חפש מאמרים:
שלום אורח
21.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

3 טיפים ליצירת זרימת לקוחות קבועה!

רגע לפני שאני יוצאת לחופשה, אני חושבת על בעלי עסקים רבים המשאירים את שיווק העסק השוטף ללא טיפול מסיבות שונות: חופשה, עבודה שנכנסה ושואבת את כל משאביהם, פיתוח מוצרים ושירותים חדשים בעסק ועוד.

התוצאה בדרך כלל תהיה עליות וירידות חדות בהיקף העבודה. שיווק אינטנסיבי כאשר אין עבודה, יוביל בהדרגה לכמות לקוחות הולכת וגדלה בעסק (בהנחה שבוצע שיווק אפקטיבי כמובן), העלייה בעבודה משתקת כמובן את השיווק, וכאשר "נגמרים" הלקוחות שהגיעו, שוב אנו חוזרים לנקודת ההתחלה בה אין לקוחות והעבודה בעסק דלילה.

בעיה נפוצה נוספת היא שעסקים רבים נוטים לחשוב שאם הם מצויינים בתחומם, הרי ששלב ה"פה לאוזן" קרוב ואז אין צורך בשיווק נוסף. למעשה, לא כך הם פני הדברים. פה לאוזן לא קורה מעצמו, וגם כאשר הוא קורה לא ניתן לשלוט בהיקפו ובמהירות הגעת הלקוחות דרכו.

על מנת לבסס שיווק המזרים לקוחות לעסק באופן קבוע עלינו לבנות סט פעולות קבועות המבוצעות ללא קשר לשאלה האם אני עובד או בחופשה. ניתן כמובן לווסת את מינון הפעולות בהתאם לכמות הלקוחות והעבודה שהעסק מסוגל להכיל, אך אסור לנו להפסיקו לחלוטין.

כפי שאחת ממורותיי נהגה להסביר בצורה משכנעת למדי: "זה כמו ערימות הכביסה בבית, תשומת לב קבועה ועבודה מסודרת תשאיר את הערימות מטופלות וכמות סבירה של בגדים נקיים תהיה זמינה בכל עת, אך לעולם לא נגיע למצב בו אין צורך לטפל בכביסה כלל, והבגדים הנקיים יגיעו מעצמם.... "

שלושה טיפים חשובים לבעלי עסקים המעוניינים לבנות סט פעולות שיווקיות קבועות:

1. אספו נתונים והחליטו מהם ערוצי השיווק האפקטיביים עבורכם, מהם מגיעים רוב לקוחותיכם היום.

דוגמה לערוצי שיווק: מדיה חברתית, אתר ופעילות אינטרנטית, נטוורקינג, שת"פ או
המלצות של בעלי מקצוע אחרים או גופים מקצועיים, מאגר לקוחות או כל מקור אחר.

2. הגדירו מהן הפעולות שאתם עושים היום כדי למשוך את אותם לקוחות, ומהן הפעולות הנוספות שניתן לעשות בכל ערוץ שיווקי בו אתם פועלים כדי להגביר את כמות הלקוחות והיקף העבודה המגיעים ממנו.

אם היום אתם מושכים לקוחות דרך האתר, אולי כדאי להוסיף תכנים בתדירות קבועה, להוסיף אירועים, להוסיף חנות וכו.
אם אתם מושכים לקוחות דרך מדיה חברתית, אולי כדאי להשתתף בפורומים או רשתות חברתיות נוספות.

3. הגדירו איזה פעולות חייבות להיות מבוצעות על ידכם, ואיזה פעולות ניתן להעביר למישהו אחר לביצוע בשמכם. פעולות פשוטות ניתן להפקיד גם בידי עובדים לא מקצועיים וזולים יותר.

כתיבת תכנים יכולה להיות מבוצעת ע"י מישהו מקצועי שאינו אתם, או אם אתם הכותבים תוכלו להעביר למישהו אחר את הפצתם. קיימים שירותי משרד רבים אותם ניתן לצרוך לפי שעה: מזכירות, גביה, אדמיניסטרציה וכו'.

זיכרו, סט פעולות שיווקיות קבוע יכול ליצור זרימת לקוחות קבועה לעסק!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עירית שריר - מנכ"ל

ייעוץ שיווקי ופיתוח עסקי

מגנט - חשיבה שיווקית אחרת!

info@magnet-market.co.il

אתר: http://www.magnet-market.co.il

כתיבה שיווקית: http://goo.gl/yfsPXk

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עירית שריר

מאת: עירית שרירעסקים קטנים ובינוניים31/10/13989 צפיות
הדרך הפשוטה ביותר לבדוק רמת אפקטיביות של תוכן היא כמובן – לפי התוצאות! כמה לקוחות פוטנציאליים אתה מצליח למשוך באמצעותה בחודש? האם מגיעים לקוחות פוטנציאליים איכותיים, אשר באמת מתאימים לקהל היעד שאליו את הפונה? אם התוכן שלך עובד - אפשר לשפר את התוצאות ולמשוך יותר לקוחות, אם התוכן שלך לא עובד או מושך לקוחות פוטנציאליים אשר אינם קהל היעד שלך - צריך לעשות בדיקה ולשנות את הכתיבה, ההפצה או שניהם.

מאת: עירית שרירשיווק20/10/131058 צפיות
האמת ששיווק מפה לאוזן עובד מעולה, אלא אם כן אנחנו מפריעים לו.... אספתי למאמר זה את הטעויות העיקריות והחוזרות אשר אני מזהה אצל לקוחותי וחברי קהילת התוכן שלי. כמו הרבה דברים בחיים, אמונות גורמות לנו לבצע או להימנע מפעולות מסויימות אשר יתרמו להצלחתנו או יעכבו אותה. אם אתם מזהים משהו שקיים גם אצלכם – זה הזמן לשנות, ולשפר משמעותית את התוצאות!

מאת: עירית שרירשיווק26/11/121065 צפיות
"מותרות" זו לא מילה גסה! גם במקרים בהם המוצרים שלנו אכן נתפסים כ"מותרות" נוכל לאתר ביתר קלות את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, אם רק נגדיר מלכתחילה שאת הלקוחות האלה ברצוננו למשוך. חינוך לקוחות הינה פעולה שדורשת השקעת משאבים אדירים, אינה תמיד ריווחית ועל כן שמורה לחברות עתירות הון. לכן, אני מציעה דבר פשוט יותר....

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי07/07/121075 צפיות
עצמאיים ובעלי חברות מחליטים פעמים רבות להקדיש את עצמם למטרת קידום העסק ושיווקו בצורה מוחלטת, רק בכדי להתייאש זמן קצר לאחר שהתחילו. ההשקעה העצומה והאימפולסיבית מתבטאת הן במשאבים כספיים והן במשאבים נפשיים רבים, השקעה אותה קשה לשמר על אותו הקצב ורמת המוטיבציה לאורך זמן, ואז....רבים מהם – מפסיקים! חבל מאוד! החתירה למטרה היא תכונה חשובה, ובוודאי הכרחית גם בקידום העסק. ההחלטה על שיווק העסק וקידומו לראש סדר העדיפויות היא משמעותית ביותר, אך יש לזכור כי צריך לעשות זאת בצורה בה תוכלו להתמיד לאורך זמן.

מאת: עירית שרירייעוץ עסקי16/05/121029 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו, הפועלים בסביבה עסקית, נמצא בתוך מערבולת של שגרה, של מרדף אינסופי אחר זמן, משימות, קידום הקריירה וכו'. כנסים מקצועיים הם ההתרועעות החברתית והעסקית הקרובה ביותר בהגדרתה למה שתיארתי כמדורה המשותפת זוהי ההזדמנות לצאת מהמחשב, מהמשרד או משגרת הפגישות אל העולם האמיתי. באמצעות כנסים מקצועיים ניתן ללמוד דגשים חדשים שאולי לא שמענו עליהם בתחום שלנו, להיוודע לקולגות, מתחרים ושיתופי פעולה אפשריים. הנה 3 דברים משמעותיים אשר יעזרו לך להפיק מכנס מקצועי את המקסימום!

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211487 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211324 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211158 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211356 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201272 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201184 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201051 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica