חפש מאמרים:
שלום אורח
23.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

3 סיבות למה שיווק מפה לאוזן לא עובד?...

מאת: עירית שרירשיווק20/10/20131067 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האמת ששיווק מפה לאוזן עובד מעולה, אלא אם כן אנחנו מפריעים לו....

כמו הרבה דברים בחיים, גם הצלחה בשיווק מפה לאוזן היא שיקוף מדוייק של האמונות שלנו. אותן אמונות גורמות לנו לבצע או להימנע מפעולות מסויימות אשר יתרמו להצלחתנו או יעכבו אותה.

אספתי למאמר זה את הטעויות העיקריות והחוזרות אשר אני מזהה אצל לקוחותי וחברי קהילת התוכן שלי, אם אתם מזהים משהו שקיים גם אצלכם – זה הזמן לשנות, ולשפר משמעותית את התוצאות!

טעויות נפוצות שאני רואה אצל בעלי עסקים, ומפריעים לשיווק מפה לאוזן שלהם לעבוד:

1 – לוודא שהלקוחות מרוצים זה מספיק!

תפיסה רווחת היא שאם תדאג שהלקוחות יהיו מרוצים, השאר כבר יקרה מעצמו.... הם כבר יספרו עליך הלאה. למרבה הצער, בעולם האמיתי דברים עובדים קצת אחרת, הלקוחות מרוצים אבל אם לא ישאלו אותם מה השירות או המוצר בו הם משתמשים הם לא יעלו על דעתם לשתף אחרים ביוזמתם.
וודאו שכל תקשורת שלכם עם הלקוח בכתב ובע"פ מסתיימת בהנעה לפעולה!

2 – צריך להשקיע בעיקר במשיכת לקוחות חדשים!

עסקים רבים בוחרים להשקיע משאבי זמן וכסף רבים במשיכת לקוחות אשר אינם מכירים אותם, זאת למרות שהעובדות השיווקיות קובעות חד-משמעית שקל יותר וזול יותר למכור לאלה שמכירים אותנו. יותר קל לשכנע מישהו שכבר קנה מאיתנו בעבר לרכוש מאיתנו שוב, מאשר למשוך מישהו ששומע עלינו לראשונה.
שימרו על קשר עם הלקוחות, טפחו אותם ותנו להם סיבה לרכוש שוב!

3 – אין שום דרך לשלוט בתדירות של שיווק מפה לאוזן!

חשוב להבין ששיווק מפה לאוזן קורה כשאנחנו נמצאים באופן שוטף במודעות של הלקוח, אם הקשר בינינו מסתכם בעת רכישת המוצר או השירות הנוכחות שלנו במודעות הלקוח בירידה מתמדת תוך זמן קצר מביצוע הרכישה וסיום הקשר.
על מנת להישאר במודעות, עלינו להמשיך ולתחזק את הקשר באמצעות דיוור בעל ערך (לא רק מכירה), מדיה חברתית ועוד. המשך הקשר יגרום ללקוח לקבל מסרים שונים מאיתנו אשר יאירו לו צדדים שונים בפעילות העסק והערך שמייצר המוצר או השירות.

אל תקחו את הקשר עם הלקוח כמובן מאליו!

4 - לחשוב ששיווק מפה לאוזן יקרה רק כאשר מישהו חווה את המוצר או השירות שלך!

הכלים האינטרנטיים היום כבר אינם מגבילים את השיווק מפה לאוזן וההמלצות עליך לכאלה שחוו את המוצר והשירות בלבד. עולם תוכן הכולל תוכן מקצועי, סרטונים ועבודה במדיה החברתית יכול ליצור חוויית משתמש, תדמית עליך כאיש מקצוע, ותדמית של המוצר או השירות עצמו.

השתמש בכלי שיווק אינטרנטי להפצת התוכן, ויצירת התדמית וחוויית המשתמש!

שימוש בכלי השיווק האינטרנטי בצורה נכונה ושיווק תוכן אפקטיבי, משפרים משמעותית את משיכת הלקוחות באמצעות שיווק מפה לאוזן!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עירית שריר - מנכ"ל

ייעוץ שיווקי ופיתוח עסקי

מגנט - חשיבה שיווקית אחרת!

info@magnet-market.co.il

אתר: http://www.magnet-market.co.il

כתיבה שיווקית: http://goo.gl/yfsPXk

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עירית שריר

מאת: עירית שרירעסקים קטנים ובינוניים31/10/13999 צפיות
הדרך הפשוטה ביותר לבדוק רמת אפקטיביות של תוכן היא כמובן – לפי התוצאות! כמה לקוחות פוטנציאליים אתה מצליח למשוך באמצעותה בחודש? האם מגיעים לקוחות פוטנציאליים איכותיים, אשר באמת מתאימים לקהל היעד שאליו את הפונה? אם התוכן שלך עובד - אפשר לשפר את התוצאות ולמשוך יותר לקוחות, אם התוכן שלך לא עובד או מושך לקוחות פוטנציאליים אשר אינם קהל היעד שלך - צריך לעשות בדיקה ולשנות את הכתיבה, ההפצה או שניהם.

מאת: עירית שרירעסקים קטנים ובינוניים25/03/131109 צפיות
בעלי עסקים רבים משאירים את שיווק העסק השוטף ללא טיפול מסיבות שונות: חופשה, עבודה, פיתוח וכו'. התוצאה בדרך כלל תהיה עליות וירידות חדות בהיקף העבודה. שיווק אינטנסיבי כשאין עבודה יוביל לזרימת לקוחות שמשתקת כמובן את השיווק, וכאשר "נגמרים" הלקוחות שהגיעו שוב שיווק אינטנסיבי. הפתרון הוא בניית סט פעולות קבועות המבוצעות ללא קשר לשאלה האם אני עובד או בחופשה. ניתן כמובן לווסת את מינון הפעולות בהתאם לכמות הלקוחות והעבודה שהעסק מסוגל להכיל, אך אסור לנו להפסיקו לחלוטין. המאמר עוסק בבניית השיווק הקבוע.

מאת: עירית שרירשיווק26/11/121069 צפיות
"מותרות" זו לא מילה גסה! גם במקרים בהם המוצרים שלנו אכן נתפסים כ"מותרות" נוכל לאתר ביתר קלות את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, אם רק נגדיר מלכתחילה שאת הלקוחות האלה ברצוננו למשוך. חינוך לקוחות הינה פעולה שדורשת השקעת משאבים אדירים, אינה תמיד ריווחית ועל כן שמורה לחברות עתירות הון. לכן, אני מציעה דבר פשוט יותר....

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי07/07/121079 צפיות
עצמאיים ובעלי חברות מחליטים פעמים רבות להקדיש את עצמם למטרת קידום העסק ושיווקו בצורה מוחלטת, רק בכדי להתייאש זמן קצר לאחר שהתחילו. ההשקעה העצומה והאימפולסיבית מתבטאת הן במשאבים כספיים והן במשאבים נפשיים רבים, השקעה אותה קשה לשמר על אותו הקצב ורמת המוטיבציה לאורך זמן, ואז....רבים מהם – מפסיקים! חבל מאוד! החתירה למטרה היא תכונה חשובה, ובוודאי הכרחית גם בקידום העסק. ההחלטה על שיווק העסק וקידומו לראש סדר העדיפויות היא משמעותית ביותר, אך יש לזכור כי צריך לעשות זאת בצורה בה תוכלו להתמיד לאורך זמן.

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי16/05/121036 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו, הפועלים בסביבה עסקית, נמצא בתוך מערבולת של שגרה, של מרדף אינסופי אחר זמן, משימות, קידום הקריירה וכו'. כנסים מקצועיים הם ההתרועעות החברתית והעסקית הקרובה ביותר בהגדרתה למה שתיארתי כמדורה המשותפת זוהי ההזדמנות לצאת מהמחשב, מהמשרד או משגרת הפגישות אל העולם האמיתי. באמצעות כנסים מקצועיים ניתן ללמוד דגשים חדשים שאולי לא שמענו עליהם בתחום שלנו, להיוודע לקולגות, מתחרים ושיתופי פעולה אפשריים. הנה 3 דברים משמעותיים אשר יעזרו לך להפיק מכנס מקצועי את המקסימום!

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222759 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/214006 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/214159 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175531 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162728 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/163050 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162140 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica