אם כבר קידום אתרים באינטרנט אז רק באמצעות מומחה
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן. מערכת גוגל הבינה כבר מזמן כי נוטים להשתמש בה לצורך פרסום ושיווק עצמי, ואין לה כל עניין לשמש כפלטפורמת פרסום מסוג זה.
בסופו של דבר, גוגל הוא מנוע חיפוש נפוץ ושימושי מאוד, שמטרתו לספק לנו מידע נקי ובלתי משוחד, ולקשר אותנו למקורות מידע מהימנים בהתאם לשאילתות שאנו מקליקים. היות וגם בגוגל יודעים כי אנשי מקצוע ובעלתי אתרים מעוניינים להיעזר בה לצורך קידומם האישי, הרי שגוגל מערימה קשיים אינספור ומשנה תדירות את המדיניות שלה ואת האלגוריתמים שלה. באופן כזה שרק מומחה קידום אתרים מסוגל לבצע עבורכם את מלאכת הקידום, בשעה שמי שבקי רק בשתילת לינקים לא ישיג תוצאות משביעות רצון. מומחים לקידום אתרים יודעים כיצד נכון לקדד את האתר שלכם וכיצד לנהל את התוכן שלו, וכל זאת בכפוף לדרישות של גוגל, ותוך שמירה על האינטרסים שלכם.
בשביל לקדם אתר- צריך שיהיה אתר טוב.
למה הכוונה? עבור רובינו האתר הוא ממש ה"בייבי" הפרטי שלנו. אנחנו משקיעים בו, מעבים אותו, מוסיפים תמונות, מאמרים, עדכונים, משקיעים בחזות, ב"תפאורה" באסתטיקה. אנחנו מוודאים כי התמונה שלנו באתר תחמיא לנו ותייצג אותנו בכבוד, אולם כל זה קשור למעטפת החיצונית ואין לה כל קשר לקידום האתר שלכם. אמנם נכון וחשוב כי האתר שלכם ייצג אתכם כראוי, אולם חשוב לא פחות שהאתר שלכם יהיה מקודד באופן כזה שניתן יהיה לקדם אותו בגוגל. קידוד האתר הוא בלתי נראה לעין. הגולשים לא יכולים לדעת "איך מקודד האתר שלכם" אבל מומחה קידום אתרים יכול. אתם יכולים להשוות את זה לבניית בית או שיפוצו: אתם משקיעים בחזות, באסתטיקה, ביופי, אולם בעל מקצוע, תפקידו לוודא שכל העבודה שלכם "תתפוס", כיון שאם היסודות רעועים או רקובים, חבל על כל המאמץ.
הוא הדבר בנוגע לעניין קידום אתרים באינטרנט: האתר שלכם חייב להיות מקודד ובעל יכולת ניהול תוכן שבאמצעותה מומחה לקידום אתרים יכול לעשות את עבודתו נאמנה. בעזרת מילות מפתח שרלוונטיות לעיסוק שלכם, ובעזרת ניהול תוכן מקצועי הוא "גורם" לגוגל למצוא את האתר שלכם כמתאים עבור משרע רחב של שאלות של גולשים, מה שמביא את האר שלכם להיות , בסופו של דבר, בעמוד הראשון של גוגל.