חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתרי מאמרים ברשת

מאת: גיא לביאניהול תוכן18/09/20101136 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כחלק מההתפתחות האבולוציונית של האינטרנט קמו עם הזמן אתרי מאמרים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר באינטרנט הוא נושא התוכן. האינטרנט הוכיח לכולנו שאנשים וגולשים צמאים למידע והם צורכים תוכן ברוב שעות היממה – אם באמצעות מוזיקה, אם באמצעות סרטונים וכמובן באמצעות תכנים. הציבור אוהב לקרוא תכנים והוא מחפש שלל תכנים בנושאים שונים. אתרי מאמרים הוקמו על מנת לתת דרור לגולשים שמעוניינים לפרסם ולקרוא תכנים בשלל נושאים ללא צורך בהקמת אתר אישי.

גם בארץ אתרי מאמרים מצליחים למשוך אליהם כותבים רבים שמעשירים אותם באלפי תכנים מדי חודש. במאמר זה נסקור עבורכם את אתרי המאמרים הבולטים ברשת:

articles : האתר articles נחשב לאחד האתרים המובילים והפופולאריים לכתיבה והפצת מאמרים בארץ. האתר משווק את עצמו כפלטפורמה לפרסום תוכן חופשי של גולשים. Articles מבין מצוין את חשיבות כתיבת המאמרים עבור קידום אתרים והפלטפורמה שלו נוחה מאוד לשיווק והפצת מאמרים ברשת. האתר מאפשר לכל כותב לייצא 3 קישורים פנימיים מכל מאמר ועוד 3 קישורים מתוך חותמת הכותב. האתר דואג למקם פרסומות באתר ומרוויח לא מעט כסף בשל כך. 

Reader: אתר מאמרים נוסף שנמצא בחזית אתרי מאמרים ברשת בישראל. צוות האתר דואג לעדכן את האתר באופן שוטף ולייצר לו ממשק קל ונוח להעלאת מאמרים. בשנים האחרונות שונה עיצוב האתר והפך לנגיש ופשוט יותר. האתר מאפשר גם הוא לקדם אתרים אחרים באמצעות פרסום מאמרים באתר והוצאות קישורים – בדיוק כמו articles. 

אקדמיקס: אקדמיקס הנו אתר מאמרים נוסף שמתיימר להציג את המאמרים הטובים ביותר שנכתבו בארץ. גם אתר אקדמיקס כמו קודמיו מאפשר לשווק ולקדם אתרים אחרים ברשת – באמצעות הוצאת קישורים מהאתר – עד 3 קישורים מגוף המאמר ו- 3 קישורים מהחותמת 

Israel-articles: אתר מאמרים שעלה ב- 2007 עם מודל עסקי מעניין יותר. האתר מאפשר פרסום מאמרים בחינם , כשלהבדיל מאתרי מאמרים אחרים – הוא מאפשר לכותבים בו להתחלק בכסף שמגיע מפרסומות האדסנס שמפורסמות באתר. הגולשים מדרגים את תוכן המאמרים והכותבים מתחלקים חצי חצי בהכנסות מדפי המאמרים באתר עם בעלי האתר. האתר מאפשר לנהל פרטים אישיים, להפיץ תכנים שמקודמים בגוגל ולקבל על כך רווח כספי. 


Articles: האתר articles נחשב לאחד האתרים המובילים והפופולאריים לכתיבה והפצת מאמרים בארץ. האתר משווק את עצמו כפלטפורמה לפרסום תוכן חופשי של גולשים. Articles מבין מצוין את חשיבות כתיבת המאמרים עבור קידום אתרים והפלטפורמה שלו נוחה מאוד לשיווק והפצת מאמרים ברשת. האתר מאפשר לכל כותב לייצא 3 קישורים פנימיים מכל מאמר ועוד 3 קישורים מתוך חותמת הכותב. האתר דואג למקם פרסומות באתר ומרוויח לא מעט כסף בשל כך.

Reader: אתר מאמרים נוסף שנמצא בחזית אתרי מאמרים ברשת בישראל. צוות האתר דואג לעדכן את האתר באופן שוטף ולייצר לו ממשק קל ונוח להעלאת מאמרים. בשנים האחרונות שונה עיצוב האתר והפך לנגיש ופשוט יותר. האתר מאפשר גם הוא לקדם אתרים אחרים באמצעות פרסום מאמרים באתר והוצאות קישורים – בדיוק כמו articles.

אקדמיקס: אקדמיקס הנו אתר מאמרים נוסף שמתיימר להציג את המאמרים הטובים ביותר שנכתבו בארץ. גם אתר אקדמיקס כמו קודמיו מאפשר לשווק ולקדם אתרים אחרים ברשת – באמצעות הוצאת קישורים מהאתר – עד 3 קישורים מגוף המאמר ו- 3 קישורים מהחותמת

Israel-articles: אתר מאמרים שעלה ב- 2007 עם מודל עסקי מעניין יותר. האתר מאפשר פרסום מאמרים בחינם , כשלהבדיל מאתרי מאמרים אחרים – הוא מאפשר לכותבים בו להתחלק בכסף שמגיע מפרסומות האדסנס שמפורסמות באתר. הגולשים מדרגים את תוכן המאמרים והכותבים מתחלקים חצי חצי בהכנסות מדפי המאמרים באתר עם בעלי האתר. האתר מאפשר לנהל פרטים אישיים, להפיץ תכנים שמקודמים בגוגל ולקבל על כך רווח כספי.



ישנם עוד אתרי מאמרים רבים כדוגמת maker, article ורבים אחרים שנעים על אותם מודלים של reader ו articles. במאמר זה סקרנו את הבולטים והפופולאריים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילות WEB 2.0, פורטלים ועיצוב ממשקי GUI.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא לביא

מאת: גיא לביאשיווק באינטרנט18/09/101150 צפיות
אחד הדברים הקשים ביותר לכל עסק הוא נושא איתור הלקוחות. לקוחות קיימים של החברה , שמכירים כבר את המוצרים ואיכות השירות של החברה , יעדיפו לחזור ולקנות בחברה. לשם כל עלינו לנסות ולשמר את אותם לקוחות. שמירת קשר עם הלקוחות ויצירת אינטראקציה קבועה עמם – תבטיח לנו הגדלת מכירות ושמירה על הקיים.

מאת: גיא לביאבניית אתרים18/09/101094 צפיות
בתופעה כלכלית שיש לתת לה יחס מועדף. כל חברה או מותג עסקי שניסו להתעלם , מצאו את עצמם בסופו של דבר נשאבים ומקימים אתר אינטרנט , שהרי בעל עסק שלא קיים באינטרנט – בסופו של דבר יאבד רלוונטיות ויפשוט את הרגל. אתרים רבים שקמו בשנים הראשונות של האינטרנט, מוצאים את עצמם כיום בסיטואציה לא פשוטה , לפיה האתר שלהם כבר לא עונה לצרכים המתקדמים של ציבור הגולשים כיום. חלק מהאתרים שהוקמו בשנים הראשונות , פשוט לא נותנים מענה מתאים – דבר שהופך חלק גדול מאתרים אלו ללא רלוונטיים.

מאת: גיא לביאקידום אתרים18/09/101001 צפיות
גוגל כמנוע חיפוש המוביל בעולם, חייב לשמור ולמצב את עצמו בתור אתר מוביל. אחת הדרכים הבולטות שבה גוגל ממצב את עצמו היא באמצעות שיטת העבודה שלו והכלים החינמיים שהוא מקנה לבעלי האתרים. גוגל למעשה יצרו שפה חדשה של קידום אתרים לפיה עובד כיום כל העולם. מנוע החיפוש של גוגל חינך אותנו לקדם את האתרים שלנו בהתאם לפרמטרים שהוא קבע. על אף שאף אחד מאיתנו לא יודע בוודאות מהם כל הפרמטרים שמשפיעים על קידום אתרים, אנו למדים רבות מגוגל כיצד ניתן לקדם אתרים דרכו. במדינה בה למעלה מ- 90% מהגולשים משתמשים בגוגל ...

מאת: גיא לביאבניית אתרים18/09/101193 צפיות
כתובת URL , הקרויה בעברית שם מתחם או דומיין - היא למעשה כתובת האתר שלכם. מאז כניסת האינטרנט הכרנו בעיקר דומיינים בשפה האנגלית. איגוד האינטרנט העולמי Icann , שהוקם בשנת 1998 , הוא הגוף שאחראי על הקצאת שמות דומיין ברחבי העולם. מאז שנת 2009 אושרה באופן רשמי האפשרות לרשום שמות דומיין בשפות נוספות פרט לאנגלית. בין השפות שאושרו, אושרו גם רישום שמות דומיין בעברית.

מאת: גיא לביארשתות חברתיות18/09/101618 צפיות
עד לא מזמן כשהיינו שומעים על רשתות חברתיות, לרובנו זה היה מזכיר פורומים ואתרי קהילות שבעיקר כוונו לגולשים צעירים. אך מאז כניסת עידן ה- web 2.0 כבר ברור לכולם שרשתות חברתיות זה הדבר החם ביותר שיש. בארץ הכרנו בשנים האחרונות את רשת "מקושרים" , "ח'ברה" והקהילות השיתופיות לגולשים באתר תפוז. אך מאז כניסתה של פייסבוק, נטרפו כל הקלפים ורשתות חברתיות החלו להפוך לנחלת הכלל. יותר מכך, מעידן בו פלח קטן מהאוכלוסיה פעיל ברשתות אלו – הגענו למצב בו מרבית הציבור שפעיל באינטרנט , פעיל גם ברשתות חברתיות.

מאת: גיא לביאפרסום באינטרנט18/09/101116 צפיות
לא לקח יותר מדי זמן עד שפייסבוק, הענקית החברתית החלה לפלוש גם לזירת הפרסום. האמת, זה באמת היה עניין של זמן. לאור גדילתה המאסיבית של פייסבוק בשנים האחרונות החלו חברות שיווק רבות לפרסם גם בפייסבוק. מרבית הגולשים שוהים שם את מרבית זמנם וזוהי הזירה הטובה ביותר לתפוס את הלקוחות הבאים שלכם.

מאת: גיא לביאפרסום באינטרנט18/09/101515 צפיות
אינטרנט היא ללא ספק המדיה האפקטיבית והטובה ביותר לפרסום. לצד ענקיות החיפוש והרשתות החברתיות אפשר לרשום באותיות קידוש לבנה גם את ענקית חיפוש הוידאו – YouTube . פרסום ב- YouTube הפך בשנים האחרונות למקום אטרקטיבי במיוחד לפרסום.

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183913 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182966 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172981 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143343 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144237 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146143 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148495 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica