התדירות בה אנשים כיום פותחים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם על מנת לבדוק הימצאותן של הודעות חדשות, עקפה מזמן את התדירות בה נפתחת תיבת הדואר שבחזית הבית. הקידמה הטכנולוגית גרמה לכך שכל אדם מחובר כמעט בכל שעות היממה אל האינטרנט ואל הדואר האלקטרוני שלו, ואף האובססיביות לשאלה ''האם חיפשו אותי?'' גורמת לכך שקיום דואר חדש נבדק תכופות.
מהו דיוור אלקטרוני?
מערכת של דיוור אלקטרוני הינה מערכת היוצרת ושולחת, בתדירות נבחרת, פרסומות ועדכונים אל קהל לקוחות בתפוצה רחבה תוך שימוש בשירותי האינטרנט ודואר אלקטרוני. מערכת דיוור אלקטרוני מנהלת ומתחזקת בצורה זו מועדון לקוחות נאמן, המעודכן בצורה שוטפת במבצעים, עדכונים, חידושים ושינויים בעסק שלכם. דרך שירות דיוור אלקטרוני באפשרות העסק שלכם להגיע ישירות אל תיבת הדואר האלקטרוני של כל לקוח ולקוח, ובכך תוכלו להיות זמינים ונגישים יותר לקהל לקוחותיכם.
והמחיר? דיוור אלקטרוני - מחירים
קיימות כיום חברות המציעות ניהול כולל של מערכת הניוזלטר וכאלו המציעות הספקת תוכנה ושירות טכני לעסקים המעוניינים לנהל את השירות בעצמם. מחירים של דיוור אלקטרוני תלויים כמובן בשירותים הניתנים על ידי חברת מערכת הניוזלטר. יצירת הניוזלטר, ניהול ושליחת תוכן קבוע, סטטיסטיקות ומעקב – כל השירותים האלו ועוד מייקרים את המחירים של דיוור אלקטרוני. בנוסף, דיוור אלקטרוני מחירים תלויים בכמות הלקוחות בתפוצה, ותדירות שליחת התוכן אל קהל הלקוחות. בכל אופן העלות של מערכת הדיוור האלקטרוני ידועה כזולה ביותר ביחס לשיטות שיווק אחרות.
מערכת ניוזלטר – היתרונות
היתרונות המובהקים של מערכת ניוזלטר הינם הגישה הישירה אל כל לקוח, והיכולת לשמר ולהרחיב מועדון לקוחות מעודכן. מערכת ניוזלטר שולחת את התכנים ישירות אל תיבת הדואר של הלקוח, ובכך התוכן נשאר זמין ונגיש ללקוח בכל עת (שלא כמו מודעה מודפסת הנזרקת ונאבדת לעיתים תכופות). מערכת ניוזלטר מאפשרת פרסום בתדירות גבוהה, בתפוצה רחבה ובעלות נמוכה ביחס לשיטות שיווק אחרות.