אחד הדברים הקשים ביותר לכל עסק הוא נושא איתור הלקוחות.
לקוחות קיימים של החברה , שמכירים כבר את המוצרים ואיכות השירות של החברה , יעדיפו לחזור ולקנות בחברה. לשם כל עלינו לנסות ולשמר את אותם לקוחות. שמירת קשר עם הלקוחות ויצירת אינטראקציה קבועה עמם – תבטיח לנו הגדלת מכירות ושמירה על הקיים.
למאמר המלא...
|
בתופעה כלכלית שיש לתת לה יחס מועדף. כל חברה או מותג עסקי שניסו להתעלם , מצאו את עצמם בסופו של דבר נשאבים ומקימים אתר אינטרנט , שהרי בעל עסק שלא קיים באינטרנט – בסופו של דבר יאבד רלוונטיות ויפשוט את הרגל. אתרים רבים שקמו בשנים הראשונות של האינטרנט, מוצאים את עצמם כיום בסיטואציה לא פשוטה , לפיה האתר שלהם כבר לא עונה לצרכים המתקדמים של ציבור הגולשים כיום. חלק מהאתרים שהוקמו בשנים הראשונות , פשוט לא נותנים מענה מתאים – דבר שהופך חלק גדול מאתרים אלו ללא רלוונטיים.
למאמר המלא...
|
גוגל כמנוע חיפוש המוביל בעולם, חייב לשמור ולמצב את עצמו בתור אתר מוביל. אחת הדרכים הבולטות שבה גוגל ממצב את עצמו היא באמצעות שיטת העבודה שלו והכלים החינמיים שהוא מקנה לבעלי האתרים. גוגל למעשה יצרו שפה חדשה של קידום אתרים לפיה עובד כיום כל העולם. מנוע החיפוש של גוגל חינך אותנו לקדם את האתרים שלנו בהתאם לפרמטרים שהוא קבע. על אף שאף אחד מאיתנו לא יודע בוודאות מהם כל הפרמטרים שמשפיעים על קידום אתרים, אנו למדים רבות מגוגל כיצד ניתן לקדם אתרים דרכו. במדינה בה למעלה מ- 90% מהגולשים משתמשים בגוגל ...
למאמר המלא...
|
כתובת URL , הקרויה בעברית שם מתחם או דומיין - היא למעשה כתובת האתר שלכם. מאז כניסת האינטרנט הכרנו בעיקר דומיינים בשפה האנגלית. איגוד האינטרנט העולמי Icann , שהוקם בשנת 1998 , הוא הגוף שאחראי על הקצאת שמות דומיין ברחבי העולם. מאז שנת 2009 אושרה באופן רשמי האפשרות לרשום שמות דומיין בשפות נוספות פרט לאנגלית. בין השפות שאושרו, אושרו גם רישום שמות דומיין בעברית.
למאמר המלא...
|
עד לא מזמן כשהיינו שומעים על רשתות חברתיות, לרובנו זה היה מזכיר פורומים ואתרי קהילות שבעיקר כוונו לגולשים צעירים. אך מאז כניסת עידן ה- web 2.0 כבר ברור לכולם שרשתות חברתיות זה הדבר החם ביותר שיש. בארץ הכרנו בשנים האחרונות את רשת "מקושרים" , "ח'ברה" והקהילות השיתופיות לגולשים באתר תפוז. אך מאז כניסתה של פייסבוק, נטרפו כל הקלפים ורשתות חברתיות החלו להפוך לנחלת הכלל. יותר מכך, מעידן בו פלח קטן מהאוכלוסיה פעיל ברשתות אלו – הגענו למצב בו מרבית הציבור שפעיל באינטרנט , פעיל גם ברשתות חברתיות.
למאמר המלא...
|
לא לקח יותר מדי זמן עד שפייסבוק, הענקית החברתית החלה לפלוש גם לזירת הפרסום. האמת, זה באמת היה עניין של זמן.
לאור גדילתה המאסיבית של פייסבוק בשנים האחרונות החלו חברות שיווק רבות לפרסם גם בפייסבוק. מרבית הגולשים שוהים שם את מרבית זמנם וזוהי הזירה הטובה ביותר לתפוס את הלקוחות הבאים שלכם.
למאמר המלא...
|
אינטרנט היא ללא ספק המדיה האפקטיבית והטובה ביותר לפרסום.
לצד ענקיות החיפוש והרשתות החברתיות אפשר לרשום באותיות קידוש לבנה גם את ענקית חיפוש הוידאו – YouTube . פרסום ב- YouTube הפך בשנים האחרונות למקום אטרקטיבי במיוחד לפרסום.
למאמר המלא...
|
רבים התריעו מכך , רבים משתוקקים לכך ואוטוטו זה כבר כאן.
רשתות חברתיות מבוססות מיקום. מה זה אומר?
כניסת הרשתות החברתיות בדור ה- web 2.0 טרפה את הקלפים של עולם האינטרנט. פייסבוק שצועדת כיום עם למעלה מ- 400 מיליון גולשים ברחבי העולם, הפכה לתאגיד חברתי שמי שלא נמצא בו פשוט לא קיים.
למאמר המלא...
|
במאמר הקודם סקרנו את הכלים הרבים המיוצרים בפייסבוק עבור מפתחים כיום , על מנת להעצים את הרשת החברתית מצד אחד ולהגדיל את היכולת השיווקית של הגולשים בה מצד שני. מלבד כלים רבים למפתחים בתוך הרשת של פייסבוק , תופסת פייסבוק גם נתח משמעותי באתרים שונים ברשת. נענע הייתה מהראשונות לממשק את האתר שלה בצורה מלאה עם פייסבוק וכמו שזה נראה כרגע פייסבוק פה כדי להישאר.
למאמר המלא...
|
אחד הדברים שממחישים יותר מכל את הכוונה של פייסבוק להמשיך ולתפוס נתח משמעותי באינטרנט היא באמצעות שלל כלים למפתחים שהרשת מפתחת עם הזמן. פייסבוק, בדומה לגוגל, מייצרת כלים שיעזרו למפתחים לפתח תוכנות ואפליקציות בתחומה – דבר שיעודד גולשים ומפתחים ובעיקר חברות שיווק ופרסום להתחיל לייצר תנועת גולשים איכותית לטובת המותג שלהם...
למאמר המלא...
|