חפש מאמרים:
שלום אורח
22.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הטעות הכי נפוצה שעושים עסקים קטנים בפרסום העסק

" הפסקתי את הפרסום השבוע , חבל על הכסף" שוב שמעתי את אותו משפט שאני שומעת מרבים מלקוחותיי .

ברגע שמתחילים  לעלות על מסלול ההצלחה , שניצני תוצאות נראים בשטח והיומן של ה לקוח ה מתחיל להתמלא מגיע המשפט הזה.

 

הוא בדרך כלל מגיע יחד עם ויתור על התחזוקה השוטפת היומיומית של האתר בלוג או דפי הפייסבוק המקצועיים שכולם יחד מטרתם לשמור על העסק בתודעה של הלקוחות הקיימים ואלו הפוטנציאליים שכבר ראו , שמעו אך טרם התנסו.

אני כמובן ממש לא מאמינה בדרך הזאת , לדעתי ומניסיוני אין עסק שלא זקוק לתחזוקה שוטפת פרסום, יח"צ ושיווק אינטרנטי לאורך כל השנה ולא בנקודות שפל של העסק.

דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך !

פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

קחו לדוגמא את חברת קוקה קולה העולמית , בהחלט בין המותגים הכי חזקים בעולם את המשקה הזה ניתן למצוא בכל פינה על גבי הגלובוס , בחורים הכי גדולים שהגעתי בהודו קוקה קולה הייתה שם , מדובר ללא ספק במותג על , האם ליום אחד ורק אחד החברה הזו מפסיקה לפרסם את עצמה ?

התשובה היא כמובן : לא ! חד משמעית

אין יום אחד שלא קיים איזהו מדיה פרסומית של קוקה קולה בעולם.

התשובה שבדרך כלל אני מקבלת מעסקים קטנים שאני נותנת להם את הדוגמא הזו היא : " מה את משווה? שאני אהיה קוקה קולה גם אפרסם כל הזמן " ומפספסים את העניין המרכזי.

פרסום שוטף לא קשור בתקציב כזה או אחר , זה לא משנה אם את או אתה מפרסמים במאות שקלים בכל חודש או בעשרות אלפי שקלים , למען האמת אפשר גם לפרסם באפס שקלים ...העניין הוא היכולת להתמיד .

החשוב פה היא החזרתיות על הפרסומים , הנוכחות התמידית ברשתות החברתיות , במילה אחת : התמדה!

בכל תקופה בעסק מפרסמים טובה פחות טובה , בתקציב נמוך בתקציב גבוה פרסום, שיוק ויח"צ תמיד עושים.

 

רב הפעמים מה שקורה לאלו שמפסיקים לפרסם ליח"צן או לשווק כי הם ממש לחוצים ויש להם מלא לקוחות כרגע, שבלי לשים לב חלק מהלקוחות מסיימים תהליך כזה או אחר או מיצו את הרכישות מאותו בית עסק ואותו מקום

שלא טרח לשמור על כניסה של לקוחות חדשים ...נשאר עם יומן ריק ומשמים ואז בדרך כלל אני מקבלת את הטלפון הזה של...לא יודעת מה קרה אבל אחרי חודשיים מטורפים,  פתאום לא נכנסת לי עבודה....

 

אחת הטעויות שכל כך בעלי עסקים עושים ומביאים את עצמם ואת העסק שלהם לפעול בקפיצות קיצוניות למעלה ולמטה ולא בשנה מאוזנת יחסית עם זרם לקוחות קבוע לאורך כל השנה.

רוב הפעמים אחרי שלושה חודשים אני שומעת מהם שוב ...אני חייב להכניס עבודה בואי נחזור לפרסם...אלו הרגעים שאני מתאפקת שלא לומר אמרתי לכם...

מוזמנים להיכנס לאתר לקרוא ולשמוע עוד על יחסי ציבור ושיווק לעסקים קטנים

" הפסקתי את הפרסום השבוע , חבל על הכסף" שוב שמעתי את אותו משפט שאני שומעת מרבים מלקוחותיי .

ברגע שמתחילים  לעלות על מסלול ההצלחה , שניצני תוצאות נראים בשטח והיומן של ה לקוח ה מתחיל להתמלא מגיע המשפט הזה.

 

הוא בדרך כלל מגיע יחד עם ויתור על התחזוקה השוטפת היומיומית של האתר בלוג או דפי הפייסבוק המקצועיים שכולם יחד מטרתם לשמור על העסק בתודעה של הלקוחות הקיימים ואלו הפוטנציאליים שכבר ראו , שמעו אך טרם התנסו.

 

אני כמובן ממש לא מאמינה בדרך הזאת , לדעתי ומניסיוני אין עסק שלא זקוק לתחזוקה שוטפת פרסום, יח"צ ושיווק אינטרנטי לאורך כל השנה ולא בנקודות שפל של העסק.

 

פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

 

קחו לדוגמא את חברת קוקה קולה העולמית , בהחלט בין המותגים הכי חזקים בעולם את המשקה הזה ניתן למצוא בכל פינה על גבי הגלובוס , בחורים הכי גדולים שהגעתי בהודו קוקה קולה הייתה שם , מדובר ללא ספק במותג על , האם ליום אחד ורק אחד החברה הזו מפסיקה לפרסם את עצמה ?

 

התשובה היא כמובן : לא ! חד משמעית

אין יום אחד שלא קיים איזהו מדיה פרסומית של קוקה קולה בעולם.

 

התשובה שבדרך כלל אני מקבלת מעסקים קטנים שאני נותנת להם את הדוגמא הזו היא : " מה את משווה? שאני אהיה קוקה קולה גם אפרסם כל הזמן " ומפספסים את העניין המרכזי.

 

פרסום שוטף לא קשור בתקציב כזה או אחר , זה לא משנה אם את או אתה מפרסמים במאות שקלים בכל חודש או בעשרות אלפי שקלים , למען האמת אפשר גם לפרסם באפס שקלים ...העניין הוא היכולת להתמיד .

 

החשוב פה היא החזרתיות על הפרסומים , הנוכחות התמידית ברשתות החברתיות , במילה אחת : התמדה!

 

בכל תקופה בעסק מפרסמים טובה פחות טובה , בתקציב נמוך בתקציב גבוה פרסום, שיוק ויח"צ תמיד עושים.

 

רב הפעמים מה שקורה לאלו שמפסיקים לפרסם ליח"צן או לשווק כי הם ממש לחוצים ויש להם מלא לקוחות כרגע, שבלי לשים לב חלק מהלקוחות מסיימים תהליך כזה או אחר או מיצו את הרכישות מאותו בית עסק ואותו מקום

שלא טרח לשמור על כניסה של לקוחות חדשים ...נשאר עם יומן ריק ומשמים ואז בדרך כלל אני מקבלת את הטלפון הזה של...לא יודעת מה קרה אבל אחרי חודשיים מטורפים,  פתאום לא נכנסת לי עבודה....

 

אחת הטעויות שכל כך בעלי עסקים עושים ומביאים את עצמם ואת העסק שלהם לפעול בקפיצות קיצוניות למעלה ולמטה ולא בשנה מאוזנת יחסית עם זרם לקוחות קבוע לאורך כל השנה.

בדרך כלל אחרי חודשיים שלושה אני שומע תמהם שוב , תקשיבי חייבים לעשות משהו פתאום התרוקן  לי מאגר הלקוחות בואי נחזור לפרסם ...ואז אני ממש מתאפקת לא לומר אמרתי לך !

לקרוא עוד ולשמוע על יחסי ציבור ושיווק לעסק הקטן היכנסו לאתר :

https://www.lilabenharush.com/

 

 


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, בעלת רקע אקדמאי בפסיכולוגיה ויוצרת בתחומי ציור,צילום כתיבה.
כותבת במעריב-nrg ומסקרת סדנאות ופסטיבלים מעולם המודעות והצמיחה האישית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילה בן הרוש

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי10/10/21639 צפיות
כנס מארג מתקיים הסתיו הקרוב בפעם השישית בכפר הנופש של קיבוץ כפר רופין . במהלך שלושת ימי הכנס מתרכזים טובי מנחי הטנטרה של מארג בהובלת סוג'יי ומורן מייסדי מארג. בסופשבוע קסום מציע הכנס מגוון רחב של סדנאות בתחומי הטנטרה ומיניות המועברים על ידי מנחים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום, תוך כדי שמירה על בריאות המשתתפים והחלת התו הירוק על כל באי הכנס.

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/214189 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/214098 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/205256 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי25/10/191368 צפיות
תכנסות נשים ,תהליך עומק בן שלושה ימים בכפר מצוקי דרגות המשקיף לנופי ים המלח. סופשבוע של טקסים ומופעים, מגוון רחב של סדנאות ב-5 מרחבי מעל לל 50מנחות ואמניות מעולות ועוד הפתעות! 3ימים ו-2 לילות, במרחב נשי ייחודי, קסום ומאפשר. מרחב של ריפוי והעצמה, תנועה ויצירה, התבוננות ומודעות, בריאות ובריאה, פעילות ומנוחה...

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי24/02/192383 צפיות
הזדמנות להפגש , לחוות, להיות למדוט, לרקוד, לנוע לנשום, לגעת בלב… סופשבוע מלא בסדנאות ואנשים בריקודים ומפגשים בהנחיית מנחים מובילים מצוות “מארג” וכמובן עם סוג’יי ומורן במשך 3 ימים נצעד יחד בנבכיה של הטנטרה והתרפיה נכיר עוד את עצמנו, נלמד את פעימות הלב ,סופשבוע שכולו חוויה טנטרית רכה ומלאת קסם בואו לחגוג את החיים – למצוא בית לאהבה

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי20/03/183281 צפיות
כנס מקצועי של מתרגלי טאי צי בכל הרמות שיועבר על ידי מיטב מורי הטאי צ'י בארץ . מטרתו של הכנס היא תרגול משותף של מספר סגוננות שכל משתתף יחווה ושיתוף מספר רב ככל הניתן של אנשים באורח החיים הבריא פיזי ונפשי וקידום הטאי צי בארץ.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211338 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211198 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211369 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201284 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201217 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201065 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: רונית אלפסיעסקים קטנים ובינוניים02/08/191648 צפיות
האם לעבוד מהבית או לשכור משרד? לחלקנו התשובה ברורה, יש המעדיפים לעבוד מהבית ויש שעבורם הנושאר טאבו והם חייבים משרד. להלן טיפים שיסייעו לכם לבחור את המשרד האולטימטיבי עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica