בעבר כדי לשווק את עצמך היית צריך ללכת למועמדים שלך ולספר להם אחד אחד מה אתה עושה? במה עוסק העסק שלך? המוצר שלך? ולהסביר על כל היתרונות של המוצר שלך.
לעומת זאת היום אנחנו עובדים עם אימיילים. כשאתה שולח מייל אחד בעל ערך גבוה עבור הלקוחות שלך אתה משדר מסר אחד כשהמסר הזה מגיע אל מספר רב של אנשים. האפשרויות הן, פחות או יותר, בלתי מוגבלות מכיוון שרשימת התפוצה שלך יכולה לגדול ולגדול וקהל הלקוחות שלך יכול לגדול בקצב מסחרר. כל זה בהנחה ואתה עובד בשיווק באינטרנט ויש לך אסטרטגיה עסקית בשיווק באימייל.
מהם השלבים אותם אתה צריך לעשות בשביל לשווק נכון באימייל עובר קהל הלקוחות שלך?
1. אתה צריך לדעת מה הלקוח שלך רוצה. כשאתה יודע מה הוא רוצה ומה יעשה לו טוב, אתה יכול לכוון את המסר שלך בדיוק עבור הלקוח וליצור ערך גבוה עבור אותו הלקוח וכך לייצר מכירות גבוהות יותר בעסק. יש משפט שאומר :אם אתה יודע לאן אתה הולך איך תדע שהגעת?" הכוונה היא שבשביל לדעת כיצד להגיע למטרה שלך, אתה צריך קודם כל לדעת מהי המטרה והרבה אנשים ועסקים לא יודעים מהי המטרה שלהם.
2. להתגבר על הסקפטיות שלהם על ידי נתינת ערך גבוה. כשעומד לפניך לקוח ושומע כמה המוצר שלך טוב, במוח שלו עוברת מחשבה אחרת. אולי מעניין אותו לשמוע כמה המוצר שלך טוב אבל יותר מזה הוא רוצה לשמוע כמה המוצר טוב עבורו ולכן אתה כבעל עסק צריך להתגבר על הסקפטיות הזאת שאומרת ללקוח שלך שזה לא יעבוד בשבילו.
3. להראות ללקוחות שלך שהם יכולים. הלקוח אומר לעצמו שאתה הצלחת אבל מי אמר שאני אצליח גם? לכן אנחנו צריכים להראות ללקוחות שלנו שגם הם מסוגלים לעשות את זה בדיוק כמונו או כמו הלקוחות הקודמים שלנו.
4. לתת להם כלים והדרכה כיצד הם יגיעו ממקום אחד למקום אחר בחיים – הלקוח שלך רוצה להגיע מנקודה א לנקודה ב ואתה צריך להוביל אותו לנקודה ב. אם הוא לא ירגיש ויבין שהוא מסוגל להתקדם מנקודה א לנקודה ב הוא לא יקנה ממך.
5. לתת להם מוטיבציה להתקדם כדי לקנות מכם – יכול להיות שכל מה שדברנו היה אמוד מעניין את הלקוח אבל בסופו של דבר אנחנו צריכים להניע אותו לפעולה ולגרום לו להניע את עצמו ולקנות מאתנו את המוצר המעולה שלנו.