חפש מאמרים:
שלום אורח
21.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

 

עירית שריר מאמרים אחרונים של הכותב

 
   
   
 
חברה: שיווק מגנט - חשיבה שיווקית אחרת!

אתר אינטרנט: www.magnet-market.co.il

צור קשר: צור קשר

אודות הכותב:

נעים להכיר – אני עירית,

חשוב לי לספר לך על הדרך שהובילה אותי לעסק שיש לי היום כדי להבהיר משהו בסיסי שאני מאמינה בו מאוד: כל דבר שאני מלמדת, עשיתי בעצמי, התמודדתי עם האתגרים בדרך, ואני יודעת מה צריך לעשות כדי להצליח!

התחלתי את דרכי בהיי-טק בשיווק ומכירות של מוצרים ושירותים, הקמתי מחלקת Outsourcing אשר עבדה מול החברות הגדולות במשק, והתחרתה בהצלחה בגופים הגדולים ביותר בתחום. מעל 12 שנים מילאתי תפקידי ניהול בכירים, הובלתי פרוייקטים ותהליכי מיתוג, פיתוח חומר שיווקי, כתיבת תוכנית שיווק שנתית ומעקב למימושה. במקביל לעבודה בהיי-טק הפכתי לנטורופתית מוסמכת, מומחית לצמחי מרפא והעצמה אישית. עזרתי לאנשים לקחת אחריות על חייהם ובריאותם, ופתאום הייתי צריכה להסביר למה דווקא נטורופתיה? למה דווקא אני? התמודדתי עם סוגיות רבות של מיתוג, שיווק ותמחור ואת התובנות אני מיישמת יומיום עם לקוחותי. תהליך מיתוג שעשיתי בעסק הבהיר לי בצורה ברורה וחדה שיתרונותי המשמעותיים בשוק נמצאים דווקא בידע השיווקי, ויישומו בעסקים אחרים. התברר לי שעקרונות שיווקיים שעבורי הם מובנים מאליהם, אינם ברורים לבעלי עסקים אחרים. 
חזרתי לתחום האהוב עלי – שיווק! 
עכשיו אני נוהגת לומר שאני רואה את העסק ואת בעל העסק, ויכולה להניע את שניהם להצלחה!
מתוך העבודה המעשית של ליווי עסקים בתחום השיווקי התפתח מודל ייחודי -  "שיווק מגנט", המודל מציג בידול מיידי מהמתחרים וניתוח שיווקי לשיפור התוצאות העסקיות. שיווק מגנט מאפשר לעסק למשוך את הלקוח הנכון אליו, לסנן מתוך קהל היעד את אלה המחפשים כרגע מוצר או שירות אותם העסק מציע, ולעבוד בצורה אפקטיבית בערוצי השיווק הרלבנטיים עם כל תקציב.

היום אני משתמשת בכל הכלים שאספתי לאורך הדרך, כדי לעזור לבעלי עסקים להצליח!
אני עוזרת להם להגדיר במילים את ההתלהבות והתשוקה העומדים בבסיס עשייתם העסקית, ובאותם כלים מלמדת אותם גם לשווק.

החזון של "מגנט" הוא לקדם ולפתח עסקים, ולהגדיל 
את ריווחיותם תוך שימוש מיטבי בכישורים והמשאבים בעסק!





 
     
 
 
   
  מאמרים אחרונים מאת עירית שריר  
 

איך תדע אם הכתיבה השיווקית שלך אפקטיבית?

מאת: עירית שרירעסקים קטנים ובינוניים31/10/13989 צפיות
הדרך הפשוטה ביותר לבדוק רמת אפקטיביות של תוכן היא כמובן – לפי התוצאות! כמה לקוחות פוטנציאליים אתה מצליח למשוך באמצעותה בחודש? האם מגיעים לקוחות פוטנציאליים איכותיים, אשר באמת מתאימים לקהל היעד שאליו את הפונה? אם התוכן שלך עובד - אפשר לשפר את התוצאות ולמשוך יותר לקוחות, אם התוכן שלך לא עובד או מושך לקוחות פוטנציאליים אשר אינם קהל היעד שלך - צריך לעשות בדיקה ולשנות את הכתיבה, ההפצה או שניהם.
למאמר המלא...

3 סיבות למה שיווק מפה לאוזן לא עובד?...

מאת: עירית שרירשיווק20/10/131058 צפיות
האמת ששיווק מפה לאוזן עובד מעולה, אלא אם כן אנחנו מפריעים לו.... אספתי למאמר זה את הטעויות העיקריות והחוזרות אשר אני מזהה אצל לקוחותי וחברי קהילת התוכן שלי. כמו הרבה דברים בחיים, אמונות גורמות לנו לבצע או להימנע מפעולות מסויימות אשר יתרמו להצלחתנו או יעכבו אותה. אם אתם מזהים משהו שקיים גם אצלכם – זה הזמן לשנות, ולשפר משמעותית את התוצאות!
למאמר המלא...

3 טיפים ליצירת זרימת לקוחות קבועה!

מאת: עירית שרירעסקים קטנים ובינוניים25/03/131095 צפיות
בעלי עסקים רבים משאירים את שיווק העסק השוטף ללא טיפול מסיבות שונות: חופשה, עבודה, פיתוח וכו'. התוצאה בדרך כלל תהיה עליות וירידות חדות בהיקף העבודה. שיווק אינטנסיבי כשאין עבודה יוביל לזרימת לקוחות שמשתקת כמובן את השיווק, וכאשר "נגמרים" הלקוחות שהגיעו שוב שיווק אינטנסיבי. הפתרון הוא בניית סט פעולות קבועות המבוצעות ללא קשר לשאלה האם אני עובד או בחופשה. ניתן כמובן לווסת את מינון הפעולות בהתאם לכמות הלקוחות והעבודה שהעסק מסוגל להכיל, אך אסור לנו להפסיקו לחלוטין. המאמר עוסק בבניית השיווק הקבוע.
למאמר המלא...

המוצר שלכם נתפס כמותרות בעיני הלקוח? יש פתרון!

מאת: עירית שרירשיווק26/11/121065 צפיות
"מותרות" זו לא מילה גסה! גם במקרים בהם המוצרים שלנו אכן נתפסים כ"מותרות" נוכל לאתר ביתר קלות את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, אם רק נגדיר מלכתחילה שאת הלקוחות האלה ברצוננו למשוך. חינוך לקוחות הינה פעולה שדורשת השקעת משאבים אדירים, אינה תמיד ריווחית ועל כן שמורה לחברות עתירות הון. לכן, אני מציעה דבר פשוט יותר....
למאמר המלא...

טיפים להתמודדות עם שברי מאמץ שיווקיים

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי07/07/121075 צפיות
עצמאיים ובעלי חברות מחליטים פעמים רבות להקדיש את עצמם למטרת קידום העסק ושיווקו בצורה מוחלטת, רק בכדי להתייאש זמן קצר לאחר שהתחילו. ההשקעה העצומה והאימפולסיבית מתבטאת הן במשאבים כספיים והן במשאבים נפשיים רבים, השקעה אותה קשה לשמר על אותו הקצב ורמת המוטיבציה לאורך זמן, ואז....רבים מהם – מפסיקים! חבל מאוד! החתירה למטרה היא תכונה חשובה, ובוודאי הכרחית גם בקידום העסק. ההחלטה על שיווק העסק וקידומו לראש סדר העדיפויות היא משמעותית ביותר, אך יש לזכור כי צריך לעשות זאת בצורה בה תוכלו להתמיד לאורך זמן.
למאמר המלא...

כנסים שיווקיים על האש!!

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי16/05/121029 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו, הפועלים בסביבה עסקית, נמצא בתוך מערבולת של שגרה, של מרדף אינסופי אחר זמן, משימות, קידום הקריירה וכו'. כנסים מקצועיים הם ההתרועעות החברתית והעסקית הקרובה ביותר בהגדרתה למה שתיארתי כמדורה המשותפת זוהי ההזדמנות לצאת מהמחשב, מהמשרד או משגרת הפגישות אל העולם האמיתי. באמצעות כנסים מקצועיים ניתן ללמוד דגשים חדשים שאולי לא שמענו עליהם בתחום שלנו, להיוודע לקולגות, מתחרים ושיתופי פעולה אפשריים. הנה 3 דברים משמעותיים אשר יעזרו לך להפיק מכנס מקצועי את המקסימום!
למאמר המלא...

 
     
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica