כדי להצליח ולשמור על רלוונטיות בעולם התחרותי של היום, עסקים וארגונים לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים. כדי לשמור על פלח שוק וגם כדי להגדיל מכירות חשוב לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולמצוא כל העת לקוחות חדשים. למרבה המזל, הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לעשות כל זאת ואף יותר באמצעי מתוחכם של שליחת מיילים בכמויות. עם זאת, חשוב לעשות זאת נכון ועדיף לצורך כך לעבוד עם המקצוענים בתחום.
אנחנו כאן בשבילך
דרך מצוינת לשמר לקוחות קיימים היא לשמור איתם על קשר רציף. עם זאת, שמירה על קשר עם נפח גדול של לקוחות יכולה להיות משימה לא פשוטה ויותר מזה - יקרה. מערכים של שירות לקוחות טלפוני ידועים בהיותם יקרים ומסורבלים ואילו אמצעים זולים יתר, כדוגמת שליחת מכתבים בדואר, צורכים גם הם משאבים לא מועטים.
הטכנולוגיה המודרנית שכוללת מחשב בכל בית ואת רשת האינטרנט הביאו ליצירת דרך פשוטה, אלגנטית וזולה לשמירה על קשר על לקוחות קיימים לצורך הגברת הנאמנות שלהם לעסק. האמצעי היעיל שאנו מדברים עליו הוא שימוש בטכנולוגיות של מערכות דיוור מתקדמות, בדרך שאיננה מביאה לאנטגוניזם (התנגדות) מצד הלקוח. שליחה של מיילים בתפוצה רחבה, בצורה של ניוזלטר, למשל, מסייעת בשמירה על קשר המלווה בהרגשה של תועלת עבור הלקוח. הניוזלטר מאפשר פנייה אישית בהיקף גדול, כאשר הלקוח יכול לקבל מידע רב ערך אודות שירותים או מוצרים חדשים, איחולי ברכות לחג ויום טוב, קיום של מבצעים, חידושים וכן הלאה.
ממשיכים להתקדם
כל עסק יודע עד כמה חשוב להשקיע בשיווק. הצרה היא שכאשר שיווק נעשה בצורה לא נכונה הוא למעשה זריית כסף לרוח. באמצעות השקעה בשיווק חכם במיל ובאינטרנט, בפניה ללקוחות בתפוצה רחבה, הן ללקוחות פוטנציאליים והן לקוחות חדשים, התמורה מחזירה את ההשקעה בקלות.
בניגוד למערכים של דואר מהדור הישן, שבהם נתפסה הפניה על ידי הלקוח לא תמיד באופן חיוב, כאשר בונים אותו נכון את הניוזלטר פשוט עושה את העבודה. כמובן שלשם כך יש לעשות זאת באמצעים מקצועיים תוך הישענות על מיתוג עסקי נבון. כך, באמצעות עיצוב אישי של הניוזלטר, מרבית הצרכנים המקבלים אותו רואים בו פניה לגיטימית, בדומה לסוג של מכתב אישי ולא כפניה של עסק אנונימי, אחד מיני רבים. על רקע הדברים האלה, אין פלא שעסקים וארגונים רבים ממשיכים להתקדם ולהשיג הישגים עסקיים יפים תוך שימוש נכון בשליחת מיילים רחבה, באמצעות פיתוח מערך דיוור ממוחשב נכון וניוזלטר מתאים.