לא מזמן, בחג הסוכות, יצאתי לשטח לבחון מקרוב את שוק ארבעת המינים שאמור לתפוס תאוצה בתקופה זו, אך התודאתי לגלות מצב אחר לגמרי..
לפני כמה שנים, שוק ארבעת המינים היה מגלגל המון מזומנים במחזור המכירות שלו בכל השווקים בארץ. אבל בשנים האחרונות משהו השתנה קצת בתחום ובאים פחות קונים לשווקים הידועים בערים. הדבר הורגש ברגע שהגעת לשוק, מכיוון שאתה מרגיש שהמקום ריק יחסית לשנים הקודמות.
כמה אנשים אפילו פנו אליי בשאלה: איפה כל הקונים? איפה כל האנשים שמגיעים לכאן כל שנה?
לתופעה הזאת יתכנו כמה סיבות שלא המקום לפרטן כאן מכיוון שאני רוצה להדגיש נושא חשוב אחר שלמדתי כשצפיתי על דרך המכירה בשוק:
מכיוון שלא היו יותר מידי קונים, המוכרים היו צריכים ליצור אינטרקציה כלשהי עם הלקוחות כדי שהם יגיעו דווקא אל הדוכן שלהם. האינטרקציה הזאת שאנחנו רואים אותה גם כשאנחנו נכנסים לחנות רגילה, חייבת להיווצר על ידי המוכר. והיא גם חייבת להיווצר כמה וכמה פעמים ביום וזאת עבודה לא פשוטה..
באינטרנט, לעומת זאת, אין לך צורך ליצור את האינטרקציה הזאת כל פעם מחדש מכיוון שכשאתה יוצר כלי שיווק רציניים, אתה משאיר אותם באינטרנט והאנשים שיחפשו אותך, את ההזדמנות העסקית שלך או את המוצר שאתה מציע להם, הם כבר ימצאו אותך! בנוסף לזאת אם אתה מספיק רציני בעסק שלך, אתה יכול ליצור לך מערכת דיוור אוטומטית שיוצרת קשר עם הלקוחות שלך וכך אתה לא צריך לעבוד יותר מידי כי האינטרנט עושה לך את העבודה.
אם נבין את הכח המדהים הזה של האינטרנט, נוכל לקדם את העסק הביתי שלנו בשיווק רשתי ובכל תחום מכל מקום שאנחנו נמצאים שם וגם כשאנחנו לא נמצאים ליד מחשב.
לקבלת הקורס המלא לשיווק רשתי באינטרנט ניתם להכנס לקישור למטה
בהצלחה!