חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק כנסים ואירועים באמצעות רשתות חברתיות

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות12/02/20111407 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום בתי-עסק משקיעים במלוא המרץ באירועים עסקיים שונים כמו כנסים וועידות מיוחדות. לצד אלו, חשוב להבין את מקומה של המדיה החברתית לצרכי קידום אירועים שכאלו, לאחר שהפכה לחלק בלתי נפרד ממערך שיווקי ועסקי של חברות רבות.

לפניכם מספר רעיונות כיצד לעשות שימוש במדיה החברתית, לקראת ובמהלך היוםהגדול, שעל הכנותיו עמלתם זמן כה רב, מתוך פוסט מדליק שהועלה באתר mashable:

1. סיוע לתקשורת בין באי האירוע

יצירת קשרים הוא ביטוי המפתח ואולי החלק החשוב ביותר בכל הנוגע לאירועים מסוג זה, בין אם לצורך מטרות חברתיות, עסקיות או הגברת חשיפה למותג שלכם.כך למשל, מארגני הכנס השנתי של מוסיקה וקולנוע אינטראקטיביים (SXSW) , זיהו צורך זה והשיקו פלטפורמה חברתית חדשה, באמצעותה ניתן לפתוח פרופילים המקושרים לרשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק, לינקדין, טוויטר ופייסבוק.בנוסף, ניתן להוסיף בה ביוגרפיה, תגיות של תחומי עניין מקצועיים ואישיים וחיפוש נרשמים אחרים לכנס על פי תגיות אלו.

2. הרחבת כמות המשתתפים באירוע

רשתות חברתיות המוניות כמו טוויטר ופייסבוק,מספקות חשיפה חינמית,בעזרתה ניתנות הזדמנויות שיווקיות להגדלת כמות הנחשפים לאירוע. כך למעשה,כמות משתתפי האירוע גדלה, מעבר לגבולות הפיזיים. ציוצים בטוויטר בעת משחק ספורט, קונצרט מוסיקלי או כנס עסקי כמו גם העלאת תמונות וקטעי וידאו במהלכם, מאפשרת לא רק לבאי האירוע לתקשר ולהתעדכן,אלא אף לחבריהם שאינםנוכחים פיזית באירוע, אך יכולים להתעדכן ישירות אודותיו באופן ווירטואלי.

תיבת ה live stream של פייסבוק מאפשרת אף היא חשיפה בזמן אמת והוכיחה את האפקטיביות שלה בטקס ההשבעה של אובמה, עם 26 מיליון צפיות, ולמעלה מ-2מיליון סטטוסים בנושא בעת התרחשות האירוע (עוד על שימוש בפייסבוק בהקשר זה בהרחבה , מתוך הפוסט האחרון שעלה בבלוג).

3. עידוד המשתתפים לחלוק מידע

במהלך כנס, יכול להצטבר עושר רב של מידע ברשתות חברתיות, המסכם ומקדם אותו.משתתפים יכולים לצטט עצות שאהבו ונאמרו במהלך הכנס, לחלוק את מחשבותיהם בנושא, להעלות תמונות, למצוא משתתפים אחרים בקלות בפעילויות והרצאות שונות ועוד.

מארגני הכנס מצידם, יכולים להפיק תובנות ומסקנות לשיפור האירוע הבא, כךשיהיה טוב אף יותר ומקבלים מעין סיקור חינמי ברחבי הרשת על הכנסהנוכחי.השימוש בפורסקוור למשל, מאפשר למשתתפים למצוא האחד את השני ביתר קלות ולמארגנים, לעשות שימוש בהתפלגות סטטיסטית על פיה הם רואים מהם חלקיו הפופולאריים ביותר של האירוע.

4. יצירת אטרקציות ופעילויות פנאי

כנסים מקצועיים או אקדמיים האורכים מספר ימים, עשויים להיות מייגעים.בכדי להפיח חיים, ניתן לקיים בהפסקות פעילויות, משחקים ותחרויות באמצעות המדיה החברתית על ידי השגת חסות של רשת חברתית כלשהי. חשוב כיהפרסים יהיו יצירתיים ולא בהכרח כספיים, על מנת שיעודדו שיתוף פעולה.לפיכך, יש להתאים לאופי המשתתפים בכנס - מפגש עם אחד הנואמים כפרס, גישהלטכנולוגיה חדישה לבאי כנס של מדיה חברתית, ספר חתום על ידי כותבות בכנס הקשור לספרות וספרים וכו'.

5. העצמת החוויה

Blogworld , כנס ענק של רשתות חברתיות, משתמש בפלטפורמות החברתיות השונות, להעצמת החוויה. לפני הכנסף נעשה שימוש ברשתות החברתיות לעדכון על קיומו של המאורע, קבלת בקשות של המעוניינים לנאום במהלכו והעברת עדכונים שוטפים אודות הכנס. המשתתפים אף יכולים לבחור בין הפעלות חברתיות שונות ,לעדכן בנוכחותם בהן ולהזמין אחרים.במהלך הכנס בן ה-3 ימים, נערכים סקרים באמצעות פייסבוק, מתאפשר למשתתפים להעיר הערות ואף להציע הצעות ייעול לשיפור האירוע. מארגני הכנס אף מעודדים את המשתתפים לכתוב בבלוג שלהם אתנקודתמבטם האישית וחוויותיהם מהכנס.

לסיכום

אין ספק שהמדיה החברתית משנה פני הפקתם של אירועים עסקיים. בין אם היאמסייעת להגביר את המודעות לקיומו של אירוע או כנס עסקי, מעצימה את ההתרגשות לקראתו או מעמיקה את הקשרים הנוצרים בין המשתתפים. כולם יוצאים מורווחים.

FRAMEME גם בפייסבוק - עדכונים חמים על עולם הקרוסליין והפוטומרקטינג


הפוסט פורסם לראשונה בבלוג שלFRAMEME ,שיווק אירועים, שיווק כנסים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל FrameME
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי. לפרטים נוספים:

http://www.frameme.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני ענבר

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/111057 צפיות
זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילו פוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…) את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף. אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופ רעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגיית עיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/111391 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111467 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/111166 צפיות
לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשר על הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה את הפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/111462 צפיות
כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצב מסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאר אותו היא: נפלא!

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/111308 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/111309 צפיות
כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון. הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162083 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161976 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161703 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143451 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142737 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144451 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138423 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica