קידום אתרים באינטרנט- להביא את העסק לכדי שגשוג וההצלחה
אין בעל עסק שאין לו כרטיסי ביקור ואין בעל עסק שאין לוט אתר באינטרנט. אם אתה לא קיים ברשת אתה פשוט לא קיים, ובעידן המודרני של היום- זה ברור כשמש וכל מילה מיותרת. השוק מוצף בשפע של עסקים מתחרים – למה שיפנו דווקא אליך? ברור שבנוגע למקצועיות ולשירות שאתה נותן- האחריות הבלעדית היא עליך. מומחים לקידום אתרים אחראים להביא את העסק שלך לכי חשיפה מקסימלית לגולשים, כאשר כל גולש הוא בבחינת אופציה להיות הלקוח הבא שלך. מומחה לקידום אתרים מציב לעצמו מטרה לייצר לך כמה שיותר לידים (פניות), והתפקיד שלך הוא להביא את אותה פניה לכדי סגירת עסקה. במובן זה, עבודתו של מומחה קידום אתרים נעשית בשיתוף פעולה איתך, בעל העסק, כאשר כל אחד מכם אחראי על נישה אחרת לגמרי, וביחד השמיים הם הגבול.
קידום אתרים בגוגל הוא בבחינת פרסום ושיווק.
קידום אתרים בגוגל פותח בפני בעלי העסקים פלטפורמה רחבה של פרסום לקהלי יעד שונים- קהלי היעד שלך וקהלי היעד שיכולים להיות שלך. מומחה לקידום אתרים נעזר בפלטפורמה של גוגל על מנת לשווק את האתר שלך , ולשוק אותו אפילו באופן אגרסיבי. למה הכוונה? במידה והאתר שלך בנוי לפי קידוד נכון שתואם את גוגל ואת האלגוריתמים שלה, מומחים לקידום אתרים מנהלים את תוכן האתר ומטמיעים מילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלך, באופן כזה שכאשר גולש מתעניין בנושא שקשור באופן ישיר או עקיף לתחום העיסוק שלך, גוגל "יקרא" את תוכן האתר שלך ויפלוט אותו לעיני הגולש. למותר לציין כי רוב הגולשים אינן מדפדפים מעבר לעמוד הראשון עם עשר התוצאות שגוגל פלט, וזו הסיבה שכולם רוצים שהעסק שלכם יופיע בעמוד הראשון הזה.
קידום אתרים בגוגל הוא תהליך הדרגתי.
ויש לקחת את זה בחשבון. מי שחושב שהוא שוכר את שירותיו של מומחה לקידום אתרים, המבטיח לו שתוך חודש הוא יככב בעמוד הראשון של גוגל, מוטב לו שישקול שנית את שיתוף הפעולה עם אותו "מומחה". כל מי שעוסק בנושא של קידום אתרים באינטרנט יודע כי מדובר בתהליך הדרגתי ולא בעניין של ימים או שבועות. עבודתם של מומחים לקידום אתרים נעשית מאחורי הקלעים ולא לעיני הגולשים, וכדי להשיג תוצאות משביעות רצון יש להיאזר בסבלנות מספר חודשים. בפרק זה אותם מומחים לקידום אתרים מטמיעים מילות מפתח ומנהלים את וכן האתר שלכם באופן כזה שמחייב את גוגל למצוא את האתר שלכם כרלוונטי למספר רחב של שאילתות מצד הגולשים. מומחה קידום אתרים מודע לעובדה כי גוגל אינה אוהבת שמנצלים אותה לצרכי פרסום ושיווק ולכן היא מערימה קשיים בשינויים תכופים במדיניות שלה, ורק מי שעיקר עיסוקו הוא קידום אתרים והוא בהחלט מקצועי ברמה של מומחיות, וטורח להתעדכן באופן שוטף בשינויים אלו, יכול להשיג ללקוחות שלו תוצאות טובות וחשיפה גבוהה ברשת.