?

מאת: אלון סודריפרסום באינטרנט11/08/091521 צפיות
העברת מסרים פרסומיים במייל בעקבות תיקון חוק הספאם.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט09/07/091687 צפיות
שיווק באינטרנט: יתרונות, חסרונות, ודרכים שונות לשווק אתר באינטרנט.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט02/07/094048 צפיות
כיצד להשתמש במודל SWOT לשיווק האתר באינטרנט?

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213832 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202338 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172893 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172823 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162415 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162944 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162859 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica