קידום אתרים בגוגל- פרסום אישי וציבורי
בעידן הטכנולוגי של היום, לא רק שהרשת האינטרנטית היא המקום הנפוץ ביותר לקבל מידע ובירורים, אלא שמנוע החיפוש המועדף על פני רוב האנשים הוא גוגל. במילים אחרות, עידן כיתות הרגליים לספריות הציבוריות או לארכיונים חלף מהעולם ואין יותר נוח מאשר להיכנס לגוגל ולאגור מידע שרלוונטי עבורנו. למותר לציין כי כל בירור באמצעות הטלפון למשל, הוא מסורבל יותר ומתיש יותר. אנחנו כגולשים מעוניינים לקבל תשובה מיידית, מידע זמין ונגיש, שלא דורש מאיתנו מאמץ מיותר או המתנה ממושכת, וגוגל בהחלט מספק את הסחורה הזו עבורנו. לכן, אם אתם לא קיימים בגוגל, בין אם אתם עסק ציבורי ובעיקר אם אתם בעלי עסק פרטי- אתם למעשה לא קיימים. קידום אתרים בגוגל, באם מעשה באופן מקצועי ומעמיק, מקנה לכם חשיפה מרבית לערב רב של לקוחות פוטנציאליים: גולשים.
מה עושה מומחה לקידום אתרים ולמה בכלל צריך מומחה?
מומחה קידום אתרים מכיר ושולט היטב במערכת של גוגל, במדיניות שלה ובשינויים התכופים שהיא מכניסה למערכת שלה. ללא ידע ועדכון שוטף מסוג זה, אותו מומחה אינו מומחה. לכן, אם "כל אחד" יכול לשתול לינקים לאתר שלו בכל מיני אינדקסים בגוגל, הרי שהיוםן זה לא עובד. גוגל "עלתה על זה" כבר מזמן, ואין לה כל עניין להיות מנוצלת למטרת פלטפורמת פרסום. ויחד עם זאת, מומחה קידום אתרים בהחלט משתמש בגוגל כפלטפורמה זו, בצורה חוקית, ובהתאם למדיניות שהיא עצמה קובעת. הידע שיש לאותם מומחים לקידום אתרים בא לידי ביטוי גם בכל מה שנוגע לבניית האר שלכם ולקידודם. מומחים לקידות אתרים, יודעים כיצד יש לבנות ולקדד אתר באופן כזה שניתן יהיה לקדם אותו בגוגל על פי חוקי המשחק שגוגל קובעת ומבלי לעבור על החוק. לכל אתר יש את ה"מאחורי הקלעים שלו". שם מוטמעים מילות מפתח שרלוונטיות לסוג העסק שלכם, ושם מנהלים את תוכן האתר, באופן כזה, שגוגל ימצא אותו כעונה במידה מספקת לשאלה שהגולש הקליק. המטרה הסופית היא כמובן להופיע בעמוד הראשון של גוגל, מתוך ידיעה שרוב הגולשים אינם מדפדפים מעבר לעמוד הראשון, ונוטים להסתפק בעשרת הממצאים הראשונים שגוגל פלט עבורנו בעקבות השאילתה הזו. יתרון נוסף שיש לפעולת קידום אתרים באינטרנט כאשר היא נעשית בידי מומחה הוא שהיות והמטרה הסופית היא להופיע בעמוד הראשון ולהיחשף לכמה שיותר גולשים, הרי מומחה קידום אתרים מקדם את האתר שלכם באופן כזה הוא ייחשף לא רק לעיני הגולשים שמתעניינים ישירות בתחום העיסוק שלכם אלו גם לעלו שמתעניינים בו באופן עקיף. למשל, אם יש לכם משתלה, ברור שאם גולש מחפש משתלה אנחנו רוצים שהמשתלה שלכם תקבל חשיפה בעמוד הראשון של גוגל, אולם המטרה הנוספת שאותו מומחה קידום אתרים מציב לעצמו היא שגם אם גולש מתעניין ב"עצי דקל" או ב"טפטפות" או ב"כדי חרס לעיצוב ביתי"- האתר שלכם ייחשף בפניו. וכמובן שגם פה יש עניין של דרגות עד כדי שאילתות של גולשים שכלל אינן קשורות לתחום העיסוק שלכם, אבל גוגל ימצא את האתר שלכם כמספיק רלוונטי. זוהי בהחלט עבודה של מומחים לקידום אתרים ולא לחובבנים.