שלושה מגזינים חדשים שיושקו בארצות הברית - חביב שמעוני
הוצאת "באואר" בארצות הברית עובדת על שלושה מגזינים חדשים שיושקו בארצות הברית בתוך כחמישה חודשים ונועדו לפנות לנשים ולנערות.
שלושת המגזינים החדשים, כך מקווים העומדים מאחוריהם, יפלסו את דרכם למרכז דוכני העיתונים וימשכו את הקוראים. שמות המגזינים יהיו Closer, Girl's World ו-Celebrations, ויעסקו בעיקר בפנאי ובסגנון חיים.
שלושת המגזינים החדשים באמריקה
המגזינים החדשים יישענו על רווחי המכירות וכמובן על רווחי פרסומות שישובצו בהם, אך המו"ל מעוניין לקצור את רווחיו בעיקר ממכירות, דווקא בימים שבהם מגזינים רבים עוברים לאינטרנט. "אנחנו יודעים איך לשווק מוצרים חדשים ואיך למצוא קוראים חדשים", טען איאן סקוט, בכיר בהוצאת "באואר".
המגזין Closer יעסוק בעולם הנשים והידוענים, וישווק לראשונה בנובמבר במחיר היכרות של 25 סנט בלבד. לאחר מכן, יקפצו המחירים לארבעה דולרים. למגזין גרסה בריטית. גם המגזין Celebrations יעסוק בעולם האישה. המגזין Girl's World יתמקד בילדות בנות שש עד עשר, ייצא לאור שבע פעמים בשנה ויימכר בתמורה לחמישה דולרים.
חברת ההוצאה לאור "באואר" היא חברה שנוסדה בגרמניה לפני יותר מ-130 שנה. כיום החברה נחשבת למצליחה במיוחד ב-15 המדינות השונות שבהן היא מעורבת, וביניהן ארצות הברית. מזה זמן רב, החברה מוציאה לאור מגזינים המיועדים לקהלי יעד שונים בארצות הברית.
שמעוני חביב הוא יזם ואיש עסקים, חביב שמעוני הוא גם מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל