מתחילת שנות ה – 2000, יותר ויותר בעלי עסקים, הן בארץ והן בעולם, מנסים לפענח את פורמט השיווק המנצח, כלומר, את זה אשר יביא להם בדיוק את קהל הלקוחות הטבעי והרלוונטי להם. לכן, היום, יותר ויותר בעלי עסקים משווקים את עצמם באמצעות ניוזלטר, אחת משיטות השיווק הדיגיטליות המוצלחות והאפקטיביות ביותר. לכן, במאמר זה נספר הכול אודות הניוזלטר ועוד.
כל מה שצריך לדעת על ניוזלטר, מערכת ניוזלטר, מחירים ועוד
ובכן, מבחינת פירוש, כאשר אומרים ניוזלטר, ובאנגלית Newsletter, הכוונה הינה למגזין אלקטרוני, אגרת מידע או עלון חדשות אשר מיועדים לקהל יעד כזה או אחר. לעומת זאת, מבחינה מעשית, כאשר אומרים ניוזלטר, הכוונה הינה למגזין אלקטרוני אשר בא לידי ביטוי בדמותה של מערכת ניוזלטר, כלומר, מערכת דיגיטלית ואלקטרונית אשר ביכולה לא רק להפיק ניוזלטרים איכותיים ומושקעים מבחינת מלל ועיצוב, אלא בעיקר להגיע למספר גדול של מחוטבים. במילים אחרות, מערכת ניוזלטר מהווה מעין פלטפורמה אשר מתמחה בהפקה של אגרות מידע ועלונים שיווקיים אשר מכילים בתוכם מידע חיוני ורלוונטי, והכי חשוב, מתמחה בשליחה ישירה ונוחה שלהם לרשימת מיילים של קהל היעד של בעל העסק.
כל מה שצריך לדעת על מערכת ניוזלטר מבחינת מחירים
עכשיו, בהמשך לכל האמור לעיל, נמשיך ונאמר, כי, מערכת ניוזלטר, וזאת בדומה לכל פלטפורמה דיגיטלית ושיווקית אחרת, הינה מערכת אשר השימוש בה כרוך בתשלום. לכן, מבחינת כל מה שצריך לדעת על דיוור אלקטרוני מחירים, נספר, כי, קיימות שתי אפשרויות מבחינת מחירים. ניתן לרכוש באופן חד פעמי מערכת ניוזלטר, וזאת באופן שיהיה ניתן לפסוח על ההיבט של דיוור אלקטרוני מחירים, וזאת שכן השימוש במערכת כלל יהיה כרוך בתשלום. לרוב, מדובר בעלות חד פעמית של כמה אלפי שקלים. עכשיו, מבחינת כל מה שנוגע להיבט של דיוור אלקטרוני מחירים מבחינת השכרת השירות, הרי ומדובר בעלות ממוצעת של כמה מאות שקלים במהלך כל שימוש, וזאת באופן שכלל לא צריך לרכוש את המערכת.