מדבקות- הדרך לשקף את החברה
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית. זוהי תמונה אשר מורכבת מארבעה צבעים המהווים את צבעי היסוד: כחול, צהוב, אדום ושחור. כל תמונה יכולה להיות מועברת באיכות גבוהה ובתוצאות מרשימות על מנת להשיג את המראה המושלם והרצוי.
מהם חומרי הגלם הרצויים?
מדבקות בגלילים מתקבלות יפה על גבי חומרי גלם שונים. PVC, PP, נייר מסוג כרומו, חומר הפוליפרופילן וסוגים שונים נוספים של חומרים. הן יכולות להופיע בגימור מט או גימור מבריק בהתאם לדרישת הלקוח. מדבקות אלה מצוינות עבור דברי מפרסם של חברות ובתי עסק. הן טובות עבור קידוד של מוצרים וטובות עבור קידוד על אריזות. ניתן להזמין אותם בכל גוון ובכל גודל.
מדבקות- חשיבות הפרזנטציה
חשוב לתת את הדעת לגבי הצורה החיצונית של המוצר המשווק על מנת לגרום לצרכן לבחור בך ולא בחברה אחרת. מדבקות בעיצוב הנכון ובאיכות גבוהה, עושות את העבודה. כל מסע פרסום של כל מוצר מתחיל בקמפיין ומסתיים ברגע האמת, בשלב שהמוצר ממתין על המדף עבור הצרכן. המדבקה היא הכלי האחרון לשיווק שיש לכל חברת מוצרים. חשוב כי המוצר יהיה אטרקטיבי ומושך לעין. מדבקת המידע שעליו יכולה לשדר את המסר הנכון עבור קהל היעד וחייבת להיות איכותית למראה על מנת להעביר תחושה של יוקרה והתחדשות.
ניתן לייצר אותן הן באופן עצמאי ע"י מדבקות למדפסת וכן על ידי מגוון טכנולוגיות הקיימות כיום: פלקסו, אופסט ודיגיטלי. ניתן לייצרן עם שכבה מגנה או עם תוספת לכה המותאמת להן. ההבדל הגדול בצבע ניכר לעין בין המדבקות הללו למדבקות האחרות. הצבעים של פרוצס מתקבלים חיים ועמוקים ומשתלבים מצוין אלה באלה בתהליך ההדפסה. מכיוון שמדובר על שמונה תחנות של צבע בתהליך ההדפסה, כמות הגוונים שניתן להשיג היא עצומה וברמה גבוהה. אין קשר לגודל המדבקה לאיכות הצבע, כל מדבקה מתקבלת איכותית ברמת גימור גבוהה, עובדה חשובה היות והמדבקה מייצגת, בסופו של דבר, את חברת המוצרים.