אחת לכמה חודשים אני מקבלת מייל ממישהו שבדיוק סיים לקרוא את מה שכתבתי או שלחתי.
אותו אחד כותב לי משהו בסגנון: "אני קראתי את מה שכתבת ואני רוצה להגיד לך שאני כבר יודע הכל ומכיר את הכל ואין כאן שום דבר חדש בשבילי".
למאמר המלא...
|
כשאתם פוגשים מישהו שיכול להיות לקוח פוטנציאלי שלכם, יש לכם בדיוק 30 שניות.
30 שניות זה הזמן המקסימלי שיש לכם, להציג את עצמכם באופן מושך ומשכנע, להסביר מי אתם, איך תוכלו להועיל לו, ואיך תוכלו להתאים את הפתרונות שלכם לצרכים שלו.
למאמר המלא...
|
כשהפכנו לעצמאיים, פתאום, ללא מילים, נעלמה "אופציית התלונות".
מאותו רגע, אסור לנו להגיד שקשה לנו, אסור להגיד שאנחנו עובדים הרבה מידי,
אסור להגיד שאנחנו לא מגיעים לשכר הרצוי והכי גרוע, אסור להשמיע בקול: שנמאס לנו ואנחנו צריכים אוויר.
למאמר המלא...
|
כשהלקוח אומר "יקר לי"
כמה פעמים ביום אתם שומעים: "זה יקר לי"?
מה אתם עושים אחרי שהלקוח אומר את זה?
האם אתם מאלה שחושבים, שזהו הלכה עוד מכירה?
האם אתם מבינים מה הלקוח מנסה להגיד לכם?
למאמר המלא...
|