עסקים רבים משתתפים בכנסים ובתערוכות, בימי עיון וכיוצא באלה על מנת להגדיל את החשיפה שלהם בעיני הלקוחות הפוטנציאלים עבור אותו פלח שוק. השתתפות באירועים מסוג זה מצריכה היערכות מראש על מנת להפיק את המרב מפעילות שיווקית זו ולהשיג את החשיפה הנדרשת לעסק לצורך הגדלת היקף הלקוחות שלנו והגדלת הרווחים בהמשך הדרך. המטרה של כל חברה באירועים אלה היא לבלוט מעל מתחרותיה ולגרום ללקוחות הפוטנציאלים לזכור אותה על פני כל האחרות. אחת מצורות קידום מכירות באירועים אלה נעשית על יד דיילות קידום מכירות .
מאת:חביב שמעוני
קידום מכירות באמצעות דיילות
שלא יספרו לכם סיפורים – אין תחליף לאישה יפה שעומדת בנקודת מכירה או ליד דוכן לחלוקת מוצרי קידום וכובשת את הקהל באמצעות חיוכה המקסים ודיבורה הרהוט. לא משנה כמה גימיקים ימציאו משרדי הפרסום השונים ואיזה שימוש יעשו באינטרנט כדי לקדם את המכירות שלכם. דיילת אחת חיננית וכובשת תהיה שווה יותר מאלף רעיונות .
דיילות לקידום מכירות חוויתי
קידום מכירות חוויתי מאפשר לכם להגיע ללקוחות שלכם דרך פעילות חווייתית שמערבת את החושים שלהם ויוצרת ריגוש שנשאר צרוב במוחותיהם לזמן רב. יתרה מזאת, בכל פעם שיהיו בקרבת חוויה דומה ייזכרו בכם לטובה. לדעתו של חביב שמעוני דיילות קידום מכירות משמשות בין היתר להעצים את קידום המכירות החוויתי בנקודות שתבחרו. דיילת רהוטה שנראית טוב מספקת ללקוח חוויה נעימה בעצם הפגישה עימה. כך חווה הלקוח את המוצר שלכם בתוספת חווייתית שמשלימה את קידום המכירה .
פני הדיילת כפני החברה
צריך לזכור שצורה זו עובדת לשני הכיוונים. כאשר אתם מעניקים כוח כזה לדיילות קידום מכירות הדבר יכול לפעול גם לכוון השני. ולכן עליכם לוודא כי כל אחת מן הדיילות העובדות עבורכם משקפות במראה להן ( או שלהם ) את מראה החברה הרצוי לכם. אם החברה שלכם מסורתית ובעלת מוניטין איכות של שנים רבות לא תרצו דיילות צעירות ומתוקות מידי ותצטרכו להקפיד על מראה הדיילת שישקף את הפנים של החברה שלכם באופן מדויק. והדבר נכון לכל חברה ולאופייה הספציפי .
שמעוני חביב הוא יזם ואיש עסקים, מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל