חפש מאמרים:
שלום אורח
23.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה לעשות כשהלקוח אומר "יקר לי".

מאת: דפנה כהןייעוץ עסקי16/07/20131579 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשהלקוח אומר "יקר לי"

כמה פעמים ביום אתם שומעים: "זה יקר לי"?
מה אתם עושים אחרי שהלקוח אומר את זה?
האם אתם מאלה שחושבים, שזהו הלכה עוד מכירה?
האם אתם מבינים מה הלקוח מנסה להגיד לכם?

כמי שעוסקת בייעוץ להגדלת המכירות וחיה את עולם המכירות כבר למעלה מ 16 שנה, אני מאד שמחה לעדכן אתכם שבכל תהליך מכירה, הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לשמוע מהלקח זה "יקר לי".:)
קודם כל, אין מה להתרגש כשאנחנו שומעים את ההתנגדות הזו.
זו ההתנגדות הנפוצה ביותר, ולכן זה ממש לא אישי :)Business woman accountant shocked

מחקרים מראים שמעל 50%!!! מהלקוחות שאומרים "יקר לי" בכלל לא מתכוונים לקנות, ולכן המחיר בכלל לא רלוונטי .

כשלקוח אומר "יקר לי" הוא בסה"כ בודק, האם אנחנו בעלי העסק, בטוחים במה שאנחנו מציעים.
האם מול המחיר, יש ערך אמיתי ששווה לשלם עליו.
כשהלקוח אומר "יקר לי" הוא בסה"כ מבקש לקבל מאיתנו חיזוק לזה שהרכישה היא ההחלטה הנכונה.
כולנו חווינו בעבר אכזבה מרכישה שהתבררה לנו שהייתה "יקרה מידי" ואנחנו וגם הלקוחות שלנו, לא רוצים לחוות את זה שוב.

חלק חשוב בתהליך הייעוץ שממוקד הגדלת המכירות, זה להראות ללקוחות שלי, איך אפשר ונכון לתמחר את המוצרים והשירותים שלנו בצורה כזו שהערך, שהלקוח מקבל הרבה יותר גבוה ממה שהוא משלם וממה שהוא מצפה לקבל!
וזה לא אומר שהתמחור צריך להיות נמוך, אלא בדיוק להיפך!
תבדקו בעולם העיסקי שלכם,
האם העסקים המצליחים ביותר בתחום שלכם, הם אלה שגובים הכי יקר או הכי זול??

כשלקוח אומר "יקר לי" , קודם כל, תסכימו איתו שהמחיר לא זול (בתקווה שאתם לא זולים)…
אחר כך תשאלו אותו "למה אתה מתכוון?"
והוא בטח יגיד שזה הרבה מאד כסף
עכשיו התפקיד שלכם לברר באמת למה הוא התכוון:

1. יכול להיות שהוא אף פעם לא נתקל במוצר או שירות כמו שלכם או דומה, ולכן אין לו מושג מה טווח המחירים.
2. יכול להיות שהוא מכיר את המחירים שקיימים בשוק (ברור שהוא זוכר רק את הכי זולים..).

טיפול במצב 1
תבדקו מה הם הציפיות שלו, מה הוא חושב שהמוצר ייתן לו וכמה הוא תכנן להוציא על זה. – בדר"כ אחרי הסבר קצר אני לא ממשיכה כי ברור שהלקוח שמולי צריך עדיין לעכל ולחבר בין הרצונות שלו והמציאות הקיימת.

לדוגמה – פנייה שהגיעה אלי דרך האתר, בחורה בעלת עסק חדש, לא פנתה בעבר לייעוץ, אין לה מושג מה היא מחפשת , היא רק רוצה שיעשו לה. נראה לה סביר להוציא על פגישת ייעוץ 50 ש"ח לשעה – זה התקציב וזה מה שהיא מחפשת.

טיפול במצב 2
תשאלו את הלקוח למה הוא משווה. אנחנו, בעלי העסקים, לא מוצרי מדף!

יש מוצרים כמו אורז, סוכר ועוד, שיש להם מחיר שוק, הם נסחרים בבורסה ועל המחיר אפשר להתווכח.
יש מוצרים שנמכרים בהרבה מאד מקומות: קוטג', יין וכו, וגם שם יש פערי מחיר ועדיין אפשר ללכת לחפש את המוצר הזול ביותר ולקנות.
כמו שציינתי, אנחנו לא מוצרי מדף, לנו אין מחיר ולכן אנחנו יכולים לתמחר את המוצרים שלנו בדיוק כמו שנראה לנו נכון.

כשהלקוח משווה אותנו לקולגה שלנו, בוודאות !! הוא משווה אותנו למוצר אחר, ולכן, אנחנו לא אמורים להתרגש.
התפקיד שלנו לדאוג שהלקוח יבין מה הערך שהוא מקבל מהמוצר / שירות שלנו.
לאיזה שינויים בחיים, הוא יכול לצפות.
והכי חשוב: איך זה נותן לו מענה לבעיה/ רצון/ צורך שלשם זה הוא פנה אלינו.
http://www.saleway.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמי דפנה כהן, בוגרת MBA בשיווק, יועצת ומומחית לתמחור והגדלת מכירות מתמחה באיתור נקודות כשל הדורשות שיפור, בכדי להביא לשיפור משממעותי בתוצאות המכירות והיעדים העיסקיים.
מהניסיון שלי, מספיק שתשנה מיומנות אחת בתחום המכירות והשינוי כבר יוביל להכפלת התוצאות הכספיות של העסק, רוצה לדעת איך?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפנה כהן

מאת: דפנה כהןייעוץ עסקי22/07/13726 צפיות
אחת לכמה חודשים אני מקבלת מייל ממישהו שבדיוק סיים לקרוא את מה שכתבתי או שלחתי. אותו אחד כותב לי משהו בסגנון: "אני קראתי את מה שכתבת ואני רוצה להגיד לך שאני כבר יודע הכל ומכיר את הכל ואין כאן שום דבר חדש בשבילי".

מאת: דפנה כהןייעוץ עסקי20/07/13796 צפיות
כשאתם פוגשים מישהו שיכול להיות לקוח פוטנציאלי שלכם, יש לכם בדיוק 30 שניות. 30 שניות זה הזמן המקסימלי שיש לכם, להציג את עצמכם באופן מושך ומשכנע, להסביר מי אתם, איך תוכלו להועיל לו, ואיך תוכלו להתאים את הפתרונות שלכם לצרכים שלו.

מאת: דפנה כהןייעוץ עסקי20/07/13854 צפיות
כשהפכנו לעצמאיים, פתאום, ללא מילים, נעלמה "אופציית התלונות". מאותו רגע, אסור לנו להגיד שקשה לנו, אסור להגיד שאנחנו עובדים הרבה מידי, אסור להגיד שאנחנו לא מגיעים לשכר הרצוי והכי גרוע, אסור להשמיע בקול: שנמאס לנו ואנחנו צריכים אוויר.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222656 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221578 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22986 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211295 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/211031 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211115 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201617 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica