אתר באינטרנט יכול להיות כלי השיווק האידיאלי - אך רק בתנאי שהוא ייבנה לפי כללים מסוימים. בזמן בניית אתר לעסק חשוב לשים לב לכל פרט ופרט, הקטן לגדול - כדי שהמכלול ייצור את אתר האינטרנט המושלם עבור העסק שלכם, שיצליח להגשים את המטרות שייעדתם לו ולהגדיל את הרווחים שלכם באופן ניכר.
הצעד הראשון, עוד בעת הליך ההקמה, הוא להבטיח שהאתר יהיה נגיש ויקבל את מלוא החשיפה. אתר שלא יקפיד אתר זה, סופו ללא גולשים - ואתר ללא מבקרים אינו שווה דבר, גם אם השקעתם בו לא מעט זמן וכסף. לשם כך, חשוב להשקיע באתר שיהיה אפשר להגיע אליו משלל מקומות - מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, אינדקסי אתרים רלוונטיים ועוד. כמו כן, חשוב להשקיע בכל אפיקי קידום אתרים - קידום אורגני, קידום ממומן וקידום ברשתות החברתיות. רק כך, האתר יוכל לזכות לחשיפה ולהיות נגיש לכל הלקוחות הפוטנציאליים שברשת.
לאחר מכן, עלינו להקפיד על יצירת חווית גלישה איכותית. חווית גלישה נוצרת ממכלול של אווירה נעימה באתר וגלישה נוחה וברורה בו - דבר שניתן להשיג באמצעות עיצוב מרשים אך לא עמוס מדי לצד ממשק ידידותי למשתמש. לא רק שהדבר ייצור רושם ראשוני מעולה, אלא גם שהוא יגרום לגולשים להמשיך בגלישתם באתר ולמצוא בקלות את מבוקשם.
השלב הבא בעת בניית אתר לעסק יש להשקיע מחשבה בתכנים שיופיעו באתר. ללא תכנים מעניינים, האתר לא יעניק שום ערך מוסף לגולש - והוא עלול לעבור למתחרים. תכנים מעניינים מושכים גולשים ויוצרים רושם של מקצועיות, אמינות ואיכות על העסק. חשוב גם להקפיד על עדכון תכנים בתדירות גבוהה - לא רק שאתר מעודכן מאיץ את הליכי קידום האתר במנועי החיפוש, אלא שהוא גם מעיד על העסק כרלוונטי ועדכני.